Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Veronika - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @Technikus Přesně tak. Pokud nový výchozí služba nedrží i přes postup výše, tak to bude třeba řešit. Je možné nás kontaktovat přes https://tam.je/dotaz.
  2. @kautskym Pěkné dopoledne, pokud jste si nastavení provedl přímo v modálním okně, které se zobrazilo v aplikaci, změna se projeví i při dalším přihlášení (pokud jste se mezitím neodhlásil). Pokud ale provedete změnu později ve webové samoobsluze, je potřeba se odhlásit a znovu přihlásit, aby se změna projevila. V tomto případě nestačí jen přihlášení pomocí biometrie – je nutné projít celým procesem dvoufaktorového ověření. Pokud jste tedy tímto prošel a změna nedrží, je třeba to řešit s kolegy, aby vše předali technickému oddělení a řešili tak přímo váš účet.
  3. @kautskym Pěkné ráno, určitě to celé prosím do zprávy kolegům popište, aby to mohli řešit s technickým oddělením. Díky.
  4. @kautskym Pěkný den, zkuste se prosím z aplikace ručně odhlásit a znovu přihlásit, potvrdit výchozí službu. Pokud to nepomůže, bude to třeba řešit přímo s kolegy. Podle screenshotu to s kolegy již řešíte.
  5. @ludekUPC Pěkné odpoledne, určitě se prosím spojte s technickou podporou přes linku 800 77 00 77, případně nám k tomu napište podrobnosti přes https://tam.je/dotaz, na kolegy to předáme.
  6. Veronika - Vodafone odpověděl na téma uživateli MartinP1208 v Vodafone internet
    @MartinP1208 Pěkný den, modem mezi podporovanými nevidím (https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/) a pokud tedy splňuje veškeré podmínky, pošlete nám prosím vyfocený štítek modemu přes https://tam.je/dotaz, předáme to na kolegy, kteří mají na starost tuto služby. Pokud bude vše v pořádku, přidají zařízení mezi podporovaná.
  7. @dad18 Pěkný den, upřesním to tedy. V případě technických potíží plánují servis pouze kolegové z technické podpory. Pokud tedy budete řešit technický problém, operátoři zákaznické linky vás spojí na technickou podporu, kde s vámi naplánují servisní výjezd. Pokud však zavoláte na zákaznickou linku a budete chtít nový, anebo vyměnit stávající box, už vám nabídnou pouze ta zařízení, která jsou aktuálně v nabídce.
  8. @dad18 Pěkný den, to jsou dvě rozdílné situace. Jedna věc je servisní výjezd a druhá je výměna boxu přes zákaznickou linku. Marek popisuje postup při servisním výjezdu technika.
  9. @Vojtěch P. Pěkný den, toto bude třeba řešit konkrétně přímo k vašemu účtu. Pošlete nám prosím screenshot a podrobnosti k tomu na e-mailovou adresu pece@vodafone.cz, abychom vám s tím pomohli.
  10. @dralan Pěkné ráno, služba Připojení bez kabelu Naplno 5G obsahuje datový limit 600 GB (ten nelze navýšit), není to plnohodnotná náhrada za pevné připojení...
  11. @dralan Pěkný den, po vyčerpání 600 GB účtujeme další data částkou 49 Kč za každých započatých 5 GB. Nemusíte se bát nekontrolované útraty za navýšení dat. Automaticky byste měl mít nastavený DataLimit na maximálně 10 dokoupení dat během zúčtovacího období. Hodnotu si můžete upravit přes Můj Vodafone. Po dosažení DataLimitu se připojení do konce zúčtovacího období zastaví.
  12. @al.bo Pěkný den, mohlo dojít k situaci, kdy jste výpověď poslali se zařízením do našeho centrálního skladu, což mohlo způsobit to, že se nedostala do Vodafonu k dořešení :( Spojte se prosím se zákaznickou linkou 800 77 00 77, operátoři to celé s vámi prověří.
  13. @Concerned citiz Pěkný den, pokud modem splňuje všechny potřebné parametry (https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/), pošlete nám prosím vyfocený štítek modemu na pece@vodafone.cz, necháme to prověřit o kolegů, kteří mají tuto službu na starost.
  14. @JirkaHPěkné ráno, ověřovala jsem to u našich kolegů a Vaši první část otázky musíme otestovat. V průběhu příštího týdne pro Vás budu mít odpověď :) Na Vaši druhou část otázky: pokud budete mít VoIP účet u nějakého poskytovatele takové služby (Vodafone takovou službu neposkytuje), tak ano, fungovat to bude. Router a naše síť bude v tu chvíli fungovat pouze jako nástroj pro přenos dat. Takový datový provoz bychom blokovat neměli. Vidím, že jsme ve spojení v e-mailové komunikaci, tak vám ještě potvrdíme tu první část dotazu e-mailem :)
  15. Veronika - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @Pavel m Pěkný den, pokud se situace nezměnila, ozvěte se nám přes https://tam.je/forum, anebo se spojte s technickou podporou přes linku 800 77 00 77.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.