Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

S takovým logem si dobře poradí umělá inteligence, takže:

DISASSOC_DUE_TO_INACTIVITY znamená, že klientské zařízení bylo odpojeno kvůli neaktivitě. To není systémová chyba, jde o běžné chování routerů pro správu připojení — pokud klient po určitou dobu žádná data neposílá/přijímá, AP jej odpojí k uvolnění prostředků.

Jestli jsem to tady správně pochopil tak modem zatím vyměňován nebyl ? (za stejný model)

Dále je potřeba rozlišit zda je problém pouze ve Wi-Fi a připojení počítače přes ethernetový kabel funguje, nebo také ne ?

Nebo zda úplně vypadne internetový signál a modem má třeba nějaký problém s nekvalitním signálem na vstupu, což by celkem vysvětlovaly ty návštěvy technika.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
2 hours ago, tomus said:

S takovým logem si dobře poradí umělá inteligence, takže:

DISASSOC_DUE_TO_INACTIVITY znamená, že klientské zařízení bylo odpojeno kvůli neaktivitě. To není systémová chyba, jde o běžné chování routerů pro správu připojení — pokud klient po určitou dobu žádná data neposílá/přijímá, AP jej odpojí k uvolnění prostředků.

Jestli jsem to tady správně pochopil tak modem zatím vyměňován nebyl ? (za stejný model)

Dále je potřeba rozlišit zda je problém pouze ve Wi-Fi a připojení počítače přes ethernetový kabel funguje, nebo také ne ?

Nebo zda úplně vypadne internetový signál a modem má třeba nějaký problém s nekvalitním signálem na vstupu, což by celkem vysvětlovaly ty návštěvy technika.

I'll switch to English if you don't mind, my Czech is too basic. This error above is the only strange thing I found in the modem log. Everything works when connected with an Ethernet cable. I also tried connecting the TP-Link router in Access Point mode before the technician came to fix something there, and everything worked fine. I don't know why they sent him, he said that the signal was poor, which I never noticed - the speed and latency were fine... I requested a replacement modem for a better one and just waiting to see what happens next.

  • -
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Netuším, na co se čeká.

Výměna modemu lze zařídit na Vodafone lince a operátor by měl při během hovoru nabídnout termín technika v rámci několika dnů.

U aktuálního modemu se zkoušelo tovární nastavení a nechat základní nastavení wifi, jak se budou chovat připojená zařízení?

S výměnou ze Station 3.1 na Station s Wi-Fi 6 bude spojena i změna poplatků za pronájem (standardní ceník ze 70 Kč na 100 Kč měsíčně)

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

No, zkušenost z praxe:

  • navýšení poplatku nutně být nemusí, protože za Station 3.1 VDF v klidu účtuje 100 Kč měsíčně a nepřijde mu to divné

  • na termín výměny Station z 3.1 na 6 čekám od konce dubna (modem se musí měnit kvůli upgrade služby)

V celém kontextu je milé pozorovat, že pro novou službu je potřeba novější modem s pronájmem ve výši 100 Kč, nicméně není žádný problém v tom, že aktuálně je účtováno 100 Kč za modem, který parametrům služby nevyhovuje.

Mě prostě ten alternativní vesmír ve VDF celkem baví 😀

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Station 3.1 nemá automatickou výměnu, ne? To je aktuálně u Compalu či starších zařízení.

Máš giga na něco, to je kompatibilní s oběma Stationy ne?

Kdo má Station 3.1 s Wi-Fi 5, není výměna za Station s Wi-Fi 6 skutečně v rámci dnů? Nějaký stop stav výměn?

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Mám objednáno 1000/300 a bez výměny na Station s WiFi 6 to nechtějí udělat, objednávka podepsána 24. dubna, zatím bez reakce. Já na výměně modemu netrvám, stejně ho mám v bridgi, trvají na tom oni (a mně je to teda jedno, protože i za 3.1 mi účtují kilo měsíčně, takže akorát získám novější hw).

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Centrum péče

@CableG Pěkný den, pokud čekáte na výměnu u Station Wi-Fi 6 od dubna, tak to spíš vypadá, že to není správně objednáno nebo na nějakou jinou chybu. Standardně modemy měníme do pár dnů... Ale neznám podrobnosti, můžete nám napsat přes https://tam.je/forum a koukneme na to.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

@Ondra - Vodafone Díky, poslal jsem (2363575). Už při sjednávání jsem byl informovaný, že to může déle trvat a pak jsem na to zapomněl 🙂

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@Papijano spíš než Super WiFi bych doporučil vypnout WiFi na VF Station a pořídit si vlasnou slušnou WiFi.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Teď mě volal nějaký pán kvůli výměně modemu. Domluvili jsme že již dnes k večeru. Ptal jsem se jaký to bude. Prý Arris. Je to dobrý modem? Nerozumím tomu. Děkuji.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Litomyšl

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community