Marek-26 Odesláno 10. července 2012 Sdílet Odesláno 10. července 2012 Co řešíte? Od spuštění Diabla III je na evropských serverech Blizzardu samej problém. Buď nejdou servery jako takové a nebo jim těsně před koncem spadne konektivita. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 10. července 2012 Sdílet Odesláno 10. července 2012 Pokud tě to potěší tak nejde o problém UPCčka.. Testováno ze serverovny Master Internet Brno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník steve_lumpy Odesláno 11. července 2012 Sdílet Odesláno 11. července 2012 Mám výsledky tracert příkazu z několika různých lokací, ale kde je zakopaný pes, netuším. Problém se netýká jen Diablo3, třeba WoW klinet taky nejede. Stejně tak Steam klient. Včera jsem nahodil čistý legální systém (W7 Ent x64 ENU), vypnul systémový firewall a připojil přímo na modem od UPC (bez wifi routeru), ale problém přetrvává. Najde se někdo znalý, kdo by mohl poradit, prosím? Mezitím se zkusím obrátit na společnost UPC oficiální cestou (jestli se s tím vůbec budou namáhat). 1.) Herní klient lze stáhnout, provider jiný než UPC: Tracing route to eu.battle.net [80.239.186.40] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.10.8.2 2 17 ms <1 ms <1 ms 80.65.x.x 3 1 ms <1 ms <1 ms 85.93.126.186 4 6 ms 6 ms 6 ms gw-maxprogres.cas.ip-anywhere.net [81.0.255.206] 5 6 ms 6 ms 6 ms prag-b3-link.telia.net [213.248.104.89] 6 12 ms 11 ms 11 ms win-bb2-link.telia.net [213.155.131.66] 7 24 ms 25 ms 118 ms ffm-bb2-link.telia.net [213.155.133.54] 8 36 ms 34 ms 34 ms prs-bb2-link.telia.net [213.155.132.154] 9 35 ms 35 ms 34 ms prs-b8-link.telia.net [213.155.131.11] 10 * * * Request timed out. 2.) Herní klient lze stáhnout, provider UPC, lokalita Brno-Královo pole: Tracing route to eu.battle.net [80.239.186.40] over a maximum of 30 hops: 1 * * * Request timed out. 2 12 ms 12 ms 11 ms ip-86-49-52-153.net.upcbroadband.cz [86.49.52.153] 3 12 ms 11 ms 12 ms ip-81-27-201-33.net.upcbroadband.cz [81.27.201.33] 4 20 ms 25 ms 15 ms 84.116.221.37 5 16 ms 15 ms 14 ms cz-prg02a-ra2-xe-2-1-0.aorta.net [213.46.172.218] 6 88 ms 16 ms 18 ms cz-prg01a-ra1-ge-0-0-0-v50.aorta.net [213.46.172.18] 7 16 ms 14 ms 14 ms prag-bb1-link.telia.net [213.155.131.64] 8 28 ms 27 ms 31 ms ffm-bb1-link.telia.net [80.91.246.14] 9 48 ms 56 ms 47 ms prs-bb1-link.telia.net [213.155.132.156] 10 68 ms 49 ms 50 ms prs-b8-link.telia.net [213.155.132.223] 11 * * * Request timed out. 3.) Herní klient nelze stáhnout, provider UPC, lokalita Brno-Štýřice: Tracing route to eu.battle.net [80.239.186.40] over a maximum of 30 hops: 1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.100.252 2 * * * Request timed out. 3 11 ms 9 ms 12 ms ip-86-49-52-129.net.upcbroadband.cz [86.49.52.129] 4 12 ms 11 ms 12 ms ip-81-27-201-33.net.upcbroadband.cz [81.27.201.33] 5 18 ms 16 ms 15 ms 84.116.221.37 6 16 ms 15 ms 15 ms 84-116-130-230.aorta.net [84.116.130.230] 7 16 ms 15 ms 15 ms cz-prg01a-ra1-ge-0-0-0-v50.aorta.net [213.46.172.18] 8 15 ms 15 ms 15 ms prag-bb1-link.telia.net [213.155.131.62] 9 28 ms 28 ms 28 ms ffm-bb1-link.telia.net [213.155.131.216] 10 50 ms 50 ms 51 ms prs-bb1-link.telia.net [80.91.245.101] 11 50 ms 59 ms 49 ms prs-b8-link.telia.net [213.155.131.7] 12 * * * Request timed out. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 11. července 2012 Sdílet Odesláno 11. července 2012 Problém je až dále na trase, takže se týká všech, kteří se připojují stejnou cestou bez ohledu na poskytovatele. UPC má asi dvě možnosti řešení 1) dotlačit Teliu, aby problém řešila. 2) ručně nastavit jinou trasu, které bude pravděpodobně delší, ale funkční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník steve_lumpy Odesláno 11. července 2012 Sdílet Odesláno 11. července 2012 Zadal jsem dotaz na klientské centrum UPC. Problém je větší než jenom Diablo3 a netýká se pouze evropských serverů. Nejede taky Steam a ani nemůžu stáhnout třeba OpenSuse distribuci pomocí uTorrent klienta. Potom sem přidám info od UPC, jestli nějaké dostanu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník steve_lumpy Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Od UPC jsem obdržel tuto odpověď: Byla zjištěná virová aktivita ze strany Vašeho počítače, z