
-
Zrychleni DOCSIS internetu 2025
@Trabi Pěkné odpoledne, na stránkách vidíte aktuálně dostupné služby podle kapacity sítě, může tedy nastat i tato situace... Navýšení rychlosti bude možné po kompletním provedení modernizace a není to ihned. Případně se podívejte, jak modernizace probíhá: https://www.vodafone.cz/modernizace/.
-
Constant request for payments
@PetraHello, You can reach us from abroad by calling +420 776 977 100 or +420 776 970 219. Even if you do not know your administrator password and enter it incorrectly twice, you will have the option to connect to an operator who will help you reset your password. This can be done if you answer some questions. We also have other options for resetting your password, which we describe on the page: https://www.vodafone.cz/pece/en/my-number/password/forgotten-password/. Another option is to write to us at the email address pece@vodafone.cz.
-
Převod na nové tarify Vodafone TV
@tatoch Pěkné ráno, spojte se prosím s technickou podporou přes linku 800 77 00 77, anebo nám napište přes https://tam.je/forum, na kolegy to předáme k prověření.
-
Přesun internetu na novou adresu
@František Pěkné ráno, spojte se prosím co nejdříve se zákaznickou linkou 800 77 00 77, operátoři s vámi vše domluví.
-
Obnoveni předplacene SIM
@maytear Obnovení telefonního čísla a získání nové SIM karty (duplikát) jsou dvě rozdílné věci. Pokud jste si přihlášení do Můj Vodafone nenastavil, tak nás můžete ze zahraničí kontaktovat telefonicky z jiného čísla přes +420 776 970 219 (https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-77/kontakt-operatora/), operátoři se s vámi můžou pokusit provést náhradní ověření některých údajů k telefonnímu číslu, které řešíte. Obecně mohu potvrdit, že kredit na Vodafone kartě je aktivní vždy na dobu deset měsíců. Po skončení platnosti kreditu běží ještě tříměsíční lhůta pro jeho obnovení, během které budete moct využívat pouze bezplatné služby (jako jsou například příchozí hovory nebo SMS). V této tříměsíční lhůtě je nutné telefonní číslo dobít, jinak dojde k jeho úplnému zrušení. Na konec platnosti kreditu a SIM karty upozorňujeme SMSkou a informace po celou dobu vidíte také v samoobsluze Můj Vodafone. V červenci minulého roku došlo ke změně platnosti kreditu, která je nově 7 měsíců (po prvním dobití kreditu po této změně). Během této doby můžete kredit čerpat a počítá se od posledního dobití karty. Kredit je nutné dobít, než Vám vyprší platnost předplacené karty. Pokud během následujících 3 měsíců od vypršení platnosti kreditu (7 měsíců) svou kartu dobijete, vrátíme Vám propadlý kredit do 5 dní. V opačném případě telefonní číslo úplně zrušíme. Záleží tedy na tom, kdy jste naposledy dobíjel kredit. Podrobnosti k platnosti kreditu a SIM najdete případně zde: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/aktualni-vyse-kreditu/.
-
Obnoveni předplacene SIM
@maytear Pěkné ráno, napište nám případně přes https://tam.je/forum, domluvíme s vámi na dalším postupu.
-
Omezení práv?
@Moa Pěkný den, určitě nám k tomu pošlete podrobnosti přes https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit přímo s technickou podporou. Bude dobré, když se podaří přiložit i video.
-
Apple TV - omezení programové nabídky
@sachlj Chápu, nabídla jsem vám další možnost pomoci, záleží na vás. Takto nezjistím, co konkrétně s vámi kolegové na lince nastavili...
-
Apple TV - omezení programové nabídky
@sachlj Pěkný den, pokud potíže stále pokračují, pošlete nám k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit s technickou podporou.
-
Reverse DNS
@dominic123 Pěkné dopoledne, spojte se prosím s technickou podporou na lince 800 77 00 77, anebo nám konkrétní informace zašlete přes https://tam.je/forum.
-
NAT 3 mobilní data
@CorleoneCZ Pěkné dopoledne, v mobilní síti mají zákazníci standardně dynamickou IP adresu a používáme NAT typ 3. Pokud byste pro specifické účely potřeboval NAT typ 2, máte možnost si aktivovat pevnou IP adresu, podrobnosti k tomu najdete https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/pevna-ip-adresa/.
-
Obtěžující SMS od Vodafonu
@petr.marousek Pěkné dopoledne, přepošlete nám prosím text té SMS zprávy na e-mail pece@vodafone.cz, nezapomeňte také uvést telefonní číslo, na které vám zpráva přišla. Díky za spolupráci.
-
Problém s přihlášením do Můj Vodafone
@Maják1 Pěkné odpoledne, tato chyba vyskakuje při připojení k internetu přes Wi-Fi , ale i data? Pošlete nám případně screen na e-mail pece@vodafone.cz. Pro rychlejší řešení kontaktujte operátory na lince 800 77 00 77, anebo se zastavte v některé z našich prodejen. Veronika
-
Hlubočky: není signál 2025-03-21 16:00
@Radim-11 Pěkné odpoledne, omlouvám se vám za komplikace :( V této lokalitě jsme měli v pátek odpoledne hodinový výpadek vysílačů. Aktuálně řešené výpadky signálu najdete v případě potřeby také v mapě pokrytí na https://www.vodafone.cz/mapa-pokryti/. Veronika
-
Nový tarif - vyúčtování
@petrmetPěkné odpoledne, spojte se prosím se zákaznickou linkou na čísle 800 77 00 77 nebo *77 a operátorům celou situaci popište.