Jump to content

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

před 34 minutami, Ondra - Vodafone napsal:

@PaegasRobin777Dobré odpoledne, Zrychlení na maximum je dostupné a funkční, jen je potřeba se v aplikaci nebo na webu přepnout na to telefonní číslo, ke kterému ho chcete využít. Návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/red-tarify/zrychleni-na-maximum/

Podrobný návod k tomu, jak si v aplikaci vybrat jiné číslo nebo službu, máme na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/.

Prostě přes Appku Můj Vodafone nejde. A nejsou tam dva balíčky na 3 dny a 7 dní zrychlení. U dokoupení dat se nic neděje.

IMG_8595.png

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
  • Help center

@PaegasRobin777Z toho screenshotu nepoznám, jestli někde došlo k chybě a případně jaké. V každém případě to můžete zkusit také přes webovou samoobsluhu a v případě potřeby nám zavolejte na 800770077 a projdeme to s vámi.

  • Agree 1
  • Like it 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
před 12 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

 

@CableG Pokud vám připojení nefunguje a chová se tak, jak popisujete, jde o technickou chybu, kterou můžete nahlásit kolegům na *77 (800770077) a požádáme o opravu.

@Ondra - Vodafone Jako by se stalo, ticket č. 1999996 z 02.08. 18:45, zatím bez reakce.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6

Tak kdy to přijde?

 

Vodafone chce lépe chránit údaje svých zákazníků a k přihlašování do samoobsluhy Můj Vodafone proto zavede povinné dvoufázové ověření. V těchto dnech se vyšší úroveň zabezpečení dostává do webové verze samoobsluhy, v budoucnu se bude týkat i mobilní aplikace Můj Vodafone. Zákazníci jsou o novince informováni prostřednictvím SMS a e-mailu.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Snad to nepřijde nikdy. Ale takhle zmrvenou samoobsluhu jsem opravdu nikdy nezažil. 

  • Agree 1
  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

To spíš ne. Komu nechodí třeba takové vyúčtování e-mailem, musí se k němu dostat přes Samoobsluhu. 

Edited by Technikus
  • Agree 1
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

No kdyby mi vyúčtování nechodilo mailem, tak jsem teď u jedné smlouvy bez možnosti si ho stáhnout. Za UPC to šlo posílat mailem nebo poštou, jistě by to šlo i teď a bylo by to řádově spolehlivější než Samoobsluha. Ovšem asi by to chtělo outsourcovat, aby to nedělal nikdo z VF.

  • Agree 1
  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...