Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Tolik to nelítá ani Slambovi v obou směrech dohromady.

jen počkej :twisted:8)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Tak sme sa dockali aj v UPC SK,doteraz wifi router Cisco EPC3925 ponukali len biznis klientom respektive firmam.Otazka pre ceskych kolegov.Oplati sa do toho ist?

 

http://www.upc.sk/rychly-internet/wifi-router/

Odesláno

prečo by sa neoplatilo? já ho měl a pohoda...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Az taka pohoda to asi nebola ked ho uz nemas :)

Odesláno

pohoda nebyla s uploadem od upc, tak sem přešel na centrio a tam frčim přes asus rt-n56u 8)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Pár dotazů. Router mám teprve necelý týden z něhož jsem byl většinu mimo domov. Je normální, že manuál je s českým prostředím ale já mám routeru pouze angličtinu ? Je normální, že např nastavení ntp serveru a ddns mám v polích kde se mi zobrazují pouze zástupné hvězdičky a ne znaky ? Je normální, že při nastavení dhcp serveru mohu nastavit pouze mac adresu a přiřazené ip ale už nejde nastavit popist (např. mac-ip-počítač xyz) ? Ptám se abych věděl a nedělal ze sebe troubu když budu volat na help desk upc... díky.. jo a jinak, s předchozím routidlem asus wl-500gp a externí 50 cm anténou se naše holky nedokázali připojit s ntb asus z druhé strany panelákového bytu..slabý signál rušený železobetonem..s tímhle novým routidlem i na druhé straně bytu mají slušný signál na online sledování videí např z youtube...

Odesláno

Absence české lokalizace přímo v zařízení je naprosto běžná věc takřka u všech obdobných produktů. Stejně jako to, že mohou být některé funkce (např. NTP server) nastaveny providerem bez možnosti změny.

Odesláno

Mno...angličtina je sice běžná ale když nafotili český manuál s českým prostředím tak bych předpokládal, že čeština existuje.. ntp server a ddns se dá nastavit (routidlo jsem koupil tak bych je poslal do P...kdyby to nešlo) ale místo zanků co nastvuji jsou hvězdičky a tak při složitém hesle se hned dá splést....

Odesláno

Pokud je v manuálu vidět CZ prostředí, tak by lokalizace existovat měla, to je bez debat. Takže zavolat a přeptat se :-)

  • po měsíci...
Odesláno

Narazil jsem na problém s Cisco EPC3925. Má úplně tupý a základní DHCP. Aspoň jsem nezjistil jak ho donutit být plnokrevný. U Asusu jsem v DHCP zadal IP adresu podle mac a pojmenoval jsem názvem vyhrazené IP (tiskarna, server, dospelaci, ...., mobil moje, atd...) . Při používání DDNS pak jsem z celého světa volal např: "server.xyz.dyndns.info". Cisco je však tupé jak rezavá pumpa na vodu. Můžu v DHCP zadat jen přiřazenou IP podle mac adresy (což je právně) ale nic víc. Nebo mám nastavení jen v nějakém začátečnickém módu. Kdybych tohle věděl tak CISCO nekoupím. Potřebuji plnokrevný DHCP server na vstupu a výstupu. Nebo něco nastavuji špatně ?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.