Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium

Doporučené odpovědi

Odesláno

Spíš to neřeší hromadně jako nějaký problém, ale ten kdo se ozve.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno

Já se ozval několikrát a nic

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Sepsat to, eventuálně přiložit co je kde vidět - v samoobsluze / v HBO a zadat na https://tam.je/forum

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno

I to jsem už dělal 🤔

POsláno na reklamace, pro jistotu jsem tam i zavolal......

opět jsem musel vše vysvětlit, protože nikde nemají a nevidí záznam o tom že jsme již něco řešili.....pán na druhé straně se snažil ze mě udělat idiota, tak mě raději přepnul na kolegyni která si to opět vše vyslechla a dělala standartní kolečko co se již dělala. Stále něco konzultovala......

No a řekla že by již žádný problém neměl být jelikož kauza HBO je vyřešená.....přesto opět poslala požadavek technikům

Tak nevím.....

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Asi tě nemají rádi!☹️

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Autor

tak nevím já jsem dnes volal ,prý za to může HBO.

  • Ultra Fibre
  • Super
  • ALLinONE
  • AVM FRITZ!Box 6690
  • -Most
Odesláno

A co jiného jste čekal? Jako by za něco mohl někdy Vodafone. Bohužel často tu slyšíme, že za to může ta druhá strana atd. Sebereflexe nulová.

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
před 11 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

Standardně změna probíhá během chvilky (píšu z vlastní zkušenosti). Pokud se vám po změně plánu na HBO Premium přes stránku Vodafone Předplatné+ změna nepropsala do účtu HBO, tak je určitě nejlepší, když nám to nahlásíte telefonicky na 800770077 nebo nám můžete vše popsat (klidně i se screenshoty) do zprávy přes https://tam.je/forum. A my to předáme k opravení.

@Ondra - Vodafone A mám to sepisovat, když jsem minulý týden volal, tento týden ve středu mi kolega přislíbil předání k dalšímu řešení a zatím se nikdo další neozval? Kdy je správný okamžik k eskalaci? 🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

pro info ať víte:

volala mi paní z Vodafone a hned na začátku jestli souhlasím že telefonát bude nahrávaný...říkám proč ne .

Že se radili a jestli tedy mohu to a to udělat. Tak jí říkám proč to mám dělat když jsme to dělali spolu včera s ní a to samé i s kolegy minulý týden??? strašně se divila. Jestli tedy můžu vše nafotit a poslat, říkám to už jsem dělal 2x a tedy udělám to tedy znovu potřetí .

Můžete si přeci přehrát telefony co se mnou vedete.?!

Jediná změna po týdnu je že veškeré fotky jsem posílal na email paní . :-)

Takže tak. Prý se tedy na to znovu kouknou

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

No, zjevně se to řeší systematicky, to nemůžu říct.

Koukám, že můj postup - tedy přepnutí zpět na standard a tím si snad odemknout další pokus za měsíc - je asi to nejrychlejší, co šlo udělat 😂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.