Marek-26 Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Ano, můžete připojit další zařízení. Jen v něm vypněte routovací funkci. http://cz.tp-link.com/faq-417.html Quote - Premium 5G - N/A Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest murder Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 ,.....který byl připojen na původní vámi dodávaný router. .... Omlouvám se, ale router jsem nikomu nedodával, to bude asi omyl... To je fakt takový problém rozlišit "podporu poskytovatele" a "fórum fanoušků/ zákazníků"??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Tim routerem zrejme byl myslen kabelovy modem. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andy Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Zdravím. Jsem v testování cihly (HD MediaBoxu), včera opět bez přeplatného, řešeno s UPC, prý zavolají za hodinu, ještě nevolali. Prosím neřešil někdo stejný problém ? Děkuji a Pěkný den. Andy PB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo Mašek Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Skromný dotaz ze zvědavosti: Na té "cihle" se testuje ještě co? Quote 300 Mb/s - Komplet STB Vodafone, modem Compal CH7465 Jirkov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andy Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 před 51 minutami, Ivo Mašek napsal: Skromný dotaz ze zvědavosti: Na té "cihle" se testuje ještě co? Asi jestli to ještě uživatelé zvládají. Jinak ještě UPC bojuje například s hlasitostí u zpětného přehrávaní, nefunkčností zpětného přehrávání na první pokus. Andy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest v739 Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Opět Error 1001. Už po několikáté. Dva dny bez internetu,TV i telefonu.Řešeno s infolinkou UPC - nevyřešeno. Restarty "cihly"... nepomohlo Restarty modemové části (reset tlačítko na zadní části "cihly!) .. nepomohlo Po zoufalých pokusech pomohlo toto: Odpojit kabel do "cihly" (datový - ne napájecí ) Provést restart do továrního nastavení - držet všechny tři tlačítka na přední straně boxu - a zapnout kolíbkou na zadní straně. Počkat cca 2-3 min (dýl jsem to nevydržel čekat...) a připojit datový kabel - bez vypínání boxu!!! A naskočilo to. Třeba to někomu pomůže.. v739 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andy Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 před 17 hodinami, andy napsal: Zdravím. Pokud někdo ztratí na cihle předplatné, stačí nechat cihlu zapnutou na placeném programu (třeba Nova) asi 1 hod, naskočí. Včera konečně na podpoře UPC "kvalitní" člověk. Při problémech s zpětným přehráváním provést reset modemu, to vyzkouším dnes večer. Pěkný den. Andy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RITCHI Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 Zdravím, jsem čerstvým majitelem "cihly", výměnou za starý Kaon KFC - B4003HCO, který si v poslední době žil svým vlastním životem - kdykoliv se sám bez varování vypínal, zasekával se, samočinně se rušilo naprogramované nahrávání, nebo se nahrála jen půlka pořadu... prostě, došla mi trpělivost. Po instalaci cihly technikem se zdálo být vše OK, až po jeho odchodu jsem zjistil, že se nejde připojit na internet. Desítky mnoha přenastavení, resetů modemu, ani továrního nastavení nepomohlo, dokonce ani zoufalý pokus s výměnou kabelu. Nakonec se po dvou dnech vše vyřešilo telefonickým rozhovorem s technikem, který prohlásil: " No jo, pane, to Vám ani jít nemůže, když tam máte aktivovaný ještě starý externí modem... " Takže bingo! Najednou to naskočilo a se zdá vše v pohodě. Ale proč vlastně píšu. Nepřišel jsem na způsob, jak si jednotlivé pořady v průvodci seřadit podle svého - třeba i v oblíbených. Ty se zdají jedinou možností jak oddělit funkční programy od nefunkčních, ale bohužel se řadí podle svého. Poradí někdo? Předem díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budulman Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 Řazení bohužel nejde a jediná možnost jsou oblíbené Quote 1000 Mb/s - - Cihla Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.