Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dnešní poslední díl První republiky na ČT 1 bez možnosti zpětného zhlédnutí. Schází ikonka pro zpětné přehrání jak v EPG na STB, tak i v aplikacích. Pořady před i za tímto dílem přitom přehrát jdou.

Odesláno

Vcera vecer zase na appce nic nefungovalo ZZ

Odesláno

Tak vcera asi po dlhsej dobe som konecne mohol ZZ pouzit normalne na oboch STB, tak uvidime ci to nie je len predcasne radovanie. Snad to uz takto vydrzi. Obcas sa mi to sice zaseklo so chybou REP041, ale po spusteni znovu zase fungovalo.

Odesláno

Jak vám funguje zpětné zhlédnutí od pátečního rána? Je tam z vaší strany zlepšení nebo stále registrujete výpadky, zasekávání nebo hlášku "předplatit balíček"? 

Díky za vaší zpětnou vazbu. 

Odesláno

@David - UPC hlasku predplatit balicek som tusim pocas celeho vikendu nevidel. Ale chybu REP041 som uz par krat videl, ako aj zaseknutie. Ale nie je to uz tak caste, ako to bolo pred cca 3 tyzdnami.

Odesláno
před 7 hodinami, David - UPC napsal:

Jak vám funguje zpětné zhlédnutí od pátečního rána? Je tam z vaší strany zlepšení nebo stále registrujete výpadky, zasekávání nebo hlášku "předplatit balíček"?

Mně už minulý týden fungovalo ZZ bez chyb. Až do čtvrtka. Pak jsem už STB nezapínal a zapnul ho až dnes odpoledne. ZZ nefunguje vůbec. Říkal jsem si, že by to mohlo mít něco společného s koncem měsíce, že není načteno předplatné, ale naživo mi hrají všechny programy včetně HBO, tím to nebude. V EPG mám u všech programů v levém sloupci pod logem programu nápis "Program není..." (víc se nevejde, nevím co není). Při pokusu o ZZ (je jedno jestli ze soboty, neděle nebo z dneškatěsně před zapnutím i těsně po zapnutí STB) se mi objeví hlášení, že program vůbec nemám předplacen. Ne ta původní, že nemám předplacen balíček umožňující ZZ, ale že nemám předplacen samotný program. Ten program, na který právě koukám...

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno
před 7 hodinami, David - UPC napsal:

Jak vám funguje zpětné zhlédnutí od pátečního rána? Je tam z vaší strany zlepšení nebo stále registrujete výpadky, zasekávání nebo hlášku "předplatit balíček"? 

Díky za vaší zpětnou vazbu. 

Zdravím, nechci to zakřiknout, ale od pátku mi zpětné zhlédnutí funguje naprosto bez problému, kéž by to tak vydrželo.

Do té doby se mi také nepravidelně objevovala hláška " předplatit balíček ", jiné výpadky nebo zasekávání jsem  ani v minulosti nezaznamenal.

Odesláno

Tak už je mi jasný, proč se najednou začala přiznávat chyba se ZZ a tak usilovně se na tom mělo začít pracovat, když O2 konečně prodloužilo možnost ZZ na týden.

 

Odesláno

@FCZB1913 Tím to asi nebude :) 

Odesláno

Dobrý den. 

služba Horizon go opět nefunguje. Při jejím spuštění přes ntb ani nenaběhne a hlásí, že služba není k dispozici... nejde se tedy podívat vůbec na nic...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community