Přejít na obsah

Výpověď smlouvy -> Infolinka -> vrácení modemu technikovi


Návštěvník Pepa2

Doporučené příspěvky

Návštěvník son
Zeptám se ! Jak zrušit služby UPC abych se vyhnul veškterým problémům? Netbox mně nabídl 60mb/s a odchozí 30mb/s v noci(100/100) za 445 Kč což je skvělá částka

momentálně mám u UPC 32mb/s + TV za 470 Kč a prostě mně přišlo,že domácí firma bude lepší řešení protože jsem chtěl přejít na 60mb/s u nich ale nutili mně modem za 1299 nebo 650 výměna ..a další 2 roky 49kč za modem a prostě jsem si to spočítal a je to blbost..ale zpět k věci..

 

Asi podám písemnou výpověď ..to je jasný..

Mám se dožadovat v ní přesné adresy kam poslat zařízení? A teď kdy poslat zařízení ? a hlavně pokut je odešlu tak mně napadlo,že pošlu společně se zařízením dopis kde se budu dožadovat potvrzení o převzetí a následné odeslání emailu /písemnou formou že došlo v pořádku a převzali ho ..Pač nehodlám se s někým soudit kvůli modemu a podobné prkotině ..Celé zabalování si ještě radši nafotím na mobil a na poště nafotím odesílání abych měl případné důkazy..pač když jsem četl na různých forech co se děje mám strach to vypovědět ale tak pudu do toho ..

Konec konců UPC na konec dá samo vědět že je vše OK a že končíme spolu?

 

Byl jsem u UPC 7 let ..jsem celkem spokojený,ale do budoucna optika je optika a hlavně UPC nemá šanci konkurovat v Uploadu ..a hlavně když čtu jejich praktiky je mně z toho trošku i zle..doufám že to všechno dopadne dobře ..všechno budu dokumentovat a radši si to nechám dlouhou dobu schované ..Hlavně mně jde o ten modem a setobox..Někde jsem četl že by proto i dojel technik ale to se asi nedožádám že? ..co mám udělat proto aby to všechno bylo OK prosím poraďte :) ..

 

Stačí odeslat zařízení na adresu UPC Česká repuplika s r.o.,Kostomlatecká 20/39,288 02 Nymburk s vyplněným protokolem- http://www.upc.cz/pdf/Protokol_o_vraceni_KC.pdf a schovat si podací lístek.Kartu můžeš nechat v stb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník son
Jasne, ale proc bych jim mel vracet zarizeni ve vypovedni lhute, kdy me sluzba jeste funguje, to bych okradal sam sebe.

Vážený pane

 

Děkujeme Vám za informaci o zaslání zařízení. Odepsání zařízení z klientského účtu trvá 2 - 3 týdny.

 

Na Vašem klientském účtu momentálně neevidujeme vrácené koncové zařízení.

 

Ponechejte si prosím podací lístek pro případné doložení vráceného zařízení.

 

Jakmile bude vrácené zařízení odepsáno z Vašeho klientského účtu, nebude se Vám již účtovat měsíční pronájem.

 

Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

 

S pozdravem a přáním příjemného dne

 

Kateřina Boudová

operátor klientského centra

 

A taková je představa UPC,když zákazník vrací stb a zůstává dál zákazníkem :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník PESFILIPES

nevim co tu silite - podivej se do smlouvy a tam nic o posilani zarizeni nekam nic neni - proste si to technik zase musi odebrat - svoje kydy si upc muze psat kam chce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

7.4. Vrácení Přijímacího zařízení

Do 7 dnů po ukončení Smlouvy je nutné, abyste nám vrátil(a) pronajaté Přijímací zařízení, a to na adresu našeho distribučního skladu: UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 28802 Nymburk. To platí i v případě, že ukončíte užívání jednotlivé Služby a Přijímací zařízení používáte jen pro její příjem. Aby se vracené Přijímací zařízení cestou k nám nepoškodilo (nebo pro případ, že se tak stane), doporučujeme Vám, abyste zásilku při odesílání pojistili dle výše smluvní pokuty pro příslušné Přijímací zařízení, která je uvedena v ceníku na upc.cz. Přijímací zařízení se považuje za vrácené v momentě, kdy ho převezmeme v našem distribučním skladu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník son

7.7. Co když Přijímací zařízení vrátíte, ale neukončili jste Smlouvu..

Pokud pronajaté Přijímací zařízení vrátíte, aniž byste s námi ukončili Smlouvu, nemá to vliv na trvání Smlouvy. Vezměte prosím na vědomí, že v takovém případě Smlouva dále trvá a nadále je potřeba hradit cenu za Služby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, řešila se tu prosím záležitost popsana ve všeobecných podmínkách kontkretně ta, kde se píše, že vývoď je platná od převzetí výpovědi? Tohle je tragické a UPC si zřejmě si převzetím pošty hlavu neláme.

 

Můj připad je ten, že jsem výpověd odeslal 26.9. a dnes jsem se dozvěděl, že ji evidují od 2.10. což je třetí doručovací den. Řešil se tento případ zjevného odírání?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemohu přeci vědět a ani to není moje starost, kdo a jak zpracovává doručenou výpověď. Už samotný způsob oznámení výpovědi je podivný a jestli tam sedí jedna buchta a zpracovává požadavky z celé republiky, tak to už moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...