Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Cisco rozhodně v mnoha ohledech neboduje. Ale to už se tady řešilo :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po měsících...
Odesláno

Ahoj, dnes jsem od UPS nechal instalovat jednoduchý internet Fiber Power 40 s Wi-Fi modemem. Ovšem modem je na druhé straně bytu a musím zlepšit signál. Modem bych asi nechal na místě na natáhl kabel k Wi-Fi routeru ( např: http://www.suntech.cz/produkt/173359-te ... an-2x5dbi/ ) na druhé straně bytu.

 

Co mám udělat na modemu UPS? Vypnout Wi-Fi? Mód bridge?

 

Pánové jsem v tom lajk a budu rád za každou radu a pokud možno pochopitelně :-)

 

Díky

Odesláno

No apríl ne :-(

Pro mě končí vše zapnutím NTB a vůbec tomu nerozumím.

Nechám si doporučit, co pořídit.

Jde mě jen o lepší signál na druhé straně bytu kde se více pohybuju.

Odesláno

aha :shock: že ses tak pustil do nějakýho např. :lol:

jako vždy to chce kouknout na rušení kanálů v programu inssider nebo wifi analyzer, pak se to dá nějak řešit

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
  • po měsíci...
Odesláno

Zdravím,

mám problém který už tu párkrát byl, vždy po několika vteřinách vyskakující ping na online hrách - z nějaké klasiky tohohle modemu 20-70ms na 400ms..

 

Před půl rokem jsem problém vyřešil nastavením modemu pouze na most a za něj dal svůj tplink, čímž se sice vyřešil problém odezvy,

ale na druhou stranu začala padat rychlost downloadu o 70%, řešil to reset cisca do původního nastavení (což nechápal ani velmistr z podpory), ale trvalejší řešení či smysl to nemělo, takže tplink šel pryč a problém s odezvou je tu zas.

 

Zkoušel jsem nápady tady z fóra jako vypnutí FW,logování apod. ale nic nezabralo.

 

Nemáte někdo po ruce nějakou tutovku ? :cheers:

 

Díky za reakce

 

PS: Jelikož mi mašinka nepípá,nehouká ani nefunguje jako topení, tak bych se rád vyhnul reklamaci, ev. výměně za Technicolor a zkusil vyřešit tenhle nešvar, jelikož riskovat, že mi to UPC vymění za horší shitku to mi přijde zbytečný :jocolor:

Odesláno

tak tam vraž jinej tp-link, ne? :shock:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

To jsem zapomněl napsat, ozkoušeno a výsledek stejný, takže to beru za druhou nemoc cisca...a přijde mi rozumnější řešit odezvu která se přímo týká upc než nějakou nekompatibilitu s vlastním zařízením :)

Odesláno

Máte ten modem koupený? Pokud ne, klidně to reklamujte, ten technicolor je stejně lepší. A do bridge jde přepnout také.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

V pronájmu.Jak jsem už psal, jde mi spíš o to, jestli někdo nemá žolíka v záloze, reklamaci bych se chtěl vyhnout vzhledem k ostatním zkušenostem ať už s Ciscem nebo Technicolor...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.