Možná jsem špatně četl, ale v okazech ani tady snad žádná provozní doba linky nebyla zmíněna 🫠
Druhá věc je, že my můžeme nějak něco brát tady na foru a VF v reálném prostředí bude mít zcela jiné mínění.
Chápu, že VF to chce nějak profiltrovat. Možná je důležitá číst "může za to zaplatit a předem ho na takovou věc na začátku hovoru upozorníme".
Třeba, místo nezávazných slibů, potom zbyde víc prostředků na řešení ostatních perliček, premium settopboxů, neoprávněně účtovaných poplatků za Neflix, občas i za vlastní služby, padáním TV apilkace, korektních údajů v EPG, přihlášením do webu, přihlášením do TV aplikace, občasným haprováním DNS serverů, nedosažitelnými WiFi kanály na modemech, pružnější podpoře 5G na některých telefonech .... Je to řehole, ukočírovat takovou firmu.