Jump to content

UPC má nový ceník služeb platný od 2.9.2013


Pavel m

Recommended Posts

se celkem blbě vysvětluje, ale je to jednoduchý... když smlouvu ukončíš jindy než v její 12. měsíc (např. 8. měsíc každýho započatýho roku), tak se zpětně doplácí plná palba za těch 8 měsíců...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Guest Bucky Kid
když smlouvu ukončíš jindy než v její 12. měsíc (např. 8. měsíc každýho započatýho roku), tak se zpětně doplácí plná palba za těch 8 měsíců...

Aha, takže žádný věrnostní tarif ale normální smlouva na fixní dobu s automatickým prodloužením, věrnost se každým rokem anuluje 9wo.gif

Ani tak nejde o to že by člověk nevydržel rok ale spíš že až budu odcházet skoro určitě to nebude 1.11. takže se pokaždé doplácí penále, trochu zvláštní věrnostní tarif.

Link to comment
Share on other sites

Cituji z ceniku:

http://www.upc.cz/pdf/Cenik_DTV.pdf

 

U základních UPC produktů si vždy můžete vybrat ze dvou cenových úrovní - standardní nebo věrností. Ve věrnostním portfoliu jsou ceny služeb uvedeny s věrnostní slevou.

Pokud jste si vybrali a chcete využívat službu z věrnostního portfólia, podmínky pro poskytnutí slevy splníte po 12 měsících řádného užívání služeb (věrnostní období). Sleva se však

projeví ve vyúčtování již od počátku, to znamená od aktivace (instalace) služby z věrnostního portfólia. Pokud však nesplníte podmínky pro poskytnutí slevy, zašleme Vám opravné vyúčtování ceny.

V opravném vyúčtování Vám doúčtujeme cenu služeb ve standardní výši, a to od počátku probíhajícího věrnostního období.

V průběhu věrnostního období můžete změnit parametry služby v rámci věrnostního portfolia, věrnostní období poběží bez přerušení. Pokud se během věrnostního období rozhodnete,

že již nadále nechcete využívat věrnostních výhod, můžete kdykoli přejít na standardní cenu služeb dle ceníku. Tak v podstatě přerušíte běh věrnostního období a my Vám opět vystavíme opravné vyúčtování.

Věrnostní výhody Vám rádi poskytneme i v následujícím věrnostním období, a to za stejných podmínek. Pokud jste s využíváním věrnostních výhod spokojeni a neozvete se nám sami,

začne běžet nové věrnostní období.

Pokud byste již nadále nechtěli služby z věrnostního portfólia, dejte nám to prosím vědět alespoň 15 dnů před uplynutím věrnostního období, abychom změnu mohli včas zpracovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mam 32/1.5 platil jsem za to 600 vcetne modemu. Minulej rok jsem to chtel odhlasit a nabidli mi to nakonec za 330 coz se mi zdalo fer. Uplne jsem na to zapomel az mi nyni prisel prosincovej ucet na 630 :) Takze jsem zas zavolal s tim ze to platit nehodlam a bylo mi nakonec po mensim smlouvani nabidnuto prodlouzeni na dalsi rok za 330 bez uvazku. Me to vyhovuje neb ten 40/4 za 500 je mi na nic a skoro 200 jsou znat.. Jednani s UPC mi zatim prislo vzdy ok a nemuzu si stezovat. Takze zase za rok :) Pozitivni je ze se mi do lokality tlaci dalsi poskytovatel,takze tu bude aspon konkurence a lepsi vyjednavaci pozice.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tak normalne platim 388kc a dneska jsem platil 564kc bez upozorneni i kdyz mi bylo receno minulý rok v prosinci ze cenu 380kc budu platit stale a ne jen na dalsi rok , nechapu to ... prosim o napravu nebo s UPC definitivne koncim a prechazim k jinemu poskytovateli toto me fakt nebavi aby jste si delali co chcete .. kontaktujte me ohledne napravy na tel:605350605 :salut:

Link to comment
Share on other sites

franco - chyba je u tebe a ne UPC. Také jsem se raz nechal vykyvat. Akční nabídka trvá rok a pokud ti bylo slibeno, řečeno, že máš platit 380 a nyní jsi zplatil přes 500 Kč, tak hold již máš nabídku za plnou cenu. Proto raději osobně řeším prodloužení nabídky dva měsíce před ukončením.

  • -
  • -
  • TV Komplet
  • CA modul, nepřehledný HD box
  • Frýdek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Trochu tady "oživím" diskuzi. Chci se zeptat, jestli někdo nejste v podobné situaci jako já (nebo o takové situaci nevíte) - mám už nějakou dobu (po přechodu z nižších rychlostí) internet 30/1. Před 2 roky už jsem nebyl ochotný za to dávat standardní cenu, tak jsem cenu "uhádal" na 250 Kč/měsíc (cena na rok). Loni se to změnilo na 310 Kč (260 Kč internet, 50 Kč pronájem modemu). Teď opět vyprší rok a teoreticky by mi měli cenu zvýšit na tu standardní. Ale ten tarif už neexistuje (už je "nejbližší" 40/4... Kdybych se neozval, co myslíte, že udělají? Kdyby mě chtěli automaticky převést na 40/4, tak by mi museli "vnutit" i nový modem (3.0)... Když se neozvu, tak mi nemůžou dát standardní cenu něčeho, co už neexistuje... Nebo to prostě vezmou jako "historickou" cenu tarifu před zrušením? Tzn. nějakých 500 Kč/měsíc?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...