Přejít na obsah

Prodloužení 50% slevy na internet - zkušenosti ?


Návštěvník Ex

Doporučené příspěvky

Návštěvník Mayki

Ahoj všem, chtěl bych si nechat zřídit internet od UPC Fiberpower 10, ale nestihnu to do 8.3.2010 kdy oficiálně končí možnost dostat slevu 50% na 6 měsíců. Budu pro UPC nový zákazník (co se týče internetu) a má otázka zní : když budu chtít přesto získat slevu (nejlépe na rok), mám kontaktovat zákaznické centrum nebo raději nějakého místního dealera UPC? Máte s tím někdo zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určitě kontaktcentrum prostřednictvím emailu... řek bych, že ta sleva bude platit i nadále, ale jestli je do 8.3., tak ještě teď jim rychle pošli email :lol: jistota je jistota, protože nevim, jak by se k tomu postavili, když by to mělo bejt bez slevy a u novýho zákazníka... ale jak sem řek, nevěřim tomu, že by ta akce skončila...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem, chtěl bych si nechat zřídit internet od UPC Fiberpower 10, ale nestihnu to do 8.3.2010 kdy oficiálně končí možnost dostat slevu 50% na 6 měsíců. Budu pro UPC nový zákazník (co se týče internetu) a má otázka zní : když budu chtít přesto získat slevu (nejlépe na rok), mám kontaktovat zákaznické centrum nebo raději nějakého místního dealera UPC? Máte s tím někdo zkušenost?

Řekl bych že důležitější je datum objednávky nežli datum instalace :wink:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník webik73
Tak nám minulý týden přišel do schránky leták od UPC se slevama na 50% ( na dobu 4 měsíců ) na všechny digitální televize.

 

Ta cena za SUPREME - 554,- Kč se mi líbila, tak jsem tam zavolal, ale bohužel je to jen pro nové zákazníky .

 

Moc nechápu logiku UPC - stávající zákazníci platí za SUPREME 1.108,- Kč, pokud jsem nový a podám žádost přes Internet, tak se dostanu na částku 896,- Kč ale pokud zavolám místnímu prodejci tak ho mám za 554,- Kč.

 

Tak by mne zájímalo, pokud zavolám na klientské centrum UPC, že bych měl zájem o nabídku SUPREME, tak na jakou cenu se můžu dostat - alespoň na 12 měsíců. Výpovědí hrozit nechci a platím včas - pravidelně přes SIPO. :D

 

No bohuzel bez hrozby (aspon tim ze jste dostal nabidku od jineho kabel. operatora), to opravdu, ale opravdu nepujde (dle vlastnich zkusenosti). Ja kazdy rok ziskavam vetsi a vetsi slevu a rychlejsi a rychlejsi net se slevou a jak tu nekdo jiz podotknul tak tyto slevy plati ti co se neozvou. Ja tvrdim jedno kdyz mohou dat 50% slevu novym zakaznikum tak vernym by to mel byt standard :lol:

Webik73

Upraveno uživatelem webik73
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník petrenka

Kdybych podal výpověd jen na internet-TV by zůstala, můžu např. po týdnu od ukončení smlouvy zažádat o nové připojení se všemi slevami co nabízí pro nově příchozího ?

 

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dyť... proč by tě měli odpojovat a znova zapojovat, když stačí slevu prodloužit?

i když ono je to to asi tak, že ty slevy nejsou žádný slevy, to sou normální ceny pro lidi, co nejsou líný si o ně zavolat... odpojováním a zapojováním by si upc jenom zbytečně komplikovalo život...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...