Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mě měli taky vyměnit na mou žádost modem z 3.1 na 6. Po cca 25 minutách na lince než paní pochopila co jí říkám, tak mě přepojila na servis, tam se paní divila, že když chci vyměnit modem, tak proč jsem skončil na servisu, že tohle domlouvají operátoři, tak mě zase přepojila zpět, tam mi paní řekla že mi přijde sms od servisáka, kdy mi to přijede vyměnit. Tak jsem jí na to řekl, že bych si to klidně vyzvedl v krámě a nemusíme nikoho blokovat časově a zajdu si tam kdy budu moci během dne. Na to mi řekla, že ne všechny obchody mají modemy skladem, tak jsem jí řekl ty větší v mém okolí, zda může zjistit zda to mají skladem, na to mi už nijak nereagovala, tak jsem řekl, zda by to šlo dovézt třeba do práce a předáme si to z ruky do ruky (starý za nový), zase odmlčení a už hrála i hudba a po té mi rezolutně řekla, že to nejde v žádném případě, že se to musí předat na místě, kde je služba vedena. Tak jí říkám no dobře, co s vámi, chtěl jsem nám všem ušetřit jen čas. Po dvou dnech mi přišla SMS, že technik zítra přijede s modemem mezi 8-10h. Samozřejmě že jsem ten den v uvedenou dobu ráno nemohl. Změnit termín se může jen více než 24 hodin předem. Sms přišla 23 hodin a 30 minut předem :-D V SMS poznámka pro změnu volejte 800 777 731. Pokud vás technik nezastihne, výjezd může být zpoplatněn. Tak si říkám super, volám tam, že v jejich uvedeném termínu nemůžu a chci to změnit a paní, ale to je už méně jako 24 hodin. Tak jí říkám, ale to vy jste mi poslali tuto informaci méně než 24 hodin dopředu, tak jak jsem to asi mohl dříve změnit? Takže paní požadavek nějak uzavřela a pak otevřela nový a že se mi někdo ozve s dalším termínem ještě ten den odpoledne. Dnes je to přesně týden a nikdo se neozval s novým termínem. Jen mi přišla SMS, že se to do 21. 10. vše vyřeší a pak mi přišla SMS, že požadavek byl uzavřen. Tedy za Vdf je vše asi v pořádku a cajk. Ale vůbec nic se nevyřešilo a stále mám starý modem doma. Takže pak se ale nikomu nedivte, že je nasraný jako.

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Vyzvednutím na prodejně by se vyřešilo plno věcí, ale tam už nejde ani HW vracet, natož si jej tam vyzvednout.

Další level by byl už jenom doručení do boxu.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.