Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mě měli taky vyměnit na mou žádost modem z 3.1 na 6. Po cca 25 minutách na lince než paní pochopila co jí říkám, tak mě přepojila na servis, tam se paní divila, že když chci vyměnit modem, tak proč jsem skončil na servisu, že tohle domlouvají operátoři, tak mě zase přepojila zpět, tam mi paní řekla že mi přijde sms od servisáka, kdy mi to přijede vyměnit. Tak jsem jí na to řekl, že bych si to klidně vyzvedl v krámě a nemusíme nikoho blokovat časově a zajdu si tam kdy budu moci během dne. Na to mi řekla, že ne všechny obchody mají modemy skladem, tak jsem jí řekl ty větší v mém okolí, zda může zjistit zda to mají skladem, na to mi už nijak nereagovala, tak jsem řekl, zda by to šlo dovézt třeba do práce a předáme si to z ruky do ruky (starý za nový), zase odmlčení a už hrála i hudba a po té mi rezolutně řekla, že to nejde v žádném případě, že se to musí předat na místě, kde je služba vedena. Tak jí říkám no dobře, co s vámi, chtěl jsem nám všem ušetřit jen čas. Po dvou dnech mi přišla SMS, že technik zítra přijede s modemem mezi 8-10h. Samozřejmě že jsem ten den v uvedenou dobu ráno nemohl. Změnit termín se může jen více než 24 hodin předem. Sms přišla 23 hodin a 30 minut předem :-D V SMS poznámka pro změnu volejte 800 777 731. Pokud vás technik nezastihne, výjezd může být zpoplatněn. Tak si říkám super, volám tam, že v jejich uvedeném termínu nemůžu a chci to změnit a paní, ale to je už méně jako 24 hodin. Tak jí říkám, ale to vy jste mi poslali tuto informaci méně než 24 hodin dopředu, tak jak jsem to asi mohl dříve změnit? Takže paní požadavek nějak uzavřela a pak otevřela nový a že se mi někdo ozve s dalším termínem ještě ten den odpoledne. Dnes je to přesně týden a nikdo se neozval s novým termínem. Jen mi přišla SMS, že se to do 21. 10. vše vyřeší a pak mi přišla SMS, že požadavek byl uzavřen. Tedy za Vdf je vše asi v pořádku a cajk. Ale vůbec nic se nevyřešilo a stále mám starý modem doma. Takže pak se ale nikomu nedivte, že je nasraný jako.

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Vyzvednutím na prodejně by se vyřešilo plno věcí, ale tam už nejde ani HW vracet, natož si jej tam vyzvednout.

Další level by byl už jenom doručení do boxu.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno

Tohle mě na tom baví.

Nic se nevyřeší, ale zajímá je moje spokojenost :-D

Screenshot_20251027_095706_Email.jpg

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

No, tak jim to napiš, jak moc jsi spokojen / nespokojen 😉

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

To jsem samozřejmě udělal a jsou z toho smutní.

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Mě poslali 3.6.2025 email, že mě budou během 3 měsíců vyměňovat modem. Dnes je 27.10.2025., tedy za chvíli už 11. měsíc, a .....

Já jsem s Compalem spokojený, tak nikde neřvu. Ale o něčem to samozřejmě vypovídá.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

@Ivo Mašek Neboj dočkáš se. Taky mi na jaře posílali stejný informativní email bez přesného datumu na výměnu modemu a před měsícem telefon od VF že se mění modemy a dali mi pár termínů na výběr kdy můžou přijít.

@Ondra - Vodafone Jen nechápu proč to pořád nejde vyměnit na prodejně když se tam stavím až budu mít cestu a čas. Technik mi to vyměnil mezi vchodovýma dveřma, podpis a hezký den. Firma by přece ušetřila za placení externího pracovníka co ke mě musí přijet.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

V tom procesu jsou rozhodně rezervy - já třeba čekal na výměnu přes měsíc, a kdybych se neozval, tak čekám ještě teď, operátorka byla sama překvapená jak je možné, že to tam visí a nikde žádná notifikace. A ten technik na výměnu je taky příběh sám o sobě, poslední výměny Station / převodník proběhly buď za mírné spoluúčasti technika (vyndal převodník z krabice, já šrouboval, odvezl si Station), případně u vchodových dveří, kus za kus. Tohle (tedy rozvoz a svoz) by v klidu zvládla i PPLka a odpadlo by všechno hledání termínů, čekání na technika atd.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Kdo ví? Skladové zásoby? Kolik mají v oběhu modemů, set top boxů apod. a to by po pár kusech museli mít i na těch kioscích v nákupáku apod.

Nestačilo by i doručení HW do boxu? Vyzvednu, zavolám na nějakou aktivační linku nebo přes odkaz, změní se MAC, registruje se nové zařízení a staré mohu vrátit. Předávák lze v dnešní době podepsat elektronicky, v nouzi i ručně a přihodit k vracející se zásilce, nebo třeba vyfotit mobilem a někam uploadovat apod.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno

@Technikus Na co aktivační linka? Jesli to teda neudělal technik než mi ten modem dal, tak já nic nedělal, jen že jsem odpojil starý modem, zapojil nový a za pár minut už byl na netu. Proto pořád nechápu proč z těch techniků dělají jen dovozce přístroje před dům..

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.