Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 7 hodinami, Štěpán napsal:

Včera měli napsáno, že 21.11.2017 už to bude v pořádku. bohužel není, jen to posunuli o týden na 28.11.2017. Tak jsem zvědavý jaké nabídnou kompenzace. Protože ještě před měsícem jsem byl se zpětným přehráváním celkem spokojen.

No, napisu ti, ze mas byt trpezlivy a mas mat pochopenie.

Odesláno

Tak včera ZZ fungovalo, koukal jsem na několik pořadů. Teď jsem to pro jistotu zkusil a zatím mi pořád funguje.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

funguje tak do 20:30 , pak konec - chyba REPO , není předplacen balíček , klikněte na PLAY , které není apod. A to jak na boxu tak v HORIZON GO

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno
23 minutes ago, keramik napsal:

funguje tak do 20:30 , pak konec - chyba REPO , není předplacen balíček , klikněte na PLAY , které není apod. A to jak na boxu tak v HORIZON GO

No, mne to na STB funguje do cca 22:00. Dokonca pokial spustim spetne prehravanie pred 22:00 tak to normalne funguje az do konca filmu a potom zahlasi, ze nemam predplateny balicek. Nakolko som to neustale urgoval na FB, tak mi dnes pani odpisala, ze ako kompenzaciu mi zapnu na 1 mesiac HBO zdarma. Som zvedavy, ako dlho to este potrva tento stav.

Odesláno

Já musím zaklepat na dřevo, že mi zatím ZZ už asi třetí den funguje, i teď v půl deváté večer. Asi mám štěstí...

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno
43 minutes ago, marena napsal:

Já musím zaklepat na dřevo, že mi zatím ZZ už asi třetí den funguje, i teď v půl deváté večer. Asi mám štěstí...

Mne normalne spetne prehravanie na jednom zo STB funguje normalne do 22:00 t.j. ked spustim prehravanie pred tymto casom, tak to normalne funguje. Po tomto case mi len zahlasi, ze nemam zaplateny balicek a odmieta sa so mnou bavit.

Odesláno

Asi dětská pojistka, po desáté už máš spát :P

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno
před 8 hodinami, marena napsal:

Asi dětská pojistka, po desáté už máš spát :P

Hehe, skor to vyzera na nejaky problem v systeme. Som zvedavy ci to bude pokracovat aj v dalsom mesiaci, ked sa nacitaju nove prava. Kazdopadne fakt tieto chyby nechapem. Navyse ja chodievam spat az cca po polnoci, nakolko cely den pracujem a vecer by som rad trosicku pri telke vypol a oddychol si. Bohuzial pozerat na veci z MyPrime, ktore ale funguje normalne ma uz trosicku nebavi. Predsa len, rad by som si pozriet aj na nieco co slo v ten den a vdaka tomu to nie je mozne. ;)

Odesláno

@Dadko Je zvlášní, že jden Vám jde a druhý ne, protože by něměl jít teoreticky ani jeden ve večerních hodinách. Řešil jste to už na technické podopře nebo Vám k tomu neřekli nic nového? 

Odesláno
10 minutes ago, David - UPC napsal:

@Dadko Je zvlášní, že jden Vám jde a druhý ne, protože by něměl jít teoreticky ani jeden ve večerních hodinách. Řešil jste to už na technické podopře nebo Vám k tomu neřekli nic nového? 

@David - UPC Na technickej podpore som to uz riesil a neustale sa odvolavaju len na vypadok a odmietaju v tomto smere cokolvek dalej podnikat. Dokonca dnes mi prisiel email, kde som bol osloveny ako pani Dubovicka, coz nechapem, s tym, ze mi mozu STB vymenit, ale vraj to nic neriesi. Je naozaj zaujimave, ze na jednom zapozicanom STB vsetko normalne funguje, ale na druhom STB funguje spetne prehravanie len cca od 6-8:00 do 22:00. Spustit spetne prehravanie po 22:00 je nemozne a hlasi to prave to, ze nemam zaplateny balicek.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.