Jump to content

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Pavel m
Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

"Pracujeme na vylepšeních", tím asi myslí SMS ověřování i do mobilní aplikace 😁

Že by se vrátil z dovolené ten, kdo to před několika dny nedoladil do konce? 

Edited by Technikus
  • Haha 1
  • Premium
  • -
  • Základní, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

před 5 hodinami, kautskym napsal:

chyba písmenka pardon

Jo pak to nabírá správného rozměru. 🙂 "Plánovaná" z donucení, jestli chápu tvou pointu. 🙂

  • Agree 1
  • Internet 500
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Modem Compal, CA modul
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Tak přátelé bez dvojfázového ověřování. Od teďka hledejte nastavování pod položkou Změna aktivních služeb. 
Moje služby > Ostatní služby > Změna aktivních služeb

Hezký (snad už) konečně bude klid.

Spoiler

IMG_8939.png

IMG_8940.png

IMG_8936.png

IMG_8937.png

 

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

před 18 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@CableGTo znamená, že účet už má aktivní přihlašování e-mailem. Pokud si tento administrátor ještě nenastavil dvoufázové ověření, je to nejdřív potřeba udělat, aby se dostal do samoobsluhy a mohl vám následně udělit přístup podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/pristup-pro-dalsiho/. Pokud jste to vy, měl jste více e-mailových účtů a nemáte další telefonní číslo pro nastavení dvoufázového ověření, můžete zavolat na 800770077 a požádat operátora (po ověření) o smazání přihlašovacího e-mailu u zákaznického účtu. Jakmile nebudete mít s tím zákaznickým účtem spojený žádný e-mail, budete si ho moct připojit podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/.

@Ondra - VodafoneHlavně tenhle postup sdělte i operátorům, opravdu tady nejsem od toho, abych suploval interní školitele. Stejně tak tady nejsem proto, abych ztrácel čas jen protože Vodafone nedodržuje platné podmínky a navíc publikuje software, který má naprosto zásadní chyby. 

 

Jo a taky je super napsat odpověď na zprávu z VF v Samoobsluze a zjistit, že se neuložila. Až mi zase bude volat ten člověk, co mě tahá s mobilními službami k Vodafone, tak je mi ho upřímně líto, protože on to letos odnese za všechny.

Protože tohle je teda peklo:

Jedno telefonní číslo pro dvoufázové ověření skutečně, bohužel, nejde využít pro dva účty. Na účtu, ze kterého si máte poslat přístup (účet s číslem služby xxxxxxxx), prosím, použijte jiné telefonní číslo pro nastavení dvoufázového ověření. Následně pak provedete sloučení účtů pod jedno e-mailové přihlášení.

Bylo by lepší, kdybyste si účet s číslem služby xxxxxxxx sloučil na účet, ze kterého mi píšete nyní, abyste mohl využívat dvoufázové ověření na telefonní číslo xxx xxx xxx.

Budu čekat na Vaši odpověď, zda se Vám sloučení podařilo, a zatím Vám popřeji pěkný den.

Edited by CableG
  • Agree 2
  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Help center
před 23 hodinami, Iceman06 napsal:

"Pokud při přihlašování do aplikace zadáváte SMS kód" -  něco mi uniklo? 🤔🤔  zatím to chce SMS jen při přihlášení přes web.... ale asi je někdo ve Vodafonu napřed .....škoda jen, že samotná apka už od včerejška občas vypadává, nejde se přihlásit ....přihlášení se nezdařilo, zkuste se přihlásit e-mailem .....a nic 🤷

Ano, aplikace SMS kód zatím nevyžaduje, proto jsem psal, že pokud ho uživatel zadává, je tam "něco špatně" a vysvětloval jsem to... 7.8. večer byly obecně potíže s dostupností některých služeb i mimo Vodafone, teď už je vše v pořádku. 

před 23 hodinami, kautskym napsal:

Obecně Můj Vodafone teď stojí za vyliž P…l co na to jiného říci. A takový špatných recenzi  v AppStore a Obchod Play jsem dlouho nečetl a nezažil 😂

@Ondra - Vodafonedával jsem pak ještě jeden dotaz, zda náhodou není Vodafone povinný oznámit změnu podmínek minimálně 30 dnů před změnou, a jestli ano tak oznámení novych podmínek pro Můj Vodafone nebylo nikde řečeno

Zde se nejedná o podmínky služeb, ale o informace o zpracovávání údajů. Obecně ta 30denní povinnost se týká služeb elektronických komunikací...

  • Thanks 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Novinka v podobě povinného dvoufázového ověřování při přihlášení do samoobsluhy je vyloženě inovace pro komplikace. Nejdřív stačilo k přihlášení do samoobsluhy zadání telefonního čísla a hesla. Potom se přihlašovací metoda inovovala na e-mail a heslo. A teď tohle. Nastavení dvoufázového ověření se zasláním kódu někam na e-mail, atd.. Začínám se pohlížet po jiném poskytovateli mobilních telefonních služeb, který bude mít normální přihlašování do zákaznického profilu, a který nebude pořád něco vymýšlet. Jako služby Vodafone jsou kvalitní, ale nemíním zůstat bez přístupu do zákaznického profilu. Původní přihlašovací způsob už nefunguje. Takže jsem odkázaný na faktury v e-mailu, a v ostatním mám smůlu. Zatím ani nevím, jak se dostanu k OKU kódu, který se zobrazuje v samoobsluze … 😳

  • Agree 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň
Link to comment
Share on other sites

Skvěle opět nefunkční přepnutí profilu 😔😟už s tím něco udělejte nebo se všemi 17 službami už půjdu opravdu je konkurenci 

 

IMG_0556.PNG

Edited by kautskym
  • Agree 1
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...