Odesláno 20. července 2019 5 let tato aplikace je dostupná pouze pro zákazníky Slovenského UPC. V Česku ne. 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem
Odesláno 5. srpna 2019 5 let Zdravim, mate niekto appku Horizon GO na Nvidia Shield TV? Po posledom update na Android 9 Pie prestala appka fungovat. Mate niekto rovnaky problem?
Odesláno 6. srpna 2019 5 let Dobrý den. V lednu letošního roku jsem si pořídil televizi LG OLED55B8PLA. Využíval jsem zpětné zhlednutí na Horizon Go přes webový prohlížeč. Všechno fungovalo bezvadně až do konce července, kdy se začalo video sekat. Několik sekund jede a pak několik sekund stojí a tak pořád dokola. Stejně se to chová při sledování filmů z knihovny. Živé vysílání přes Horizon Go nejde spustit vůbec. Předtím všechno fungovalo tak jak má. Na UPC podpoře mi řekli, že je všechno v pořádku. Nemáte někdo nějakou radu, čím by to mohlo být. Děkuji.
Odesláno 6. srpna 2019 5 let Zkontroloval bych internetové připojení mezi televizorem a routerem, pokud to třeba máte propojené přes wifi může být problém klidně tam. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 6. srpna 2019 5 let Kabel jsem vyzkoušel vyměnit a nic. Zkoušel jsem to i přes Wi-Fi. Filmy na Netflixu jdou přehrát normálně, na YouTube taky i v 4K HDR. Taky všechna videa třeba na Seznamu. Když pustím živé video na tom Horizonu, tak mi to napíše Omlouváme se, video nyní leze přehrát.
Odesláno 6. srpna 2019 5 let tomproch> zkusil bych to pres jinej prohlizec Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 7. srpna 2019 5 let V 16.07.2019 v 10:02 PM, MIKOV napsal: Mám i http://aaxatech.com/products/P2A_pico_projector.html a zde není blokována projekce , nějak podivné, škoda že není nikde oficiální vysvětlení. Používám starší verzi Horizon Go v2.3.4 Production a s ní projektor funguje.
Odesláno 7. srpna 2019 5 let před 9 hodinami, homberg napsal: tomproch> zkusil bych to pres jinej prohlizec To, bohužel, nejde. TV má svůj webOS.
Odesláno 7. srpna 2019 5 let @tomproch nedávno jsem to řešil na FB a nakonec si klient nahrál nový FW. Máte tuhle možnost?
Odesláno 7. srpna 2019 5 let V televizi mám poslední FW. Volal jsem i na tech.podporu LG, abych se zeptal, je-li možnost vrátit se k minulému FW. Bohužel,nelze.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.