
-
Potíže s aplikací Můj Vodafone
@Technikus Přesně tak. Pokud nový výchozí služba nedrží i přes postup výše, tak to bude třeba řešit. Je možné nás kontaktovat přes https://tam.je/dotaz.
-
Potíže s aplikací Můj Vodafone
@kautskym Pěkné dopoledne, pokud jste si nastavení provedl přímo v modálním okně, které se zobrazilo v aplikaci, změna se projeví i při dalším přihlášení (pokud jste se mezitím neodhlásil). Pokud ale provedete změnu později ve webové samoobsluze, je potřeba se odhlásit a znovu přihlásit, aby se změna projevila. V tomto případě nestačí jen přihlášení pomocí biometrie – je nutné projít celým procesem dvoufaktorového ověření. Pokud jste tedy tímto prošel a změna nedrží, je třeba to řešit s kolegy, aby vše předali technickému oddělení a řešili tak přímo váš účet.
-
Potíže s aplikací Můj Vodafone
@kautskym Pěkné ráno, určitě to celé prosím do zprávy kolegům popište, aby to mohli řešit s technickým oddělením. Díky.
-
Potíže s aplikací Můj Vodafone
@kautskym Pěkný den, zkuste se prosím z aplikace ručně odhlásit a znovu přihlásit, potvrdit výchozí službu. Pokud to nepomůže, bude to třeba řešit přímo s kolegy. Podle screenshotu to s kolegy již řešíte.
-
Problém zasekávání
@ludekUPC Pěkné odpoledne, určitě se prosím spojte s technickou podporou přes linku 800 77 00 77, případně nám k tomu napište podrobnosti přes https://tam.je/dotaz, na kolegy to předáme.
-
O2 5G box
@MartinP1208 Pěkný den, modem mezi podporovanými nevidím (https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/) a pokud tedy splňuje veškeré podmínky, pošlete nám prosím vyfocený štítek modemu přes https://tam.je/dotaz, předáme to na kolegy, kteří mají na starost tuto služby. Pokud bude vše v pořádku, přidají zařízení mezi podporovaná.
-
Aktuální nabídka settop boxů
@dad18 Pěkný den, upřesním to tedy. V případě technických potíží plánují servis pouze kolegové z technické podpory. Pokud tedy budete řešit technický problém, operátoři zákaznické linky vás spojí na technickou podporu, kde s vámi naplánují servisní výjezd. Pokud však zavoláte na zákaznickou linku a budete chtít nový, anebo vyměnit stávající box, už vám nabídnou pouze ta zařízení, která jsou aktuálně v nabídce.
-
Aktuální nabídka settop boxů
@dad18 Pěkný den, to jsou dvě rozdílné situace. Jedna věc je servisní výjezd a druhá je výměna boxu přes zákaznickou linku. Marek popisuje postup při servisním výjezdu technika.
-
Nejde se přihlásit do aplikace Vodafone
@Vojtěch P. Pěkný den, toto bude třeba řešit konkrétně přímo k vašemu účtu. Pošlete nám prosím screenshot a podrobnosti k tomu na e-mailovou adresu pece@vodafone.cz, abychom vám s tím pomohli.
-
Objem dat pro Naplno 5G
@dralan Pěkné ráno, služba Připojení bez kabelu Naplno 5G obsahuje datový limit 600 GB (ten nelze navýšit), není to plnohodnotná náhrada za pevné připojení...
-
Objem dat pro Naplno 5G
@dralan Pěkný den, po vyčerpání 600 GB účtujeme další data částkou 49 Kč za každých započatých 5 GB. Nemusíte se bát nekontrolované útraty za navýšení dat. Automaticky byste měl mít nastavený DataLimit na maximálně 10 dokoupení dat během zúčtovacího období. Hodnotu si můžete upravit přes Můj Vodafone. Po dosažení DataLimitu se připojení do konce zúčtovacího období zastaví.
-
Vodafon odmita prijnout vypoved smlouvy
@al.bo Pěkný den, mohlo dojít k situaci, kdy jste výpověď poslali se zařízením do našeho centrálního skladu, což mohlo způsobit to, že se nedostala do Vodafonu k dořešení :( Spojte se prosím se zákaznickou linkou 800 77 00 77, operátoři to celé s vámi prověří.
-
Mikrotik LTE18 datova SIM povoleni TAC
@Concerned citiz Pěkný den, pokud modem splňuje všechny potřebné parametry (https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/), pošlete nám prosím vyfocený štítek modemu na pece@vodafone.cz, necháme to prověřit o kolegů, kteří mají tuto službu na starost.
-
Gigacube 5G vs. 5G tarify
@JirkaHPěkné ráno, ověřovala jsem to u našich kolegů a Vaši první část otázky musíme otestovat. V průběhu příštího týdne pro Vás budu mít odpověď :) Na Vaši druhou část otázky: pokud budete mít VoIP účet u nějakého poskytovatele takové služby (Vodafone takovou službu neposkytuje), tak ano, fungovat to bude. Router a naše síť bude v tu chvíli fungovat pouze jako nástroj pro přenos dat. Takový datový provoz bychom blokovat neměli. Vidím, že jsme ve spojení v e-mailové komunikaci, tak vám ještě potvrdíme tu první část dotazu e-mailem :)
-
PARK TV HD nefunguje
@Pavel m Pěkný den, pokud se situace nezměnila, ozvěte se nám přes https://tam.je/forum, anebo se spojte s technickou podporou přes linku 800 77 00 77.