Přejít na obsah

Modem Compal CH7465LG


kotasek

Doporučené příspěvky

Návštěvník jobro
před 11 hodinami , zzuzu napsal:

nn. Ani to ne. Jsem to držela minutu a nic. Furt to svítilo. Pak jsem to zkoušela držet minutu i vypnuté a nic.

mimochodem... technik mi dal ten černo-červený kabel na připojení mezi krabičkou a modemem. Takže šroubovat fakt nemůžu.

 

Na obrázku nejsou konektory typu F. Modem používá ty "šroubovací", které vypadají jinak. Viz https://www.google.com/search?q=konektor+f&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:cs-CZ:IE-SearchBox&ie=&oe=

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník zzuzu
před 9 minutami , jobro napsal:

Na obrázku nejsou konektory typu F. Modem používá ty "šroubovací", které vypadají jinak. Viz https://www.google.com/search?q=konektor+f&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:cs-CZ:IE-SearchBox&ie=&oe=

vím. Ale mně tam dal technik tento a zdůraznil, že se nešroubuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
Návštěvník jobro

Nový konfigurační soubor byl na modem poslán v neděli 16.9.2018 kolem 8:30h. Vnitřní název souboru v Compalu je: 5467518C641C-10.128.128.165.bin. Soubor jsem si zálohoval. Po uložení má stejný název jako původní tj. CH7465LG-Cfg.bin. Liší se velikostí: původní měl 39,9kB, nový má 45,9kB.

Otázka: neměl by být zákazník předem informován, že se s modemem "něco děje"? Totiž po celou (poměrně dlouhou) dobu změny konfigurace bez varování modem nekomunikuje se sítí.
A také by měl být uživatel informován o tom, jak se změna konfigurace projeví v provozu. Jestliže dokáže automat na UPC informovat e-mailem o pravidelných měsíčních platbách za služby, mohl by informovat zákazníka i o takových změnách... Případně tyto operace zveřejnit s předstihem na svém webu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preco by mal byt zakaznik informovany? Modem je vlastnictvom operatora.. a rovnako operacie zo strany siete operatora/CMTS (10.x.x.x).. a to je co pomerne dlho - 10 minut (tolko odhadujem restart Compalu)? Pokial viem, neplatis si garantovanu linku so SLA.. a po zmene konfiguracie mas zmenu funkcnosti ci nedostupnost internetu? Ak ano, volaj zakaznicku linku..

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen
8 minutes ago, quadra2030 said:

Preco by mal byt zakaznik informovany?

Treba proto, ze je to slusnost. Protoze zakaznik oceni, kdyz dostane i neco vic, nez jen to, co je "bohuzel nezbytne nutne kvuli smlouve/zakonu/apod."
Radeji pujdu nakupovat tam, kde se na me u pokladny usmejou, pozdravi, prohodi par slov... nez tam, kde s kamennym ksichtem prehlidkovych modelek (kam se na ne hrabou hraci pokeru!) udelaji jen to, co je nutne.

Kdyz uz ma UPC potrebu me informovat o tom, ze "tehdy-a-tehdy mezi treti a sestou rano muzou byt kratkodobe vypadky" (coz je vetsine beznych uzivatelu defacto u prdele, protoze v tu dobu chrapou, az se hory otrasaji), tak by jim pravdepodobne taky ruka neupadla, kdyby informovali o tomhle...
Prave proto, ze to zpusobi vypadek konektivity.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník jobro

tomus: neměřil jsem "délku výpadku", nenapadlo mě to, když je brouzdání po webu najedou ukončeno: pokazil se mi počítač? Ale když člověk kouká na blikající zelenou ledku na modemu, zdá se mu to dlouho.

quadra2030: odpověděl ti Evžen - ano obyčejná slušnost - to se ale dnes nenosí. UPC disponuje automatem, který rozesílá různé zprávy.

Na př. UPC mě zásobuje dvakrát měsíčně zprávami o očekávané a také o zaplacené platbě. Posílá to automat. V upozornění na následující platbu je vždy uvedena částka, která nekoresponduje s tou, která je uvedena ve smlouvě. Automat se plete? Ze začátku jsem se snažil upozornit na tuto disproporci. Vždy jsme byl ujištěn, že částka, uvedená ve smlouvě platí a příští měsíc se zas automat "spletl". Teď už to neřeším... To bych musel každý měsíc měnit příkaz v bance.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Zakoush

Dobry den,

lze v tomto modemu nastavit NAT, DMZ, UPnP, PortForwarding? A lze to nastavit bez volani na podporu?

 

Hraji na Playstationu 4 a potrebuji zlepsit pripojeni (caste sekani, vypadky, nemoznost nekoho najit). Je mozne pripadne dat za modem nejaky jiny router do patra (jsem v Rodinnem dome, zarizeni mam v 1.patre, modem je v prizemi) a na nem tyto udaje nastavit? Ke konzoli mam natazeny kabel, ktery jde do meho maleho switche a z nej rozvedene kabely do PS4, TV a PC. Internet pres kabel jede dobre, Wifi obcas slaba, ale vicemene ok, jde pouze o zlepseni online hrani, tam je to spatne. 

 

Takze pripadne si rikam, ze by bylo mozne dat misto toho switche nejaky router, ktery bych si nastavil podle sveho. Jen je otazka, jde to? 

 

Dekuji za veskere info. 

Upraveno uživatelem Zakoush
Doplneni textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...