Odesláno 14. září14. zář Hodlám dále řešit problém, kdy mi Vodafone odepírá vrátit telefonní číslo, které jsem po určitou dobu nepoužíval. Číslo totiž vlastním od dob Oskara, tedy asi 30 let. Na číslo mám logicky navázané kontakty. Vodafon mi navzdory příslibu najednou zničehonic odmítá číslo vrátit. Operátoři se chovají arogantně, přičemž evidentně pravou příčinu jejich zlovůle skrývají. Nehodlám se nechat připravit o číslo, na které mi mohou spřátelení lidé kontaktovat. xxx@xxx.xx - - - - Hrádek
Odesláno 14. září14. zář Už se tu něco takového řešilo třeba tadyJinak toto je forum, tady Vám to číslo nikdo nevrátí. Obraťte se na Vodafone, jestli je to vůbec ještě v jeho moci. Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Praha
Odesláno 14. září14. zář Centrum péče @Laierman Petr Pěkný den, zde na diskusním fóru nezjistíme, co se stalo. Spojte se prosím se zákaznickou linkou na čísle 800 77 00 77, anebo nám napište přes https://tam.je/dotaz a rádi se na vše podíváme. Veronika Premium BezLimitu XL ALLinONE Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 29. září29. zář Autor Slečno či paní Veroniko, děkuji Vám za reakci na podnět. Možná jste můj příspěvek přečetla jenom letmo, protože v komentáři již píši, že jsem se docela hodně vynasnažil záležitost vyřešit prostřednictvím zákaznické linky Vodafone. Namísto splnit slib, který spočíval ve vrácení čísla, jsem v závěru čelil už jenom dokola opakovanému odporu a v podrážděnosti arogantnímu vystupování. Tak holt jedná Vodafone s lidmi, kteří stáli na začátku jeho cesty při zrodu operátora na české scéně telekomunikačního prostředí. Podle všeho mohu už jenom podat stížnost, což samozřejmě hodlám učinit, nicméně ta se musí podat pouze fyzicky na některé z poboček. Petr Laierman Upraveno 29. září29. zář uživatelem Laierman Petr - - - - Hrádek
Odesláno 29. září29. zář Centrum péče @Laierman Petr Pěkný den, Petře, ano četla jsem, avšak přes diskusní fórum, na které jste se obrátil, celu situaci neprověříme. Reklamaci je potřeba uplatnit písemně na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, případně máte možnost sepsanou reklamaci předat v některé z našich prodejen. Nezapomeňte do reklamace také napsat svou správnou adresu, aby vám naše odpověď v pořádku přišla. Všechny informace k reklamacím najdete zde: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/. Premium BezLimitu XL ALLinONE Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno neděle v 11:02 4 dny Autor Reklamaci jsem uplatnil na prodejně ve Svitavách před měsícem. Od té doby žádná reakce. Krom toho jsem podal oznámení na Český telekomunikační úřad, a také nic! Vodafone je klasickým příkladem bezprávního systému této země. - - - - Hrádek
Odesláno neděle v 11:13 4 dny Tak jsem myslel, že to zas bude jen výkřik bez pokračovaní a proto jsem dříve nereagoval.Co tady napsat víc podrobností, když to tu dál větráš? Jak dlouho bylo neaktivní? Dal si výpověď a zrušil si ho, nebo si prostě jen přestal platit? Byla to karta nebo paušál? Byly, jsou na čísle dluhy? Proč si vůbec myslíš, že máš na to číslo pořád nárok? - - - - PROTESTOV
Odesláno neděle v 11:50 4 dny Nikde se nepíše jak dlouho číslo není aktivní. Jestli je to už delší doba, tak už ani nemusí být volné, a to i když při zavolání na něj hlásí, že neexistuje. Už může být připraveno v nějaké předplacené kartě, která už leží někde v obchodě. Dokonce nyní je snad doba pro recyklaci čísla jen 6 měsíců? -, Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno úterý v 09:53 2 dny Centrum péče @Laierman Petr Dobrý den, Petře, co prosím znamená, že jste podal reklamaci? Protože podání reklamace v prodejně by znamenalo, že jste v prodejně předal vlastnoručně sepsanou reklamaci se svým podpisem, kontaktní adresou atp. Jedině tak se reklamace opravdu může dostat k Reklamačnímu oddělení a přijde vám odpověď. Neznám podrobnosti, ale obecně platí, že pokud došlo kvůli neaktivitě ke zrušení předplacené karty a vašeho čísla, jeho obnovení není nárokovatelné. Obnovení nemusí být možné kvůli požadavkům na ochranu údajů, kvůli tomu, že je číslo vráceno původnímu poskytovateli, kvůli tomu, že je už přiděleno k jiné SIM kartě určené k pozdějšímu prodeji atp. - Extra ALLinONE Vodafone TV app Pardubice
Odesláno úterý v 10:15 2 dny Autor Pane Ondro, z Vaší reakce evidentně vyzařuje sebevědomí, které čerpáte od zdejších neomalených přispěvovatelů.Samozřejmě, že jsem na prodejně podal písemnou reklamaci opatřenou všemi náležitostmi, nebo mi snad chcete vnutit, že by mi neúplně vyplněný formulář tamní personál přijal? Máte mě a vašeho kolegu na prodejně za blbce?! Přes měsíc čekám na odpověď od reklamačního oddělení, ale jak vidno ani tam se k nějaké reakci nemají chuť odhodlat. PetrLaiermanV 25. 10. 2026 v 12:13, dad18 napsal:Tak jsem myslel, že to zas bude jen výkřik bez pokračovaní a proto jsem dříve nereagoval.Co tady napsat víc podrobností, když to tu dál větráš?Jak dlouho bylo neaktivní? Dal si výpověď a zrušil si ho, nebo si prostě jen přestal platit? Byla to karta nebo paušál? Byly, jsou na čísle dluhy?Proč si vůbec myslíš, že máš na to číslo pořád nárok?Milý Tondo, nebo jak se jmenuješ, na podněty tvého ražení reaguji podle jejich úrovně. Ze tvého projevu tudíž vyplývá, že bychom si o věci lépe popovídali osobně, co říkáš? - - - - Hrádek
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.