Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

CableG

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. CableG odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Přesně. A není to problém jen kvůli chybějícím koncům kvůli reklamám. Pěkně je to třeba vidět na AXN Black, kde během týdne jede seriál po jedné epizodě a během víkendu po blocích se čtyřmi epizodami. Už se mi několikrát stalo, že když jsem během týdne doháněl seriál, tak se mi týdenní nahrávky nahradily víkendovým blokem, takže najednou chyběl začátek (protože blok začal dřív než měl), rozsekání na epizody bylo taky blbě, protože v tom bloku to moc neřeší, takže neseděly začátky ani konce a jako bonus k tomu neschopnost přehrát všechny díly za sebou ale hezky po každém teoretickém konci dílu (absolutně neodpovídajcí realitě) se to vždycky přepnulo buď do AXN Black do aktuálně vysílaného pořadu a nebo na úplně jiný kanál. Prostě když se nechceš dívat na televizi (a nebo jen sem tam příležitostně na něco, co si dopředu nahraješ), tak je VTV ideální. Jinak zoufalství. Což je o to víc smutný, že jinak to v podstatě funguje dobře.
  2. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Ale jako teda nějakej tichej odpor (nebo globální nedostatek informací) k nasazování převodníku se vysledovat dá - teď mi přeposlal mail zákazník, kde byl požadavek na přechod na 1000/300 a výměnu modem -> převodník. Odpověď obchodníka: "Co se týče vašeho dotazu ohledně převodníku, ten není zapotřebí, pouze u rychlosti 2000 Mbps.".
  3. @r2d2 Spíš ne. Stačí se podívat na Telly/Pecka (ti mají stejnou platformu) a OnePlay a rozdíl tam není. Screenshoty z 3ready jsou stejné - takže buď je to skin a nebo 3ready. Že by 3ready nevedlo nějakou svatou válku na ochranu vzhledu dost pochybuju. Takže logicky - je to 3ready 🙂
  4. @Slamb No buď mají hodně podařenej skin a nebo 3ready 🙂 Ale vypadá to jako jednovaječný dvojče. Venkoncem úplně stejně vypadá i Telly a Pecka.
  5. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Mám dvě smlouvy, firemní 1000/300, na obou převodník. Nebylo to jednoduchý, ale hlavní problém byl v překonání dost tragické nepřipravenosti operátorů, jinak žádný odpor. V podstatě jsem je musel přesvědčit, že vím co chci, proč to chci a že mi to bude fungovat.
  6. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @r2d2 koukám teď na druhý Arris, který takovej problém negeneruje, a T3 není zas až tak neobvyklá věc, za týden provozu jich tady vidím několik.
  7. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Jsem zvědavej. Poslední výpadek je už Arris, předposlední je výměna Station za Arris. Při jednom z těch starších výpadků jsem volal na podporu a zapínali monitoring. Otázka je co s tím monitoringem udělala výměna modemů. No uvidíme - každopádně jedna věc je vyměněná, takže už víme čím to s nejvyšší pravděpodobností není 🙃
  8. To je normální... typická hausova číselná konstanta, známá též jako hausnumero, to tam mívám taky.
  9. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @r2d2 Jak říkají Číňané - jeden obrázek vydá za tisíc slov 🙂 Prostě od května tam je viditelně nějaký problém.
  10. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @r2d2 Než jsem se rozhoupal k výměně, tak Station odešel a přišel Arris. Od včerejška jeden krátký výpadek, to mohla být klidně aktualizace firmware v Arrisovi. Uvidím jak se bude chovat dál.
  11. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @r2d2 Neříkal jsem nic o vysoké latenci, říkal jsem, že mi modem totálně zdechnul na 5 - 20 minut a linka byla down 🙂
  12. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @r2d2 Kovářova kobyla… Placebo nevylučuju, ale mám dvě přípojky, obě se chovaly divně. Jedna se zlepšila s výměnou minulý čtvrtek, druhá výměna proběhla dnes, tak tam na nějaké poznatky čekám - ale tam se mi poslední dobou stávalo, že mi to tam při delším vytížení uploadu opakovaně na 5 - 20 minut prostě chcíplo.
  13. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @r2d2 bridge, mám za tím fortigate každopádně si u mě VF touhle krabičkou šplhnul
  14. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @quadra2030 Je to subjektivní pocit. Dosahované rychlosti se nezměnily (download pořád tak 10 - 20 % pod, upload naprosto přesně. Nevylučuju, že je to mým mírně negativním vztahem ke Station 🙂 @hanes03 Myslím, že spotřeba Arris vs Station v bridge bude hodně podobná. Ale každopádně jsou to dveře k úvahám o upgrade routeru 🙂
  15. CableG odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    První Arris jsem dostal přesně před týdnem a přijde mi (je to subjektivní, ale rozdíl je markantní), že internet je - lepší slovo mě nenapadá - plynulejší. Žádné občasné sekání videa, žádné občas pomalé načítání webů (kromě těch, které se opravdu pomalu načítají). Neměřím to, takže musím zůstat jen u takového vágního popisu, ale rozdíl je značný. Je fakt, že nejsem restartovací typ, takže nevím jak dlouho ty Stationy běžely bez restartu, ale po výměně je to prostě lepší, nezávisle na mých routerech s uptime víc jak rok 😃

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.