Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. Pavel m

    Nové stanice

    Ondra - Vodafone: stanice RTM+ odkud berete signál.Nahodou jsem přepnul na stanici RTM+ a rozpad obrazu neskutečný.Můžou se technici na dohledu podívat na kvalitu signálu.
  3. Ondra - Vodafone

    Nové stanice

    Není to jen o místu, záleží také na tom, jak stanice zapadá do naší nabídky, kdy a jestli s námi o zařazení začne jednat, jaké jsou případné podmínky pro šíření signálu atp.
  4. Pavel m

    Nové stanice

    přitom místo je taková stanice NOE TV vysílá v SD .Hlavně ,že uvadějí že je v HD ,ale pěkných pár měsícu už jenom v SD.Takže uplně zbytečně mít dva programy v SD verzi.
  5. @tomplee Individuální bonusy rušíme, nově bude jednotný bonus za dobití přímo u Vodafonu při aktivním členství v programu Vodafone odměny. Takže v tomto případě už sčítání extra kreditů nepůjde.
  6. Ondra - Vodafone

    Nové stanice

    Já jen doplním, že OK TV zatím zařazovat nebudeme, ale později to vyloučené není.
  7. Lze doufat, že ke změnám pevných IP adres dochází maximálně jedenkrát za 10 let :-)
  8. Je to tak, už by to mělo naskočit.
  9. @CableGPředpokládám, že to je řečnická otázka a víte... 🙂 Ale pro jistotu - detaily jsou na https://www.vodafone.cz/podnikatele/migrace-ip/. Pokud využíváte nějaká další speciální nastavení, která jsou vázaná na IP adresu, tak ty bude potřeba nastavit z vaší strany, protože my do nich zasahovat nemůžeme.
  10. "Aktuálně evidujeme výpadek živého vysílání digitální televize na celém území ČR. Na odstranění závady již intenzivně pracují naši technici. Omlouváme se za způsobené komplikace."
  11. Jako heslo na wifi mám 19 náhodných znaků, malé i velké pismena a čísla. To by mělo být dostatečné 😂 Problém který zmínil cvancara už Vodafone řeší. https://invisioncommunity.com/forums/topic/478060-password-requirements-dont-work-properly/#comment-2969700
  12. Na exUPC už pro jistotu nejde nic
  13. Tak, podle dostupných informací už nám běží staré Cisco modemy s expirovaným certifikátem (u mě zatím bez výpadku), ale neozval se z Vodafonu nikdo. Schválně čekám, kdy (nebo jestli vůbec) se někdo probudí. 🙂
  14. Dobrý den, jedná se o potíže se živým vysíláním, které můžou mít zákazníci i v jiných lokalitách. Informujeme o tom na https://www.vodafone.cz/vypadky a na Facebooku a síti X.
  15. Problém je, že síla hesla není přímo daná ani jeho délkou, ani typy použitých znaků, ale mírou entropie (náhodnosti). Osmiznakové heslo může být bezpečné, nebo také vůbec (když to bude běžné slovo ze slovníku, jméno, datum atp.). Sejně tak 16-znakové heslo může být k ničemu, když bude snadno uhádnutelné (a to, že dám nakonec nějaký vykřičník nebo jiný "speciální" znak, je úplně jedno). Proto by bylo fajn vyměnit rádoby chytré požadavky na hesla nějakým algoritmem, který dokáže aproximovat náhodnost libovolného řetězce.
  16. Aktuálně mohou někteří zákazníci s digitální televizí zaznamenat výpadek. Na odstranění závady již intenzivně pracují naši technici. Omlouváme se, pokud se potíže týkají právě vás. Začátek výpadku: 06. 05. 2024 10:11 Konec výpadku: 06. 05. 2024 14:15 Výpadek se týká těchto služeb: Televize, HELIOS, Internet, Pevná linka, VTV WWW Konkrétně v Brně Žabovřeskách nejde TV
  17. Požadavky jsou asi přísnější než dříve, když jsem se tu v 2021 registroval, tak mi to uznalo heslo, které by už dnes neprošlo. Otázka je, jestli takové přísné požadavky na hesla vymyslel Vodafone a nebo to takto požaduje majitel platformy fóra Invision comunity.
  18. Dobrý den, používám fyzickou SIM kvůli práci (t-mobile) a eSIM od Vodafonu jako osobní. Před pár dny jsem si koupila nový mobil (iPhone 15 pro). Měla jsem potíž s přenesením esim ze starého (nabízelo se mi to automaticky, ale pak přenos spadnul a musela jsem ze samoobsluhy smazat esim a poté ho ručně předat do nového mobilu - zkoušela jsem jak QR, tak přenos přímo dle ID mého mobilu). Nicméně se zda, že je přeneseno - pokud mi někdo volá, dokážu to přijmout. V mobilu v nastavení mám nastavenou jako Default voice line právě soukromou sim, tedy Vodafone. V pravém horním rohu se mi ale zobrazuje pouze signál z T-mobilu, i když je připojen i Vodafone a je nastaven jako preferovaná volba. Na minulém mobilu jsem měla oba signály “nad sebou” (vpravo nahoře v menu). Další problém je při volání - když volám, automaticky mobil vytáčí z T-mobile (tedy pracovní číslo), i když je v mobilu zadaná preference Vodafone (soukromé číslo). Nezeptá se na volbu, automaticky vezme pracovní. Soukromé číslo funguje jen v okamžiku, kdy je pracovní číslo vypnuté (přes nastavení nebo fyzicky mimo mobil) Můžete mi prosím pomoci? Potřebuji používat obě čísla. Restart mobilu nepomohl, smazat esim a znovu ji nainstalovat také nepomohlo. Děkuji Andrea
  19. @NikaPěkné ráno, pošlete nám prosím tyto podrobnosti spolu s vyfocenou chybovou hláškou přes https://tam.je/forum, abychom mohli řešit s techniky. Díky za spolupráci.
  20. Nika

    Chyba WV1863 ve Vodafone TV

    Jde o notebook s OS W11, prohlížeč Chrome (vyzkoušen i Edge a anonymní režim), připojeného k němu není právě vůbec nic. Ještě minulý týden vše fungovalo bez problémů, po proběhlé aktualizaci systému nastala tato chyba.
  21. @JC-antPěkné ráno, využíváme pásmo B20, 800 MHz.
  22. @stanm3Pěkné ráno, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 00 77, případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom to s vámi mohli prověřit.
  23. Včera
  24. přes tento odkaz ( https://tam.je/zrychleni ) dostal bývalý partner k Neomezený Super navíc 7 dnů zrychlení na maximum s trvalou slevou 100% ale mě to třeba u jiného tarifu nejde prý není nabídka pro mé číslo nebo není aktivní, tak zkuste a zde ( http://tam.je/prekvapeni575 ) automaticky dostal retenci 575Kč na Neomezený Super
  1. Nahrát více aktivit
×
×
  • Vytvořit...