-
Kolaps Můj Vodafone ? Nejde se přihlást
@Vulva Pěkný den, podle hlášky se jedná o nedokončenou objednávku. Napište nám prosím tedy přes https://tam.je/dotaz, ať to můžeme prověřit.
-
Kolaps Můj Vodafone ? Nejde se přihlást
Pěkný den, máme potvrzený výpadek přihlašování, omlouvám se za komplikace :( Nyní jsem se v pořádku přihlásila, tak snad už to bude v pořádku...
-
Upravujeme ceny mobilních služeb
@marek-81 Pěkný den, pokud byste se rozhodli své služby zrušit, nebudeme vám účtovat žádné sankční poplatky, pouze zaplatíte poměrnou část poskytnuté slevy na zařízení podle toho, jak dlouho zbývá do konce smlouvy. Veronika
-
Nové stanice
@Pet Pěkný den, je mi líto, ale tento program nemáme v plánu zařadit. Veronika
-
Změna tarifu a odlišná částka.
@Topinka28 Pěkné odpoledne, bude to tím, že se telefon v době prováděné změny tarifu připojil k internetu. Napište nám přes https://tam.je/dotaz, ať to s vámi můžeme zkontrolovat. Nemusíte se bát, reagujeme na všechny zprávy, a to postupně podle data přijetí.
-
Ztracené pakety, osobní vs firemní tarif
@dva Pěkný den, spojte se prosím se zákaznickou linkou na čísle 800 77 00 77, případně nám napište k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum.
-
Regarding payment
@Cheyenne Hello, Please contact us via the form at https://tam.je/engform so we can check your payments. In general, I can confirm that any overpayment is always automatically reflected in the following bill.
-
Změna balíčku pevného internetu
@MartinK Pěkné odpoledne, ohledně změny tarifu nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 800 77 00 77, anebo nám napište přes https://tam.je/dotaz. Změnu tarifu v Můj Vodafone není možné zadat. Pěkné odpoledne, toto je stejná situace. Spojte se prosím se zákaznickou linkou 800 77 00 77, anebo nám napište přes https://tam.je/dotaz.
-
Neomezená data na den
@JakubT Pěkné dopoledne, pokud se vám nezobrazí možnost aktivace, napište nám prosím přes https://tam.je/dotaz, ať to můžeme prověřit.
-
MikroTik ATL 5G R16 povolení TAC
@PixCZ Pěkný den, pokud zařízení splňuje všechny parametry (https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/), pošlete nám vyfocený štítek modemu přes https://tam.je/dotaz, necháme ho kolegy prověřit a pokud bude vše v pořádku, přidáme ho do seznamu podporovaných.
-
Maximální rychlost u neomezených tarifů
@bnone Pěkný den, budu ráda, když nám napíšete s podrobnosti přes https://tam.je/dotaz, abychom vám mohli pomoct konkrétně k vaší SIM.
-
Pokrytí 5G a budoucí rozvoj sítě
@bnone Pěkný den, pošlete nám prosím podrobnější informace (přesná adresa, typ telefonu, nastavení sítě v telefonu, datum, čas atd.) přes https://tam.je/dotaz, rádi to necháme prověřit.
-
Zmena VTV balicku
@homberg Pěkný den, obecně můžu potvrdit, že pokud zrušíte doplňkový balíček, nemá to vliv na nastavenou cenu ostatních TV služeb. Případně nám napište přes https://tam.je/dotaz, ať se podíváme na nastavení služeb, zda nemáte aktivní smlouvu s minimálním měsíčním plnění...
-
GigaCube 5G odpojuje zařízení v síti
@bobis Pěkné ráno, spojte se prosím s technickou podporou přes linku 800 77 00 77, toto je třeba řešit přímo k vašim službám.
-
One number roaming bude ?
@kautskym Pěkný den, aktuálně nemáme nové zprávy. Pokud ke změně dojde, budeme o tom informovat prostřednictvím našich webových stránek.