Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
 

Aniž bych tomu rozuměl... Zatímco konfigurační soubor(y) se stahuje vždy při restartu, u firmwaru (verze software) tomu tak není. Netuším, jak aktualizace fw probíhá, ale rozhodně není synchronní pro celou síť, jak lze doložit i v tomto vláknu...

Můj, zřejmě aktuální, firmware je CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH. Porovnej se svým... Možná se jen z nějakého důvodu stále neúspěšně opakuje pokus o aktualizaci

   

CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH... nwm neřeším už..  ale i tak díky 🙂

 

Odesláno

Modem moze (ale nemusi) kontrolovat aktualnu verziu firmware pri boote (po natiahnuti konfiguracneho suboru cez TFTP) podla nastavenia v konfiguracnom subore.. CMTS moze kedykolvek poslat poziadavku na update/upgrade fw modemu.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

Taky můžeš požádat UPC o kontrolu a přehrátí FW.  Třeba se to spraví toto cestou.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Ahoj, začátkem týdne mi nuceně vyměnili starý dobrý modem Cisco EPC3208 za tenhle CH7465LG-LC. Používám ho v bridge režimu s vlastním routerem. Firmware se mi hned druhý den aktualizovat na CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH. S novým firmware se naštěstí zlepšil problém s tím, že se občas nedařilo skrz modem navázat TCP spojení. Odcházely SYN packety, ale nic se nevracelo. Nicméně i po aktualizaci z toho mám takový zvláštní pocit. Zatím jsem si všiml, že při pingu se velmi často stává, že na první request přijde reply, ale na druhý a třetí již ne, ale od čtvrtého requestu už to jde stabilně bez výpadků a většinou s kratším rtt, než u prvních packetů. V devíti z deseti případů to vypadá takhle:

root@bat:~ # ping -n 89.102.239.1
PING 89.102.239.1 (89.102.239.1): 56 data bytes
64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=0 ttl=255 time=10.894 ms
64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=2 ttl=255 time=9.744 ms
64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=3 ttl=255 time=6.783 ms
64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=4 ttl=255 time=6.512 ms
^C
--- 89.102.239.1 ping statistics ---
5 packets transmitted, 4 packets received, 20.0% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 6.512/8.483/10.894/1.883 ms
root@bat:~ # ping -n 89.102.239.1
PING 89.102.239.1 (89.102.239.1): 56 data bytes
64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=0 ttl=255 time=89.569 ms
64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=2 ttl=255 time=7.702 ms
64 bytes from 89.102.239.1: icmp_seq=3 ttl=255 time=6.519 ms
^C
--- 89.102.239.1 ping statistics ---
4 packets transmitted, 3 packets received, 25.0% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 6.519/34.597/89.569/38.874 ms

Ping zkouším přímo ze svého routeru na default gw, ale chová se to stejně, i když to zkouším někam dál do Internetu. Než budu hledat hlouběji, tak bych se chtěl zeptat, zda to někdo máte podobně. Prostě jestli je to chyba někde u mě, nebo obecná vlastnost 😉

Díky.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Zdravím. Mám dotaz. Modem z ničeho nic rozsvítil všechny kontrolky a od té doby mi nejede internet. Reset nefunguje, když modem vypnu a pak zapnu, ihned se kontrolky rozsvítí zeleně a nic se neděje. Postupovala jsem podle pokynů na webu UPC. Dále jsem volala na UPC, kde mi řekli, že se modem nehlásí. V pondělí přijede technik, aby to zkontroloval. Televize mi funguje. Mám takové tušení, že modem bude kaput. Máte někdo s tím stejné zkušenosti?

Odesláno

Ja mám s ním len dobré skúsenosti...zatiaľ 🙂  Je divné že po zapnutí máš kontrolky hneď zelené, po štarte, alebo prerušení spojenia sú vždy červené. Po prihlásení zozelenajú a za nejaký čas zhasnú. Zrejme to fakt bude porucha modemu. Obvykle technik najprv skúsi výmenu modemu a až keď to nepomôže bude sa v tom vrtať hlbšie. Inak som si všimol že modem v týchto teplách celkom dosť kúri...ale zatiaľ mu to nevadí tak to neriešim. 

Odesláno

Zkuste zkontrolovat kabel ze zásuvky do modemu, dotáhnout konektory.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ani ten hardreset (třeba narovnanou kancelářskou sponkou) nezabral?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

nn. Ani to ne. Jsem to držela minutu a nic. Furt to svítilo. Pak jsem to zkoušela držet minutu i vypnuté a nic.

mimochodem... technik mi dal ten černo-červený kabel na připojení mezi krabičkou a modemem. Takže šroubovat fakt nemůžu.

rla--_v1_original-650x650.jpg

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.