
Řešení
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu Neustále padající Vodafone TV na Android TV byl označen jako odpověďDobré ráno, @dcart, podporu MacOS máme v plánu a mrzí mě, pokud jsme vám sdělili nějaký termín, žádný konkrétní jsme opravdu stanovený neměli. Pořád platí, že s MacOS do budoucna počítáme, ale zatím nedokážeme potvrdit, kdy to bude.
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu Chyba Vodafone TV MV1803 na tabletu byl označen jako odpověďDobré ráno, @M.S., podle https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/#comment-451880 tahle chyba značí problém s připojením k internetu (případně problém se serverem). Takhle obecně vám můžu dát jen obecně rady. Jak už zde padlo, tak určitě vyzkoušejte aplikaci přeinstalovat. Také doporučuji otestovat přepnutí z Wi-Fi na mobilní data nebo naopak. A detailněji to s vámi pak můžeme řešit na zákaznické lince 800 77 00 77 nebo když nám napíšete přes https://tam.je/forum/ 🙂
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu Převod na nové tarify Vodafone TV byl označen jako odpověďDobrý den, já znovu pro přehlednost doplním některé informace 🙂
Pokud se některého z našich zákazníků týká nějaká změna, budeme ho o tom informovat ve vystaveném Vyúčtování. Dokud takovou informaci ve Vyúčtování nemáte, nic se pro vás nemění. @petr-000- proto se vám pravděpodobně ukazuje text, který vidíte. Padla zde i informace ke slíbené nabídce napořád. "Trvalá sleva" znamená, že nedojde k jejímu zrušení, tedy, že poskytnutá sleva není časově nijak omezená (v minulosti bylo zvykem dávat slevu například k dvouletému závazku). To ale neznamená, že budeme navždy nabízet tu konkrétní nabídku a její obsah. To by ani s ohledem na vývoj služeb, obsahovou nabídku apod. nebylo možné. Neděje se to často, pokud však některé tarify nebo nabídky zcela ukončujeme, informujeme zákazníky o této situaci a místo rušeného tarifu jim nastavíme nejvhodnější tarif z naší aktuální nabídky. -
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu Sluchátka k tarifu byl označen jako odpověďDobrý den, doplním k tomu, že veškerá zařízení značky Apple odebíráme přímo od Applu 🙂
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu Konec DVB C? byl označen jako odpověďDobrý den, @marek-81, mrzí mě, pokud došlo k nějakému nedorozumění. Pokud jsou na vaší adrese dostupné kabelové služby a požádáte nás o poskytnutí CA modulu, rádi vám ho pronajmeme. Kabelou verzi Vodafone TV nabízíme, určitě to není tak, že bychom novým zákazníkům nabízeli jen IPTV... Rádi to celé prověříme detailněji, napište nám podrobnosti o tom hovoru (z jakého čísla jste volal a čas, kdy to bylo) přes https://tam.je/forum/. Pokud u nás ještě žádné služby nevyužíváte, tak využijte e-mailovou adresu socialmediacz@vodafone.com. Ten hovor prověříme a pro vás zajistíme spojení s kolegy, se kterými se pak dořešíte všechno potřebné 🙂
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu aktualizace Redmi Note 10 Pro byl označen jako odpověďDobrý den, @Milos Kebrdle, aktualizaci V14.0.3.0.TKFEUVF jsme schválili v srpnu 2023. Jde o poslední aktualizaci pro tenhle model, další už k dispozici nebude, ze strany výrobce už byla ukončena podpora pro tenhle model z naší distribuce. AppBox pak slouží k předinstalování aplikací Můj Vodafone a Záchranka při prvním spuštění telefonu nebo při obnovení továrního nastavení 🙂
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu Účtování poměrné částky paušálu po přenosu byl označen jako odpověďDobrý den, @mojmax, při přenosu telefonního čísla do jiné sítě bychom vám opravdu měli naúčtovat jen poměrnou částku. Napište nám přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to vámi. Nemusíte se obracet přímo na reklamační oddělení 🙂
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu Premium Vodafone STB - nereaguje na ovladač byl označen jako odpověďDobrý den, @rebo, podle popisu mě napadá, že se mohly vybít baterie v ovladači. Zkoušel jste je vyměnit? Zespoda ovladače je odnímatelný kryt, kde je slot na dvě baterie o velikosti AAA.
Co se týká zákaznické linky - pro běžné požadavky a dotazy je operátor k dispozici od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou, o víkendech pak mezi 8. a 17. hodinou. Mimo tuhle pracovní dobu jsou kolegové k dispozici pro řešení neodkladných záležitostí - mezi ne určitě patří i řešení nefunkčních služeb 🙂
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu Tarify pro Mladé - Premium 5G byl označen jako odpověďHezký den, @Hanziskoi ostatní diskutující 🙂 Pro zakoupení tarifu #jetovtobě pro mladé nepotřebujete souhlas zákonného zástupce, pokud si pořizujete variantu bez smlouvy (zákonný zástupce je potřeba v případě, kdy jde o pořízení tarifu pro osobu mladší 15 let nebo je potřeba uzavřít závazek a uživatel čísla je mladší 18 let). Taky doplním, že operátoři jsou vždy o podmínkách služeb (a případných změnách) informovaní a kdykoliv si je mohou dohledat a ověřit v interních pravidlech. Omlouvám se, pokud jste obdržel jiné informace, jde o chybu, která by se určitě stávat neměla...
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu I want to suspend services byl označen jako odpověďHello @Jayatcon, we will be happy to help you. However, you need to contact our specialists from the Care Center or the customer line. Please call us at +420 776 970 219 - you can call this number from abroad for free. Alternatively, write to us via https://tam.je/engform
🙂
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu Jak vypnout vyskakovací (flash) SMS na Androidu? byl označen jako odpověď@Puppy2022 Je to v sekci "Informační SMS", kde je potřeba zvolit možnost "Další služby". Nabídka se vám rozbalí a měl byste mít k dispozici možnosti jako mám já na obrázku. Pokud to tam tak nevidíte, napište nám do toho formuláře, podíváme se, kde je chyba 🙂
-
Martin - Vodafone: příspěvek v tématu Dostunpost Samsung Galaxy S21 FE 5G 8/256 byl označen jako odpověďZdravím vás, @Někdo, abych pro vás měl přesné informace, tak jsem to prověřil přímo u kolegů, kteří mají portfolio našich telefonů na starosti. Můžu tedy potvrdit, že variantu s vyšší pamětí nabízet nebudeme.