Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jak jsem psal víše, v odpovědi na příspěvek od "Marek-26", který byl ale smazán (příště asi použiji citovat, aby náhodou příspevek zase nezmyzel ..), protože opravdu neproběhl žádný upgrade.

FW se zkládá z více částí z nichž jedna obsahuje loga a informace o kódování jednotlivých programů. Tento soubor se upgraduje, při programových změnách a má označení Nastavení.

Proto se někomu mohlo zdát, že proběhl nějaký upgrade

FW je 3.06.01

Upraveno uživatelem technik

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

U mňa je to teraz takto. Neviem, čoho update prebehol, každopádne citlivosť diaľkového sa aspoň u mňa naozaj zlepšila, doteraz sa nedalo v EPG normálne pohybovať...

IMG_20190218_002421.jpg

Upraveno uživatelem kuko61

Odesláno

Já samospouštění Kaonu řeším už od loňského léta kdy my bylo řečeno že o problému ví a bude opraveno další aktualizací.  Nic podstatného se nezlepšilo. Možná že už se zapíná jenom nahodile a ne každou hodinu. Teď vypínám při odchodu pokaždé dlouhým stiskem tlačítka power ale když se vrátím domů, tak box je zapnutý v pohotovostním režimu. Další věc je že je teď šílená prodleva při přepínání kanálů. Box nestíhá reagovat na povely z ovladače. Přeskakuje to pak klidně přes dva kanály. To dříve taky nebylo.

  • Basic
  • -
  • Základní, Family
  • Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465
  • Plzeň
Odesláno

Nemám z toho radost. Odchází mě můj věrný Kaon B3001. Bootuje 15 až 20 minut. Je otázkou času, kdy dobootuje definitivně. Má na to nárok, je již v hodně pokročilém důchodovém věku ... a nikdo, ani ten velký, s krásným displejem a digitálními hodinami, můj věrný Kaonek, tady nebudeme věčně.

Ovšem když tu čtu, jak "skvělým" přístrojem je ten malinký, s čouhající kartou, Kaonek ...... je mě mdlo. Jako náhrada za dožívající B3001 je to návrat do dob hluboké minulosti. I ten Handan byl skvělým pokladem. A při představě, že ten "skvělý" Kaon s tou čouhající kartou, bude v dětském pokoji, kde převážně na TV kouká moje paní, neboť prostě: seriály, seriály, .... (jednou z toho zblbne ... jestli se už nestalo...)., a to poslouchání - ono to nejde, ono to zlobí, on je to krám, udělej s tím něco .... no zkrátka, mám se ve stáří na co těšit.

On ten Vodafone asi bude opravdu výhra (a klid do domácností)

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Jojo, to znám, taky mi takhle odcházel... Ale malý Kaon zase má ZZ a to pak jde koukat i na seriály, co šly jindy. To už paní vůbec neuvidíte :-D

S tím Vodafonem bych byl opatrný, můžeme sice doufat, že konečně dostaneme nezmrvené EPG a boxy, které umožní seřazení kanálů a budou na ovladač reagovat dřív, než za pár sekund, ale často takovéhle převzetí firmy bývá změnou k horšímu. No, musíme se nechat překvapit.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno
před 6 hodinami , Ivo Mašek napsal:

Odchází mě můj věrný Kaon B3001. Bootuje 15 až 20 minut. Je otázkou času, kdy dobootuje definitivně.

Zkousel jste zformatovat harddisk ? Mohlo by to pomoct.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zkoušel. Malinko to pomohlo, ale na chvíli. Teď ráno displej ukázal "on". Musel jsem vypínačem vypnout, znovu zapnout. Pak teprve ukázal "boot". Hrozný pravidelný pazvuk se začal ozývat z druhé části přístroje. Tam asi odešlo toho víc, než jen HDD.

Tak jsem to znovu zkoušel a čekal, až "on" se změní v "boot". Zatím úspěch. Ten pazvuk je tu chvíli tedy šílený, ale naběhlo to zhruba za 2 minuty. Což tedy zatím dobrý. Na dlouho to ovšem asi nebude.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Isi také problém s kondenzátory ve zdroji ..

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Zkus sundat kryt od set top boxu a podívej se zda nejsou nafouknuté elektrolytické kondenzátory ve zdrojové části, a také zkus odpojit datový kabel a napájecí od harddisku, aby se zjistilo jestli není chyba v disku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Pokial je zlý disk, preformátovanie nepomože, treba ho skúsiť vymeniť za nejaký, o ktorom viete, že je dobrý. Potom sa ukážem či je problém v HDD, alebo je aj v niečom inom. Mne už disk odišiel, teraz tam mam 1TB.
Ale samozrejme, da sa to zistit aj odpojenim disku, ako pisal Tomus...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.