Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@Technikus Možná jsi nepochopil, co jsem tím chtěl říci. To mimochodem není předobjednávka, jak píšeš, toto je už přímý prodej.

Pokud se vydá aplikace, které chybí naprosto elementární funkcionalita, kvůli které ta aplikace vlastně existuje, tak to není jen nějaký bug. A pokud je to považováno za bug, tak to znamená že by měli vyhodit testery a část managenentu. Pokud je to plánováno, tak ji měli vypustit, až to auto bude mít kola. A až těsně předtím udělat tiskovku.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
Odesláno
před 43 minutami, kautskym napsal:

Aplikace je opravdu rychlá ale když přepnu ja jiny účet který spravuju tak mam toto

Snímek?obrazovky 2025-10-07 v 11.34.48.png

A úplně všude jak v záložce služby

@bobis stane stejne i po reinstalaci.

@Ondra - Vodafone take mate zkusenost?

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

@bnone Už tu nejednou padlo.

Běží obě aplikace současně, v původní to je funkční? Ale je dobré to, co nefunguje nahlásit a čekat na opravu.

Tím bych sem netahal testování, management a další věci okolo. Aplikace bude z 90% funkční, jen se některé drobnosti doladí ke spokojenosti všech.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče
Před hodinou, Technikus napsal:

Netuším, jak vypadala ta Vodafone One, já se do ni nepřihlásil. Chápu tedy, že došlo jen k přejmenování, možná lehké kosmetice a je z toho Můj Vodafone+?

Původní aplikace Vodafone One zanikla, aktualizací se z ní stal Můj Vodafone+. Pro uživatele služeb Vodafone One jde o změnu názvu aplikace, jinak je ale vnitřek velmi podobný tomu, na co už byli zvyklí. Tyto zákazníky jsme také informovali e-mailem. Všechny služby jde tedy nově používat v jedné aplikaci Můj Vodafone+.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
před 18 minutami, Technikus napsal:

Aplikace bude z 90% funkční, jen se některé drobnosti doladí ke spokojenosti všech.

A přesně toto není pravda, aplikace není funkční vůbec, pokud se v ní nedají dělat změny nastavení a dokonce ani to nastavení zobrazit. Což je smyslem té aplikace. Měli to jasně označit jen jako beta verzi k testování. Takhle je to jen Potěmkinova vesnice.

Ale chápu, že něco kritizovat se tady moc nenosí, je třeba hlavě chválit. A proto to v tomhle státě vypadá jak to vypadá. Říct, že císařpán je nahý, je zločin.

No nic, zavolám na linku, proč mi dennodenně u VF vypadává připojení 5G a TM a O2 jede jako po másle.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
Odesláno
  • Autor

Otevřel bych oči a podíval se na několik posledních příspěvků a stran tohoto tématu.

Chválí se tu rychlost aplikace, ale současně se tu objevuje od různých uživatelů včetně mě i někollik podnětů. Předpokládám, že to je to, co Vodafone v první dny vydání aplikace potřebuje, aby byla aplikace funkční a ideálně jako primární k používání.

Takže to co objevím někam zaevidovat, aby se o tom vědělo a řešilo se to.

Stále však platí, že jedou obě aplikace nějaký čas současně a tak co potřebuji a nejde v nové, zkouším v původní aplikaci.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
před 2 hodinami, kautskym napsal:

Aplikace je opravdu rychlá ale když přepnu ja jiny účet který spravuju tak mam toto

Snímek?obrazovky 2025-10-07 v 11.34.48.png

A úplně všude jak v záložce služby

@Ondra - Vodafone budete predavat na vf postrwhy vy nebo to mame hlasit my jako zkz

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče
před 3 hodinami, bobis napsal:

Jen co mě mrzí aktuálně útrata za vyúčtování nesedí a když to rozkliknu objeví se částka ale ta stará vyšší před měsícem.

Nejsou tam rozepsané služby u aktuální útraty na každou službu a číslo zvlášť jako u staré aplikace.

Snad půjde platit Apple Pay vyučtování jako u staré aplikace.

Situaci, kdy může být částka rozdílná, už řešíme a máme v plánu oprav. Máte pravdu, podrobná aktuální útrata zatím v aplikaci není, předpokládám, že časem i toto vylepšíme. Apple Pay je dostupné :-)

před 4 hodinami, bobis napsal:

@Technikus Přístup k telefonnímu seznamu jsem taky nepovolil (upřímně by mě zajímalo proč bych měl, na co to Vodafone je?).

Samozřejmě je jen na vás, zda tuto možnost (přístup ke kontaktům) povolíte, nebo ne, využít se dá např. v případě dobití kreditu někomu, koho máte v kontaktech. Je to ale věc, kterou ještě budeme promýšlet, je možné, že přidáme i další využití a také je možné, že tuto možnost zcela odebereme...

před 3 hodinami, bnone napsal:

@Technikus Mluvím především o telefonu, ne TV a net. Pro telefonní číslo si nezobrazím ani nenastavím vůbec nic.

A lítá to jen v rámci aplikace, jakmile to jde na web, je to pochopitelně stejné jako ve staré aplikaci.

Změny služeb u mobilních čísel zatím k dispozici nejsou, chystáme je. Jinak ale pro mobilní číslo vidíte informace o čerpání jednotek, informace k útratě, Vyúčtování, info o SIM kartě atp.

před 4 hodinami, kautskym napsal:

Aplikace je opravdu rychlá ale když přepnu ja jiny účet který spravuju tak mam toto

Snímek?obrazovky 2025-10-07 v 11.34.48.png

A úplně všude jak v záložce služby

@kautskym S tím jsem se já ani kolegové nesetkali (aspoň jsem se zatím nedopátral), jen se chci ujistit - na tom účtu, na který se přepínáte, není tam větší množství různých služeb? Protože pokud by šlo účet, kde je hodně služeb, tak pro tento typ účtů budeme aplikaci teprve optimalizovat.

Jinak moc díky za vaše postřehy, nápady, tipy i kritiku :-) Když nám zde napíšete podnět nebo nahlásíte chybu, ověřím to a napíšu vám, zda o tom víme / řešíme to, případně zda potřebujeme víc detailů apod.

Vydáním aplikace nic nekončí, ale naopak vše začíná. Dál ji budeme vylepšovat, postupně přidávat další funkce atp. Aplikace tedy rozhodně není ve své finální podobě (to přísně vzato nebude nikdy, protože vyvíjet se bude stále), ale vydali jsme ji s tím, že už v první verzi podporuje nejčastěji používané funkce.

Pro první zájemce je dostupná už dnes, až později budeme uživatele původní aplikace postupně informovat o přechodu na novou aplikaci.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

@Ondra - Vodafone ano jedná se o účet s 8 službami

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Tak jste se konečně dočkali :-)

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.