Přejít na obsah

Výpověď smlouvy -> Infolinka -> vrácení modemu technikovi


Návštěvník Pepa2

Doporučené příspěvky

Návštěvník pepanR

Moje nedávná zkušenost-

Vypověděl jsem službu telefon,přístroj zabalil,pojistil,odeslal na LICA. Za 14dni mi přišel dopis od UPC kde děkují za vrácený přístroj. Cca 2měsíce později jsem z duvodu stěhování vypověděl služby internet a dig.televize. Opět vše zabalil,pojistil,odeslal. Ani po měsíci žádný děkovný dopis,mail atd.nepřišel,tak jsem volal na Upc. Operátorka mi zdělila,že zařízení ještě nemají ale že se nemám bát,že to někdy trvá,at volám znovu za 3týdny. Po 3týdnech volám, operátor mi zdělí,že vše mají. Položím dotaz,jestli mi pošlou také jako u vráceného telefonu,nějaký dopis,že je vše navráceno a já jim nic nedlužím.

Odpověd- TO NEDĚLÁME. Vysvětlím pánovi,že dopis od UPC za vrácený telefon přišel, aniž bych o něj žádal. Tak mi zdělil,at oskenuji,vyfotím atd.podací lístek a odešlu s dotazem na zákaz.centrum,že se mi ozvou. Nechal jsem se ujistit ještě jednou,že veškeré zařízení mnou zaslané mají. Ujistil mě,že ANO a nemám u nich žádnou pohledávku. Podací lístek jsem vyfotil a mailem odeslal.

Za 10dní přšlo vyrozumění ,,,,Dovolte abychom Vás touto cestou informovali, že na základě obdržených dokladů bylo chybějící zařízení dohledáno a odebráno z Vašeho klientského účtu. Tímto Vám potvrzujeme, že Váš klientský účet je vyrovnán a není na něm evidováno žádné nevrácené zařízení. Děkujeme za pochopení. ,,,

Takže ikdyž mi operátor po telefonu tvrdil( několikrát)že zařízení mají,nic nechybí atd.podle zaslaného mailu zařízení chybělo a teprve po zaslání podacího lístku pak bylo dohledáno. Buh ví,co by přišlo třeba za 2roky(exekutor?) Ano,podací lístek by stačil,ale co když po pár měsících či letech nebude k nalezení?(v tomto případě udělám vyjímku a pečlivě uschovám i s vyjádřením od UPC) a radím Všem,at si vyjádření od UPC také nechají zaslat(pro klid duše)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popř. stačí poslat poštou a podací lístek poslat nascanovaný na UPC a po měsíci se dotázat zda vše OK. :)

 

No... toto sebemrkačství před UPC je nad rámec právního pořádku, ba co víc, nad rámec lidské důstojnosti. Pamatuji se, že se tu řešilo, že někdo poslal zařízení UPC (nebo Licu), a jeden řekl, že nic nedostal a druhý, že to poslal a že má srvzenku a že to prý nestačilo... tak to snad né. Mám stvrzenku a bodka.

 

Co je to za blábol posílat naskenovaný lístek UPC a ještě se po měcíci se dotazovat zda je vše OK? Co to zde Marek-26 mele? Já vím, že nežijeme v právním státě (žijeme v polo-právním státě), ale snad takováto primární debilina nespadá pod mafiánská chapadla a je řešitelná standardní cestou - mám stvrzenku o odeslání a bodka.

Promiň, ale když pošlu něco v hodnotě x tisíc, budu chtít vědět zda to došlo, nebo ne. Pokud ne hned se vrhnu na poštu a budu chtít balík dohledat, nebo vyplatit pojistku, abych se mohl dorovnat s UPC dříve, než tam začne naskakovat nějaké penále a nebo smluvní pokuty.

Pokud má ten člověk podací lístek, tak UPC nemůže dokázat, že to neposlal a ten člověk nemůže dokázat že to (vše) poslal. Ale na to se právě dělá to pojištění u pošty. Ztratí se balík se STB a modemem, dostanu od pošty 10.000Kč na které jsem to pojistil a přepošlu je UPC.

Ten podací lístek se posílat nemusí, ale je to lepší.

Marek se jen snaží někomu poradit jak minimalizovat případné zbytečné problémy. Nebo ne?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Analogové DVD
tak snad je logický, když odesílám zařízení za pár tisíc, že se radši zeptám, jestli je všechno ok, aby se daly případný komplikace řešit co nejdřív...

 

no to vůbec není logický (to je zvrácený). Odeslal jsem (pojistil jsem zásilku), stvrzenku mám a finito. Pokud má UPC (nebo Lica) v příjmu pošty bordel ať ten následný soudní spor pro.serou. Zasíláme pojištěnou poštou zásilky v průměru tak 2x týdně již léta a ještě se nestalo, že by se zásilka ztratila. Dotazování, zasílaní skenu podacího lístku na UPC (Lica) je ponížené vlezprdelectví a pokud je založeno na zkušenostech (toto se fakt stalo a je lepší jim lézt do zadnice) tak jsou to mafiánské maníry společnosti, která neumí (umí, ale nechce) zaregisrtovat vrácené zařízení.

 

Zanedlouho budu měnit modem. Hlas na zákaznícké lince řekl, že ho vezme technik. Dle humbuku na tomto fóru budu chtít od něj potvrzení. Pokud ho odmítne, modem mu nedám a zašlu na Lica. Pokud se ztratí budu se s UPC soudit a vyhraji a snad pak dá všem UPC pokoj.

