Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Poslední hodinu
  2. Totez CA nevidim -takze ted pro zmenu neudelam obnoveni prg. nabidky... Ale je aspon videt, ze se pokousi na tom delat a snad se i podari... -nadeje odchazi posledni... -ja nedelal nic , po zachyceni info zde sem koukl a je to tam...
  3. Dnes
  4. Migoth

    Chyba MA1G215 - VTV

    Aplikace byla odinstalována, mezipaměť a data aplikace vymazána při každém volání z technické podpory. Ta mi za té mi za ty dva roky volala asi 4x a vždy se udělal log o chybě, která byla odeslána IT specialistům a to jak v Česku tak i na evropské úrovni s tím, že to řeší hlavně na evropské úrovni jelikož je aplikace hlavně jejich a pro nás se jen poskytuje česká mutace. Stejně tak jsem vyzkoušel i jiný telefon a tam aplikace funguje správně, OS Android 7. Na verzi 12 a telefonu Asus ROG Pohne 3 nefunguje se zmíněnou chybou. A při posledním telefonátu z IT podpory mi bylo řečeno, že telefonu s touto chybou přibývá.
  5. Toto je velmi zvláštní problém. Na mém mobilu často posílám hlasovky, ale poslední dobou jejich odeslání trvá třeba půl minuty nebo déle! Když mobil odpojim od wifi a jsem na datech (což je taky síť Vodafone), tak to odesílá normálně během pár sekund! Přitom rychlost.cz test ukazuje 529/96Mbps. možná je router zase zralý na restart?
  6. Byl to jen nápad, u nás doma si každý samozřejmě platí stav sám, ale jen pro zákazníky kteří řeší cenu
  7. Abych tam taky něco viděl, je potřeba čekat? Nebo udělat reset TV účtu/změnu hesla k TV?
  8. Nutno doplnit, že Telly mělo kdysi 4/4 a najednou se rozhodli, že to byla chyba, všechny informace o 4/4 stáhli a nahradili je informací, kde počet souběžných streamů zmizel a zákazníky oblbovali čtvrt roku, než nabídli možnost dokoupit si upgrade na víc souběžných streamů. VTV je poněkud svérázný produkt, ale Telly je kapitola sama o sobě.
  9. Bacha na to, jak se identifikují některé čínské boxy. 🙂
  10. Marek-26

    Chyba MA1G215 - VTV

    Dobře a co vše bylo podniknuto, co na to podpora Vodafone atd. Vypadá to, že chyba může souviset s chybou při ověřování odpovědi getConfig nebo chybí povinné konfigurační údaje. Ta změna hesla proběhla a bez výsledku? Byla po změně hesla vymazána data aplikace či aplikace přeinstalována?
  11. tak ja tam mam registrovany nejaky Xaomi RedmiNote, coz nevlastnime a ani nikdy nevlastnili 🙂 No, uz jsem ho odebral. Takze diky za tohle vlakno...
  12. A to opravdu v rámci jedné domácnosti běží (by běželo) sledování Vodafone TV přes aplikaci ve Smart TV na 3 a více TV najednou? 🙂 Jediná možnost je poté si objednat další službu, tolik k příplatku.
  13. @kautskymTo je jasné porušení podmínek. Je to jako u většiny streamingových služeb. Sdílení účtu s lidmi, kteří s vámi nebydlí (že s nimi nesdílíte stejnou adresu ani internetové připojení), je v rozporu s podmínkami používání u většiny služeb. Navíc "podílení se na platbě" je vlastně přeprodej, což rozhodně není osobní užití/potřebu. Takže sdílení ať už se sousedem nebo třeba strýcem není možné. A jestli si myslíte, že u streamingu si každý vlastník nedokáže velmi rychle vyreportovat, jak se jeho uživatelé chovají a upravovat dle toho ceny (samozřejmě, že směrem nahoru). Některé platformy již se sdílením aktivně bojují, další vyčkávají nebo jim zatím Business case na to nevychází pozitivně.
  14. Zkušební/Promo verze Telly přes iDnes Premium je plnohodnotná 2/2 vč. všech funkcionalit i NS5 na 90 dní. Aktuálně lze iDnes Premium pořídit za 49 Kš na 3 měs. Platnost kuponu na Telly je do 1.6.
  15. Pokud u těchto firem nejsou kdo ví jaké výpovědní lhůty, není asi ani takový problém si jeden měsíc zaplatit celý a pořádně to vyzkoušet. Netuší někdo, co bude zač pecka.tv?
  16. Takže zkušební období co ani není zkušební, ale spíše nějaké demo. U tmobile nebo sledování TV jsem za 1 Kč dostal všechny služby včetně HBO. U Telly hodně věcí, včetně nahrávek nefunguje. Služby tedy nejde plně ve zkušebním období vyzkoušet.
  17. Je to asi mimo téma, ale Telly má tady jasně "Prvních 14 dní na 1 zařízení, poté až na 4 zařízeních (2 současně)"
  18. Filio

    Přechod z HBO Max na Max

    Děkuji za tento workground
  19. Telly má v trialu pouze 2/2, standarně 4/2, více za příplatek
  20. Obávám že se že s tím nic neuděláš, Vodafone to má takhle napevno nastavené už nějaký čas a nemyslím si že individuální řešení je možné, Vodafone ty aplikace pořád bere jako takové trošku doplňkové a to hlavní jsou pro ně set-top boxy, i z toho důvodu že uživatelé kteří jsou připojení přes DVB-C negeneruji na síti takovou zátěž. jediný způsob jak bys to ještě mohl eventuálně vyřešit je pomocí chromecastu, kdy přenos do televizoru pošleš a budeš ovládat z mobilu. @marian.loziTelly jsem měl na zkoušku zadarmo na podzim přes iDnes, zaregistroval jsem si televizor, mobil a tablet už mi to nechtělo vzít protože to hlásilo že jsem překročil maximální počet registrovaných zařízení, takže taková je moje osobní zkušenost.
  21. No tak mě se sice objevila připojená zařízení 1/10, ale pro jistotu mi zase zmizely CA moduly 😅
  22. Tak že bychom se najednou dočkali? My, co nemáme k televizi set top box, CA modul apod. a používáme jen aplikaci? Co ostatním bez daných HW zařízení?
  23. přesně tohle mě ted funguje .Zobrazuje se počet zařázení .2/10 jedna APP Vodafone TV a prohlížeč . Taky mám jenom CA MODUL
  24. já bych si klidně omezil z 6 zařízení na 4, kdyby mi zvedli chytré televize z 2 na 3. či z webu na chytré tv. klidně bych za to platil, jestli mám dát 70 kč za settopbox či si připlatím 1 slot za 99 kč
  25. Nemám set top box, CA modul apod., mám Vodafone TV na několika zařízeních formou aplikace (mobil, tablet, Google Chromecast, Samsung TV s OS Tizen) a vidím
  1. Nahrát více aktivit
×
×
  • Vytvořit...