-
Upravujeme ceny mobilních služeb
@kautskym Dík, jsem teď zas chytřejší. :)
-
Upravujeme ceny mobilních služeb
@dad18 To co píšeš, ti nikdo nerozporuje. Já se bavím úplně o jiný situaci. Já se bavím o situaci, kdy jsi dostal slevu na telefon x tisíc a v budoucnu dojde k jednostranné změně (ZHORŠENÍ) podmínek služeb ze strany operátora. Dáš výpověď, ale ne proto, že chceš někoho ošulit, ale proto, že ti zdražili služby. Tam je to jak s poskytnutou slevou? Taky ji musíš teda doplatit?
-
Upravujeme ceny mobilních služeb
Asi jsem nepochopil “zadání”. Bavime se o telefonu na splátky nebo kdyz je na nej poskytnuta jen sleva x tisic?
-
Upravujeme ceny mobilních služeb
Podle mě by zákazník nic za telefon nedoplácel, protože změna ceníku je jednostranná změna ze strany "prodávajícího", a navíc v neprospěch zákazníka. Teď zdražuje i Revolut, přistál mi nový ceník a vyloženě píše, že můžu odstoupit bez sankcí - taky neřeší, že mám kartu, která se váže jen k danému tarifu, a využívám další služby a benefity spojené s tarifem.
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
Mobil Super+ za 300Kč a net 1000/200 za 180Kč plus modem. Dvougigabit by byl o stovku dražší. Ale musel jsem se na call připravit, operátorka nejdřív musela slyšet konkrétní konkurenční nabídky, které jsem měl připravené (net od TMobile a volání od 02). Asi bych neměl problém přejít jinam, i když stále věřím, že pro obě strany je jednodušší se domluvit. Jsem u VF od samotného začátku Oskara.
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
Tak po neúspěšné komunikaci s retenčním odd. v minulém týdnu jsem si musel najít konkurenční nabídky, aby se dalo nastavit levněji. Takže plánované zdražení VF se nekoná a za mobil jsem s rychlejší variantou dat o stovku levněji. :) Stejně tak Gigabit. Jsem níž. :)
-
Upravujeme ceny mobilních služeb
Když napíšeš požadavek přes Samoobsluhu, tak ti za příslušené měsíce pošlou výjezd spotřeby dat. :)
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
@Technikus Cenu zvýhodněnou mám za 1GBit/60Mbit, ale v čase navýšili u stejného tarifu upload na těch 200Mbit, a dokonce je dostupný tarif 2GBit/400Mbit. Prý už má cenu zvýhodněnou, tak mi nic nevylepší :D A všechny vylepšováky mi nabízeli za cenu vyšší, než kterou mají v rámci promo na netu. :D Napsal! dyť jsi se sám divil, že si dávám odpověď na svůj komentář. Tam to píšu. 😀
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
Btw. našel jsem už v předstihu prosincový ceník, co mně VF nasdílel v Samoobsluze. ODKAZ ZDE.
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
@Technikus Čteš blbě! :) Nepíšu, že zdražujou o 400, ale na 400. ;) Pointa - zdražujou. A v létě byl příslib: "zavolej, něco vymyslíme, co ti bude vyhovovat".
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
Tak mně volali z retence a přestože byl v létě příslib, tak a/ gigabitový internet pouze s 60Mbit uploadem, bez možnosti zdarma navýšit, možnost v mé lokalitě je u Giga až 200 MBit, nebo dokonce 2GBit/400Mbit (letní příslib). b/cenová optimalizace mobilního tarifu s cenou dolů vůbec - a zrovna jsem se všiml, že v Samoobsluze mě informují, že od prosince mně ho naopak zdražujou na necelé 400 Kč. Jinak za mě nové mobilní tarify jsou totální guláš plný přidaných nesmyslů, co s mobilem nemají co dočinění - jsem zvědavý, kolik lidí se nechá přesvědčit, že jim to má za tu navýšenou cenu vyhovovat.
-
Zkušenost s retenčním oddělením :-)
Hm... :/ Mně v létě ohledně optimalizace cen za služby řekli, ať zavolám na podzim. Tak já to jdu zkusit teda a uvidím, co mně nabídnou. Ale ty nové VF tarify teď nabízejí tolik blbostí, které vůbec nepotřebuji. Jinak u mě teď Neomezený Super za 365 Kč.
-
Aplikace Můj Vodafone+
Špatně jsem to zformuloval, máš pravdu, je to určitě o nějaký optimalizaci. Když vezmu to záhlaví (pruh se jménem) a panely Pro Vás, jsem na polovině displeje a teprve pak začíná Přehled mých služeb. Dokážu si představit Pro vás hodit pod Přehled a Moje služby.
-
Aplikace Můj Vodafone+
@Slamb dobře, nemusíme tomu říkat nutně reklamy. Je to prostě o tom, jaký layout widgetů a polí VF v aplikaci zvolil. evidentně sekce "Pro Vás" je z pohledu VF důležitější než vlastní přehled služeb a jejich nastavení. Díky barevným (reklamním) panelům mně pak trochu zaniká pro mě to důležité. Panely Pro Vás mně překrývají víc než polovinu celé obrazovky aplikace.
-
Aplikace Můj Vodafone+
Koukám, že trend je jasný. Přidávat ke službám Plus (Prima+, Apple TV+, Disney+, Vodafone+,.......) 😄 Novou appku VF+ jsem samozřejmě hned zprovoznil. Kromě porodních bolestí, které se dají očekávat, vidímzatím velké plus ve velkých reklamách hned v úvodu a widgety s přehledem služeb až někde pod tím. Trend v případě VF+ je za mě jasný - tlačit podprahově reklamy, sbírat data, generovat další byznys. Ať jsou všichni HAPPY. 🙂