Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

To co ty píšeš následující po sobě na jednom programu, mám nastaveno o 15minut po skončení a tehdy mi to nechce přidat další. Přiklad nahrávám ct1 od 20:00 do 21:00 nastaví se do 21:15, od 21:00 chci nahrát další program na ct1 a tehdy mě to nepustí, že se překrývá s jiným plánem. Pokud nastavím nejdřív ten od 21:00 a pak od 20:00 tak tehdy to jde normálně.

Co se týče dřívějšího začátku programu, tak výjimka potvrzuje pravidlo, což mě u Atentátu naštvalo [WHITE SMILING FACE] .

Odesláno
Že by už se konečně UPC vzpamatovalo?

http://newsletter.upc.cz/rekrutacni-email-dawn-2/

 

já ho používal 4 měsíce nakonec jsem ho vrátil .Ted měsíc a něco CA Modul .No když to konečně opraví tak si vezmu zpátky. Čekám jak kdo napíše že to konečně funguje. Schází mě nahrávání.

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno
To co ty píšeš následující po sobě na jednom programu, mám nastaveno o 15minut po skončení a tehdy mi to nechce přidat další. Přiklad nahrávám ct1 od 20:00 do 21:00 nastaví se do 21:15, od 21:00 chci nahrát další program na ct1 a tehdy mě to nepustí, že se překrývá s jiným plánem. Pokud nastavím nejdřív ten od 21:00 a pak od 20:00 tak tehdy to jde normálně.

Co se týče dřívějšího začátku programu, tak výjimka potvrzuje pravidlo, což mě u Atentátu naštvalo [WHITE SMILING FACE] .

 

Aha, tak s 15 minutovým nahráváním po skončení jsem nezkoušel. Zatím mi 5 minut u drtivé většiny programů stačí a tam jsem problém nezaznamenal, ať nastavuji nejdříve ten nebo onen pořad. Je ale pravdou, že u hlavních programů Novy, Primy, Joj a Markízy bych s pětiminutovým nastavením nevystačil, tak pokud z těchto programů něco nahrávám, tak přidávám ještě čas manuálně, respektive nastavuji čas konce nahrávání.

Odesláno

Zatím ne

Odesláno

Ahoj, taky ne. Už maj bordel i v přihláškách na testování :jocolor:

Odesláno

Dneska už ve fóru tato otázka padla v jiném vlákně bez odpovědi...

 

Máte někdo informaci zhruba kolik "cihel" je zapojeno v UPC ?

Odesláno

celkem dost :D8) , ale zatím o hodně míň než Kaonů

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

No...taky odpověď.Děkuji

I z toho mála se dá mnohé vytušit...

Odesláno

Zdravim, mate nekdo predstavu jak upravit posunute casu u programu po prechodu na zimni cas?

Diky moc

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.