
-
O2 5G box
@MartinP1208 Pěkný den, modem mezi podporovanými nevidím (https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/) a pokud tedy splňuje veškeré podmínky, pošlete nám prosím vyfocený štítek modemu přes https://tam.je/dotaz, předáme to na kolegy, kteří mají na starost tuto služby. Pokud bude vše v pořádku, přidají zařízení mezi podporovaná.
-
Aktuální nabídka settop boxů
@dad18 Pěkný den, upřesním to tedy. V případě technických potíží plánují servis pouze kolegové z technické podpory. Pokud tedy budete řešit technický problém, operátoři zákaznické linky vás spojí na technickou podporu, kde s vámi naplánují servisní výjezd. Pokud však zavoláte na zákaznickou linku a budete chtít nový, anebo vyměnit stávající box, už vám nabídnou pouze ta zařízení, která jsou aktuálně v nabídce.
-
Aktuální nabídka settop boxů
@dad18 Pěkný den, to jsou dvě rozdílné situace. Jedna věc je servisní výjezd a druhá je výměna boxu přes zákaznickou linku. Marek popisuje postup při servisním výjezdu technika.
-
Nejde se přihlásit do aplikace Vodafone
@Vojtěch P. Pěkný den, toto bude třeba řešit konkrétně přímo k vašemu účtu. Pošlete nám prosím screenshot a podrobnosti k tomu na e-mailovou adresu pece@vodafone.cz, abychom vám s tím pomohli.
-
Objem dat pro Naplno 5G
@dralan Pěkné ráno, služba Připojení bez kabelu Naplno 5G obsahuje datový limit 600 GB (ten nelze navýšit), není to plnohodnotná náhrada za pevné připojení...
-
Objem dat pro Naplno 5G
@dralan Pěkný den, po vyčerpání 600 GB účtujeme další data částkou 49 Kč za každých započatých 5 GB. Nemusíte se bát nekontrolované útraty za navýšení dat. Automaticky byste měl mít nastavený DataLimit na maximálně 10 dokoupení dat během zúčtovacího období. Hodnotu si můžete upravit přes Můj Vodafone. Po dosažení DataLimitu se připojení do konce zúčtovacího období zastaví.
-
Vodafon odmita prijnout vypoved smlouvy
@al.bo Pěkný den, mohlo dojít k situaci, kdy jste výpověď poslali se zařízením do našeho centrálního skladu, což mohlo způsobit to, že se nedostala do Vodafonu k dořešení :( Spojte se prosím se zákaznickou linkou 800 77 00 77, operátoři to celé s vámi prověří.
-
Mikrotik LTE18 datova SIM povoleni TAC
@Concerned citiz Pěkný den, pokud modem splňuje všechny potřebné parametry (https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/), pošlete nám prosím vyfocený štítek modemu na pece@vodafone.cz, necháme to prověřit o kolegů, kteří mají tuto službu na starost.
-
Gigacube 5G vs. 5G tarify
@JirkaHPěkné ráno, ověřovala jsem to u našich kolegů a Vaši první část otázky musíme otestovat. V průběhu příštího týdne pro Vás budu mít odpověď :) Na Vaši druhou část otázky: pokud budete mít VoIP účet u nějakého poskytovatele takové služby (Vodafone takovou službu neposkytuje), tak ano, fungovat to bude. Router a naše síť bude v tu chvíli fungovat pouze jako nástroj pro přenos dat. Takový datový provoz bychom blokovat neměli. Vidím, že jsme ve spojení v e-mailové komunikaci, tak vám ještě potvrdíme tu první část dotazu e-mailem :)
-
PARK TV HD nefunguje
@Pavel m Pěkný den, pokud se situace nezměnila, ozvěte se nám přes https://tam.je/forum, anebo se spojte s technickou podporou přes linku 800 77 00 77.
-
Poplatek za world roaming
@Andrii Pěkný den, pokud jste se pohyboval v pohraničí, kde bylo silnější pokrytí švýcarského operátora, došlo k připojení k jeho síti. V takovém případě vás však vždy informujeme prostřednictvím SMS a název operátora můžete také ověřit na displeji Vašeho zařízení. Ve svém telefonu si můžete automatickou volbu sítě přenastavit na ruční volbu sítě a tím zvolit jedinou síť, ke které bude telefon přihlášený.
-
Učet převeden manželky na mě
@Pavel71 Pěkné odpoledne, podle popisované situace to vypadá, že toto bylo již poslední Vyúčtování, které jsme vystavili manželce a od následujícího Vyúčtování budeme služby účtovat vám :)
-
Modem Vodafone Station
@Technikus Díky za upřesnění :) Ke změnách dochází v průběhu dne a využívané jsou obě služby, systém však neumí rozúčtovat poměrnou částku u obou služeb :(
-
Modem Vodafone Station
@Technikus Pěkný den, to vypadá na více změn :( Napište nám prosím přes https://tam.je/forum, ať to můžeme zkontrolovat.
-
Stránka Výpadky
@kaskl Pěkný den, pokud máte potíže se signálem v nějaké konkrétní lokalitě, pošlete nám prosím podrobnější informace přes https://tam.je/forum, rádi to prověříme.