Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Vypadá to na rušení zpětného směru, takže ten problém vyřeší jen technik dohledáním na místě

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
  • Author

Ráno v 6 hodin bylo vše v pořádku.

Teď před obědem ,na radu z call centra jsem odpojil svůj Mikrotik, restartoval Technicolor a jedu na bezdrátu 2,4 GHz z tohoto modemu v módu router.

1581087005_0212201813_10hodinTC7200.thumb.png.0029d48368375e50f7c80542072f98e4.png

Edited by JirkaP

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice

Bylo by dobré to testovat na počítači který je připojen k internetu LAN kabelem a ne přes wifi. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Author

To jsem už taky dělal.  Ztrátovost je podobná.

Toto je stav ted v 17:20. Stolní PC spojené kabelem s modemem Technicolor 7200.519426415_0212201817_17hodinLAN.thumb.png.ce1c6e157ac69bb889ee457819932f0d.png

Zítra ráno by měl dojet technik, tak jsem zvědav. A pak dám sem report jak to dopadlo.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice

Přijede alespoň večer po 18 hod, kdy to zlobí?

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Technik u vás nic nevyřeší. To ho můžete rovnou odvolat.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Author

Zde je ve zkratce report.

Technik přijel ve stanovenou dobu a byl slušný.

Vše u mne překontroloval, přidal tlumivky ( válečky ) na zpětný chod jak pro televizi, tak pro rádio. Vše bylo v pořádky. I hodnoty v mém modemu.

Pak na Svém přístroji viděl ( nějaký měřák s displejem ) do historie, že je tam opravdu velké rušení. Prý se to netýká jen našeho paneláku, ale i okolních, které jsou tento panel ( i ho jmenoval, ale již si nepamatuji přesný název ) napojeni. Je to asi někde při převodu z optiky na metaliku. Není to ta rozvodná skříň v našem paneláku

Bohužel rušení se večer zase objevuje. Ztrátovost je zase okolo 30 procent, takže skoro nepoužitelné. Odeslat větší soubor je skoro nemožné. Sousedi mi taky potvrdili, že je internet zlobí, ale zatím na CALL centrum nevolali.

Je tu někdo, kdo mi poradí na koho se obrátit ? Nějakého technika co je schopen problém vyřešit. Přeci, když místní technik v našem městě vidí na Svém přístroji v historii, takovéto rušení, tak by to UPC mělo nějak vyřešit - zjistit od koho se tento rušicí signál vrací do sítě a desítkám lidí znemožňuje používat Internet.

Nechci opětovně zakládat nový incident, kde mi zase pošlou zprávu ať u sebe restartuji modem, a utáhnu kabely.

Proto se ptám zde místních poradců - techniků od UPC. Dnes 7.12.2018 to začalo okolo 20 hodiny.

 

Edited by JirkaP

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
  • Author

Vyřešeno.

Místní technik ve vedlejším baráku ( již jiná ulice ) na rozvaděči odpojil domácnost, která toto rušení zapříčiňovala. Takže už je vše v pořádku.

Jen mne překvapuje, že na dohledu v  UPC, toto nevidí, a nepošlou hned technika ať toto na místě vyřeší ( odpojí ).  Když se jedná o několik desítek domácností co mají kvůli tomu zcela nepoužitelný internet.

 

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice

Málo z vás si stěžovalo. Evidentně.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Zdravím,

jak jsem psal, odhalit zdroj nepravidelného rušení není taková sranda. Na dohledu to vidí, že je zarušená nějaká frekvence, ale nevidí, kdo to rušení způsobuje. To musí dohledat až technik v terénu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.