Přejít na obsah

oprávněná exekuce od UPC ??? varování pro všechny zákazníky


Návštěvník LaBez

Doporučené příspěvky

Návštěvník K1

Všeobecné podmínky se rozporují

 

Účastník není oprávněn se zařízením Poskytovatele ani s doplňkovým zařízením jakýmkoliv

způsobem nakládat. Účastník nesmí zejména změnit místo instalace takového zařízení bez

předchozího písemného souhlasu Poskytovatele, umožnit dispozici s takovým zařízením třetím

osobám, poskytovat takové zařízení jako zástavu nebo vyvézt mimo území České republiky.

Účastník není oprávněn do zařízení Poskytovatele ani do doplňkových zařízení jakkoli

zasahovat ani umožnit takové zásahy třetí osobě, která k takovým zásahům neobdržela od

Poskytovatele předchozí písemný souhlas. Porušení povinnosti účastníka dle tohoto článku je

považováno za podstatné porušení Smlouvy.

 

Jakákoliv manipulace a i odeslání komukoliv je porušení všeobecných smluvních podmínek -

tak mi pak tvrďte , že jsem měl něco vracet, kdyžmi lidi od UPC tvrdili, že nic vracet nemám, bez písemného souhlasu lidí od UPC nesmím jakkoliv se zařízením manipulovat. Tak mi pak tvrďte kdo je D.... , že nevrátil zařízení, když si pro to nikdo nepřišel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všeobecné podmínky se rozporují

 

Účastník není oprávněn se zařízením Poskytovatele ani s doplňkovým zařízením jakýmkoliv

způsobem nakládat. Účastník nesmí zejména změnit místo instalace takového zařízení bez

předchozího písemného souhlasu Poskytovatele, umožnit dispozici s takovým zařízením třetím

osobám, poskytovat takové zařízení jako zástavu nebo vyvézt mimo území České republiky.

Účastník není oprávněn do zařízení Poskytovatele ani do doplňkových zařízení jakkoli

zasahovat ani umožnit takové zásahy třetí osobě, která k takovým zásahům neobdržela od

Poskytovatele předchozí písemný souhlas. Porušení povinnosti účastníka dle tohoto článku je

považováno za podstatné porušení Smlouvy.

 

Jakákoliv manipulace a i odeslání komukoliv je porušení všeobecných smluvních podmínek -

tak mi pak tvrďte , že jsem měl něco vracet, kdyžmi lidi od UPC tvrdili, že nic vracet nemám, bez písemného souhlasu lidí od UPC nesmím jakkoliv se zařízením manipulovat. Tak mi pak tvrďte kdo je D.... , že nevrátil zařízení, když si pro to nikdo nepřišel.

V čem si rozporují?

Účastník nesmí zejména změnit místo instalace takového zařízení bez

předchozího písemného souhlasu Poskytovatele

A jelikož ve VOP s UPC dohodneš že po ukončení zašleš spol. LICA tak co řešíš? :) Chce to číst pořádně.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník K1

A jak se mám po ukončení smlouvy dohodnout, když mi nic upc nic neposlalo, na telefoní lince tvrdili že je vše v pořádku A NIKDO MI NEDOVOLIL MANIPULOVAT SE ZAŘÍZENÍM -Písemně.

 

BEZ PŘEDCHOZÍHO PÍSEMNÉHO SOUHLASU NEMOHU MANIPULOVAT SE ZAŘÍZENÍM.

 

- NEMOHU TEDY BEZ PÍSEMNÉHO SOUHLASU UPC ZAŘÍZENÍ ZABALIT A POSLAT LlICE, jinak bych porušil smluvní podmínky.

 

Ono je to nahlavu - když po skončení smlouvy budu čekat na Písemné povolení na manipulaci a zaslání zásilky (a v bordelu jaký mají UPC a česká pošta zasílání záasilek) je lhůta 7 dní těžce nereálná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kulombo

Pokud vím, tak UPC ještě v průběhu výpovědní lhůty zasílá lidem dopis s pokyny, co dělat se zařízením ... podle mě není co řešit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník K1

Když zasílá UPC upozornění proč je tolik lidí co má zkušenosti s ČIKEM?

Že by platili za průsery České pošty? Pokud vám nedojde ani jedno upozornění, i když máte pořád stejnou adresu tak to hooooodně smrdí.

 

Můžete mi laskavě někdo ukázat PÍSEMNÉ povolení na vrácení zařízení.

e smluvních podmínkách je :

Pokud se strany nedohodnou jinak, je Účastník povinen vrátit

Zařízení jednomu ze Sběrných míst nejpozději do 7 dnů od data

ukončení Smlouvy, a to na své náklady a nebezpečí. Aktuální

seznam Sběrných míst vede Klientské centrum a je přístupný na

webových stránkách Poskytovatele.

