Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

@Jenda055Jestli byla objednána samoinstalace, tak nečeká, jen předá a jede. 

@Jaroslav VasaTen nový modem používá i vyšší frekvence, než původní, může být problém tam. Nevím, zda byla objednána Profi nebo Samo instalace, ale v obou případech už se to mělo nějak řešit, bude potřeba servis. Pošlete mi případně do soukromé zprávy nějaký identifikátor (MAC adresu, číslo služby...), nechám prověřit, jak to tam s modemem vypadá z pohledu Vodafone.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Marek-26

Já měl také samoinstalaci, technik odpojil starý Vodafone sta. a připojil nový s Wifi 6. Poté čekal až si modem stáhne aktualizace. Jak bylo hotovo ještě se mě zeptal jestli internet jede. Rychlost se zvedla hned s 500 na 1Giga, zároveň na nový modem přeskočila pevná IPV4 adresa, kterou si platím a IPV6 /56. Jediné co jsem musel udělat přepnout ho do bridge. V samobsluze se nový modem objevil až na druhý den. Potom jsem podepsal zakázkový list a technik odjel.

  • Premium
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Vsetín

No, tak samoinstalace je jen předání, jako kdyby to přivezl kurýr nebo pošťák, určitě součástí toho není zapojování dodaného zařízení atd.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

To můžu potvrdit. Samoinstalace bylo jen předání a zaregistrování MAC. Potom technik pádil po svých. Žádné čekání na roběh netu.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Mám Vodafone od dob exUPC, proběhla výměna několika set top boxů i modemů a nikdy to teda nebylo mezi dveřmi. 

Vždy to bylo cca na 15 minut.

Je to zákazníkem, technikem, nebo čím se to liší? 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
před 3 hodinami, sodekcz napsal:

To můžu potvrdit. Samoinstalace bylo jen předání a zaregistrování MAC. Potom technik pádil po svých. Žádné čekání na roběh netu.

Jak - prosím, probíhá registrace mac adresy, když technik zákazníkovi jen předá modem před barákem. Děkuji.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

@motorarZaregistruje MAC/SN do systému.

@TechnikusOd zavedení samoinstalací to takto je. U výměny zařízení u aktivní služby na to má 5 minut, zároveň se zřízením služby musí do rozvodnice a následně zkontrolovat, že je na zásuvce signál a na to má 15 minut. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

S případnou výměnou zásuvky se počítá jen při zřízení nové služby a je to v těch 15 minutách 🙂 Když tam při prvním zřízení není zásuvka a musí se dělat/tahat kabel, tak je ta časová dotace samozřejmě větší. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Měnit zásuvku je přece nutné i při výměně Compalu za Station.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.