 

Mimochodem při poslední výměně modemu technik vzal původní, nic nepotvrdil a vše je ok. Tenkrát jsem nečetl toto fórum a netušil, že by mohl být problém :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Analogové DVD
Promiň, ale když pošlu něco v hodnotě x tisíc, budu chtít vědět zda to došlo, nebo ne. Pokud ne hned se vrhnu na poštu a budu chtít balík dohledat, nebo vyplatit pojistku, abych se mohl dorovnat s UPC dříve, než tam začne naskakovat nějaké penále a nebo smluvní pokuty.

Pokud má ten člověk podací lístek, tak UPC nemůže dokázat, že to neposlal a ten člověk nemůže dokázat že to (vše) poslal. Ale na to se právě dělá to pojištění u pošty. Ztratí se balík se STB a modemem, dostanu od pošty 10.000Kč na které jsem to pojistil a přepošlu je UPC.

Ten podací lístek se posílat nemusí, ale je to lepší.

Marek se jen snaží někomu poradit jak minimalizovat případné zbytečné problémy. Nebo ne?

 

Chápu podstatu "zajímat se" v tom smyslu, že mám pochybnosti o férovosti jednání UPC (Lica) a chci se vyhnout poplatkům za právní zastoupení v soudním sporu s UPC (Lica); poplatky za soudní spor s UPC (Lica) nemusíme řešit protože ten spor pro.serou. Pokud by byla možnost, že UPC (LIca) jsou firmy respektující evropské právo, tak jakákoliv aktivita typu "milé UPC, dostali jste mé zařízení?" nebo "milé UPC, dostali jste můj naskenovaný lístek?" je lidsky a právně irelevantní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Pepa2

Ve VOP je pasáž věnující se ukončení smlouvy. Výpověď musí být písemná a běží ode dne kdy ji dostanou na stůl. Vracení modemu jen poštou. Protože už byl konec měsíce a dopis o výpovědi by došel do UPC pozdě, poslal jsem to FAXEM!Byl jsem lehce nervózní kolem doručení a chtěl jsem tam zavolat následující den, ale UPC mě překvapilo. Pracovnice UPC mi druhý den zavolala, potvrdila příjem výpovědi, ptala se na možnosti připojení v jiné lokalitě a stávající lokalitu nabídnout někomu jinému, já se hlavně ptal jak vrátit modem, atd. od ní mi stačilo se dozvědět, že mi vše co potřebuji vyřídit k hladkému ukončení služby a zbavení se závazků k UPC dostanu emailem. Taky že jo, během hodiny email kde byla rekapitulace informací z tel. hovoru a formulář: Protokol o vrácení zařízení.pdf . Vlepím zde tu část týkající se vracení. Modem odešlu podle instrukcí, dokumenty k tomu hold musím bezpečně uchovat.

 

CITACE:

Dovolujeme si Vás požádat, abyste (dle aktuálně platných Všeobecných obchodních podmínek) zapůjčené zařízení do 7 dnů od ukončení smlouvy doručil poštou jako „cenný balík“ na níže uvedenou adresu:



UPC Česká republika, a.s.

Kostomlátecká 20/39

288 02 Nymburk 2



Prosím, vezměte na vědomí, že koncové zařízení na adrese společnosti UPC Česká republika, a.s. nelze vracet osobně.



Současně si Vám dovolujeme doporučit připojištění této zásilky před vlastním odesláním u České pošty, s.p., na částku 5.000 Kč za každé jednotlivé zařízení. V příloze tohoto e-mailu naleznete formulář, který, prosím, vyplňte a vložte před odesláním do balíku.



Prosím, vezměte na vědomí, že koncové zařízení nelze na adrese společnosti UPC Česká republika, a.s.. vracet osobně.



Současně si Vám dovolujeme doporučit připojištění této zásilky před vlastním odesláním u České pošty, s.p., na částku 5.000 Kč za každé jednotlivé zařízení. V příloze tohoto e-mailu naleznete formulář, který, prosím, vyplňte a vložte před odesláním do balíku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Mě to technik sám dopsal do smlouvy, kterou mi přinesl k podepsání.

Stalo se tak při přechodu na Fiber 60, což znamenalo výměnu modemu.

Protože jsem mu to vracel v originální krabici i s návodem, kabely a CD, tak tam sám dopsal "kompletní". :)

Prostě asi záleží nejen na konkrétním člověku na KC UPC, ale i tak na konkrétním technikovi ze servisní organizace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
Návštěvník wencel

Dnes mi končí s UPC smlouva, před 3 týdny jsem se na infolince domlouval na vrácení všech zařízení technikovi (wifi modem, bezdrátový telefon, SD STB, HD STB) a dnes, když jsem si volal na infolinku pro ověření že technik v domluvený den skutečně přijde (mělo být 2.2) mi kluk sdělil že nikdo nepřijde a mám vše vrátit poštou. Tak jak mi mohl někdo slíbit něco jiného a dohodout se mnou i termnín? Kdybych si nezavolal a nikdo nepřišel určitě by mi napařili pokutu za pozdní odeslání zboží! Mám strach aby si po letech někdo nevzpoměl na zařízení vrácené poštou jak bylo v TV, lístkem z pošty na adresu UPC asi těžko prokážu že v balíku bylo to co tam být mělo :( Docela mě to štve že to musí jít poštou. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...