Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Když nebudeš řešit kabeláž, tak nemá smysl ani řešit rychlost...

Odesláno

jde o to, že tarif pro to je, modem by to měl dávat, připojené zařízení by to taky měli dávat.

Je mi jasný, že 100mbit z toho nevytáhnu, ale jede mi to na 1/3 rychlosti, což mi připadá málo. Já s tím vydržím, ale zajímalo mě, jestli to není nějaká drobnost, třeba nastavení na modemu (transmission rate, CTS protection mode atp. - vše mám nastaveno defaultně) ... kdybys měl sportovní auto, asi bys od něho taky očekával trochu víc než od obyčejné feldy... :salut:

Odesláno

zkus se podívat na nastavení síťovky v notebooku. Někdy je ve vlastnostech potřeba povolit šířku pásma 40 MHz. Pak se rychlost zvedne. (vyzkoušeno na HP Elitebook 2560p)

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

AR9285 je N150, o moc víc z toho nedostaneš. Ale ty nemáš sportovní auto, máš ten nejzákladnější wifi adaptér co v rámci 802.11n může bejt. Kup si rychlejší adaptér do USB.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
  • po měsících...
Odesláno

Zapomněl jsem heslo do routeru. Když ho natvrdo vyresetuju podrzenim tlacitka na 10 sec, co vsechno se vymaze? Pojede pak normalne internet?

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Zdravím všechny,

po roce se mi opět objevil mnohokrát zmiňovaný problém - v router modu se modem v různých časových intervalech restartuje, v bridged jištěný tp linkem samozřejmě vše v poho.(tp link je už starší a omezuje mi rychlost, jinak bych to tak nechal)

Rok zpátky pomohl úplný reset z podpory (můj úplný reset nezabíral což jsem moc nechápal), nicméně tentokrát to nezabralo...

Není někde v nastavení nějakej fígl, nějaká blbina co by to shazovala ?

Vím, že můžu požádat o výměnu, ale z toho co si tady vždycky počtu mi vyšlo, že mám doma vlastně docela hodnou a neškodnou mašinku která hezky topí, nepípá, nevrčí a nekašle a tak bych jí chtěl dát ještě šanci :cheers:

 

 

Díky za tipy ;)

Odesláno

dyť ten compal je snad v klidu, ne? :shock:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Tak co přiveze technik to neovlivním, nebo jo ?

Odesláno

Lou: Ne, to se nedá ovlivnit.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.