toho důvodu byly omezeny některé komunikační porty. Nakonec byl jeden z počítačů v domácí síti infikován, virus odstraněn a požádal jsem UPC o znovuotevření portů. Nejsem si jistý, jestli v podobném případě UPC rozesílá upozornění o blokaci, ale bylo by to vhodné. V tomto případě jsem žádné upozornění na mail nedostal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Info o blokaci se neposílá. V mnoha případech to ale klient ani nepozná, protože např. port 25 nevyužívá, takže jeho zablokováním se nic neděje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 A to je chyba, protoze jak mam potom zjistit, ze me zablokovali porty, kdyz treba chodim na mail pres web, otazka ovsem je, jestli dotycny vubec vybira schranku kam mu chodi maily od UPC. Koncem roku 2009 se na jednom z PC v domacnocti take objevil vir a UPC me bloklo porty a poslalo tento mail: Vážený kliente, dovolujeme si Vás upozornit, že dne 2009-12-20 22:07:55 prostřednictvím Vašeho počítače / Vašich počítačů došlo k rozesílání nevyžádané pošty. Tím jste narušil provoz datové sítě UPC a porušil Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, a.s. (dále jen „Všeobecné podmínky“). Abychom předešli dalším negativním důsledkům, provedli jsme na Vašem internetovém připojení v souladu s Všeobecnými podmínkami blokaci portu 25 pro odchozí poštu. Toto opatření má dalšímu šíření nevyžadané pošty zabránit, nebo jej alespoň výrazně snížit. V případě, že nepoužíváte pro správu Vašeho mailu poštovního klienta (např. Outlook, Thunderbird), ale přistupujete k poště pomocí webového rozhraní (http://www.seznam.cz/, http://www.volny.cz/, http://www.upclive.cz/Servis/Webmail/, atd.) nezaznamenáte žádnou změnu. Věříme, že k této nepříjemné události došlo neúmyslně a bez Vašeho vědomí. Většina nevyžádané pošty je rozeslána zneužitím počítače v důsledku jeho nízkého zabezpečení. Dovolujeme si Vám proto připomenout kroky, které je třeba pro zabezpečení vašeho počítače učinit, aby byla v budoucnu co nejmenší pravděpodobnost napadení a zneužití Vašeho počítače. 1) Nainstalovat všechny bezpečnostní záplaty Vašeho operačního systému (např. pro operační systém Windows na stránce: http://www.windowsupdate.com/) 2) Zkontrolovat Váš počítač klasickým aktualizovaným antivirovým programem (např. UPC SmartGuard, Norton Antivirus,Avast, AVG...) 3) Prověřit Váš počítač programem na vyhledávání různých "červů nebo tzv. spyware". Mezi nejpoužívanější programy patří Ad-aware, SpyBot a UPC SmartGuard. 4) Nadále Vám doporučujeme používání firewallu. Jakmile provedete výše doporučená bezpečnostní opatření či jiným způsobem zabezpečíte Váš počítač informujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře, který najdete na http://web.upc.cz/klpoz/cz/ a poté Vám bude řádné připojení obnoveno. Nejste-li spokojen s Vámi prováděným standardním zabezpečením a doposud používanými systémy, doporučujeme novou službu na ochranu Vašeho počítače, která se jmenuje UPC SmartGuard. Ta nabízí komplexní zabezpečení Vašeho počítače. Více informací naleznete na http://www.upc.cz/internet/extras/smartguard. Věříme, že tato opatření, kterými se snažíme zamezit zneužívání sítě Internet a tím chránit i všechny naše uživatele, přijmete s pochopením. UPC Česká republika, a. s. Klientské centrum P.O.Box 53 130 11 Praha 3 - Žižkov http://www.upc.cz Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lejno Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Pokud chodíš na mail přes web, tak se tě blokace portu 25 (smtp) netýká, protože přistupuješ přes port 80. A ten kdo používá Outlook, tak blokaci portu zaregistruje okamžitě, protože neodešle nic. Taky jsem to někdy před 5 roky zažil a se stejným vysvětlením (byť si dodneška myslím, že byla chyba u UPC, protože blokace portu 25 probíhala u příliš mnoha uživatelů naráz). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvancara Odesláno 13. července 2012 Sdílet Odesláno 13. července 2012 Tohleto stupidni blokovani ma snad jenom UPC. U nikoho jineho jsem tohle nezazil. Co takovy clovek, co doma servisuje PC? NIkdy nevi, co mu kdo donese, ani v jakem to je stavu. Ten by musel byt odpojen trvale. Citovat - - - CA modul OVA Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.