NIKDE NENÍ UVEDENO- ŽE UPC PÍSEMNĚ POVOLUJE ODPOJENÍ , ZABALENÍ A ODESLÁNÍ ZAŘÍZENÍ S PODPISEM.

 

Nějaký právník by mi prosím mohl vysvětlit jak mám zařízení poslat, zabalit, když nemám podepsaný písemný souhlas s jakoukoliv manipulací.

 

Pokud někdo takový dopis dostal chci ho vidět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čl. 3 Zařízení pro poskytování a užívání služeb.

 

3.3 Za účelem užívání Služeb a na základě předchozí písemné dohody s účastníkem může

Poskytovatel dočasně poskytnout účastníkovi příslušná doplňková zařízení (dále jen

„doplňková zařízení“); toto dočasné poskytnutí doplňkového zařízení může být podmíněno

předchozím zaplacením zálohy účastníkem ve výši určené v Ceníku účinném v době uzavření

dohody o poskytnutí zařízení. Taková záloha slouží zejména k zajištění ochrany vlastnického

práva Poskytovatele a je vratná za podmínek uvedených v čl. 3 resp. čl. 6 Všeobecných

podmínek. Účastník nenabývá k doplňkovému zařízení vlastnické právo, pokud není mezi

stranami dohodnuto jinak. Účastník odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení doplňkového

zařízení, které mu bylo poskytnuto, a to až do jeho vrácení dle odst. 3.6., ledaže by škoda

postihla doplňkové zařízení i jinak.

 

3.6 Účastník je povinen vrátit zařízení Poskytovatele nebo doplňkové zařízení (individuálně určené

výrobním číslem), které mu bylo poskytnuto na adresu LICA s.r.o., Kostomlátecká 20/39,

28802 Nymburk nejpozději do 7 dnů od data ukončení Smlouvy, a to na své náklady a

nebezpečí (Poskytovatel účastníkům doporučuje, v případě vracení zařízení poštou, pojistit

poštovní zásilku ve výši ceníkové hodnoty zařízení). Zařízení je považováno za vrácené

okamžikem jeho převzetí Poskytovatelem nebo osobou k tomu Poskytovatelem pověřenou.

 

3.7 Účastník vrátí zařízení podle odst. 3.6 také v případě, že je ukončeno užívání jen některých

služeb, pro jejichž užívání bylo účastníku toto zařízení poskytnuto. Ust. 3.8 se neužije.

 

3.8 Jestliže účastník nevrátí zařízení Poskytovatele nebo doplňkové zařízení ve lhůtě uvedené v

odstavci 3.6 nebo jej vrátí ve stavu nefunkčním nebo ve stavu, který zjevně neodpovídá

běžnému opotřebení, je Poskytovatel oprávněn účtovat účastníkovi jednorázovou smluvní

pokutu ve výši 5000,- Kč.

 

3.10 Účastník není oprávněn se zařízením Poskytovatele ani s doplňkovým zařízením jakýmkoliv

způsobem nakládat. Účastník nesmí zejména změnit místo instalace takového zařízení bez

předchozího písemného souhlasu Poskytovatele, umožnit dispozici s takovým zařízením třetím

osobám, poskytovat takové zařízení jako zástavu nebo vyvézt mimo území České republiky.

Účastník není oprávněn do zařízení Poskytovatele ani do doplňkových zařízení jakkoli

zasahovat ani umožnit takové zásahy třetí osobě, která k takovým zásahům neobdržela od

Poskytovatele předchozí písemný souhlas. Porušení povinnosti účastníka dle tohoto článku je

považováno za podstatné porušení Smlouvy.

 

3.11 Účastník je povinen informovat Klientské centrum o odcizení, ztrátě, zničení nebo poškození

zařízení Poskytovatele či doplňkového zařízení nejpozději do 24 hodin od vzniku takové

události nebo zjištění, že taková událost nastala. Dojde-li ke zničení, odcizení nebo poškození

takového zařízení nebo jeho části dle předchozí věty, má účastník právo na jeho výměnu, a to po

zaplacení škody, která Poskytovateli vznikla v případě, že dojde ke ztrátě, zničení, odcizení

nebo poškození zařízení v souvislosti s porušením povinností dle odst. 3.10 Všeobecných

podmínek je účastník povinen uhradit Poskytovateli smluvní pokutu dle odst. 3.8.

Menší výtažek z VOP.

Všimněte si zvláště toho tučného.

 

To je z VOP ke kabelovým službám. Vy citujete patrně z VOP na DTH kde se opravdu zařízení vracela na Sběrných místech (smluvní prodejci a instalační firmy).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kulombo

K1 nějak nerozumím tomu, o co ti jde. Chceš ukončit smlouvu s UPC a zařízení se ti nechce vracet? Pak očekávej problémy. Podpisem smlouvy si souhlasil s VOP, kde je jasně uvedeno, že zařízení vrátíš a pokud se ti ho nechce posílat poštou, tak si můžeš domluvit technika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...