Přejít na obsah

Veronika - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @r2d2 Pěkné odpoledne, i přesto je WPA2 stále hodně používané a bezpečné se silným heslem. WPA3 zabezpečení podporuje například Vodafone Station Wi-Fi 6 :)
  2. @avec77 Pěkné dopoledne, pravděpodobně se jedná o nastavenou VPN v notebooku. Spojte se s technickou podporou na lince 800 77 00 77, kolegové vám s tím pomohou, případně se domluvíte na výměně modemu, pokud to bude aktuálně potřeba. Návod k modemu najdete zde: https://pics.vodafone.cz/2/kabel/compal_ch7465lg/Compal_CH7465LG_manual.pdf.
  3. @david.vrba1 Pěkný den, vyskočí vám v tu chvíli nějaká chyba, anebo se objeví černá obrazovka či se obraz zasekne? Pošlete nám prosím k tomu více podrobností přes https://tam.je/forum.
  4. @Dejv Pěkné dopoledne, Vodafone GigaCube 5G (gen. 2) podporuje vytváření sítí Mesh - je to po přihlášení hned na hlavní stránce webového UI :) Po kliknutí se spustí průvodce, který vás provede celým nastavením.
  5. @jaykey Pěkné odpoledne, spojte se prosím s kolegy z technické podpory přes linku 800 77 00 77, případně nám napište přes https://tam.je/forum. Veronika
  6. Veronika - Vodafone přidal příspěvek k tématu do O Vodafonu
    @IvKa Pěkné odpoledne, to mě moc mrzí :( Určitě nám prosím napište přes https://tam.je/forum, ať to můžeme celé prověřit a pomoct vám. Díky za spolupráci.
  7. Veronika - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    @SHOMEN AHMED Hello, we are unable to resolve service issues via the discussion forum. Please contact technical support directly from your device by calling the customer service line at 800 77 00 77, or write to us via https://tam.je/enforum — we’ll be happy to help you.
  8. Veronika - Vodafone přidal příspěvek k tématu do O Vodafonu
    @Novakova Pěkné odpoledne, je mi líto, že došlo k této situaci. Na diskuzním fóru reklamaci vyřídit nedokážeme. Pokud u nás nemáte žádné aktivní služby, on-line Reklamační formulář vám nepůjde, můžete však reklamaci uplatnit písemně na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, případně máte možnost sepsanou reklamaci předat v některé z našich prodejen. Nezapomeňte do reklamace také napsat svou správnou adresu, aby vám naše odpověď v pořádku přišla. Všechny informace k reklamacím najdete zde: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/.
  9. @PetrP Pěkné odpoledne, aktivace by měla proběhnout do 24 hodin od dokončení objednávky. Pokud máte stále potíže s funkčností, kontaktujte prosím zákaznickou linku na čísle 800 77 00 77. Případně se nám ozvěte přes https://tam.je/forum.
  10. Veronika - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    @neurotic Pěkné odpoledne, toto budeme muset řešit přímo k vašim službám. Kolegové z technické podpory mi potvrdili, že se o plošné potíže nejedná. Napište nám prosím k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum, případně se spojte přímo s technickou podporou od zařízení přes zákaznickou linku 800 77 00 77.
  11. @Technikus Pěkný den, ano, na žádost zákazníka je možná výměna za tento modem i u nižších rychlostí. Jen je třeba počítat s vyšší cenou pronájmu.
  12. @Hajanek Pěkný den, mrzí mě, že se změna tarifů nepodařila :( Určitě se prosím ozvěte přes https://tam.je/forum, ať to můžeme dořešit.
  13. @allsoft Pěkný den, pokud se jednalo o přenos čísla k Vodafonu, tak k tomu obvykle dochází v ranních, nejpozději hodinách, kdy je třeba telefon několikrát vypnout a zapnout, aby se nová SIMka Vodafonu v pořádku přihlásila k síti. Pokud se jedná o jinou situaci, doporučím kontaktovat u z jiného telefonu zákaznickou linku 800 77 00 77, anebo se zastavte v některé z našich prodejen, případně nám napište k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum.
  14. @Svitlana Kinal Pěkné dopoledne, váš hlavní tarif můžete používat i s běžnou plastovou SIM kartou, avšak pro sekundární zařízení v rámci OneNumberu je možné využít pouze eSIM. Informace o tom, na jakých zařízeních mohu OneNumber používat, najdete zde: https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-onenumber/onenumber-zarizeni/
  15. Veronika - Vodafone odpověděl na příspěvek k tématu uživateli zajdee v Vodafone internet
    @Trabi Pěkné odpoledne, na stránkách vidíte aktuálně dostupné služby podle kapacity sítě, může tedy nastat i tato situace... Navýšení rychlosti bude možné po kompletním provedení modernizace a není to ihned. Případně se podívejte, jak modernizace probíhá: https://www.vodafone.cz/modernizace/.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community