Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 15 hodinami, Marek-26 napsal:

Zdravím, možná budu zbytečně přímý.

Ale máte pocit, že z těch poskytnutých informací se dá, jakkoliv odpovědět? Kromě toho, jestli za sebe každý odpovíme, zda u nás OK nebo stejný problém.

Minimálně na screenu vidím nějaký typ blokátoru. V prohlížeči bez doplňků funguje? Jaká přesně verze prohlížeče to je? Jaký firewall a antimalware používáte? Máte povolené Cookies a pokud ne všechny, tak které konkrétně a co je jejich obsahem?  Jaké programy, které by mohly ovlivňovat síťový provoz máte? Jaké verze Windows (a to přesně) je na PC? Je tato verze legální? Má aktuální aktualizace? Nejste zapojen do Insider programu Windows? Na jaké síti jste? Jaké zařízení je mezi PC a internetem? Jak je toto zařízení nastaveno? 

A takhle bych mohl pokračovat. 

No, je to přímé a upřímné. Já jenom jestli by nebylo lepší, kdyby Vodafone TV fungovala stejně kompatibilně jako konkurence a tyhle věci by se vůbec nemusely řešit. 

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Tenhle error kód už jsem taky viděl a může to znamenat všechno možné. Mně se to třeba zobrazuje na macOSu a v Chrome developer consoli (F12) je nějaká hláška o nepodporovaném DRM. Oficiálně taky macOS není podporovaný systém.

Další častý problém s přehráváním v prohlížeči může být způsobený tím, že nemáte k PC připojený monitor s podporou HDCP (šifrovaný přenos videa až na obrazovku) a nebo používáte mezi počítačem a monitorem HDMI/DisplayPort switch (případně jakoukoliv jinou krabičku, která např. duplikuje signál).

Obecně drtivá většina problémů s přehráváním na PC je spojená s ochranou proti kopírování video streamu. Pokud zkrátka přehrávač vyhodnotí, že vaše prostředí není dostatečně důvěryhodné, odmítne vám zobrazit jakýkoliv obsah.

Dokonce bych se vsadil, že to "WV" v error kódu znamená Widevine. Kdyby si chtěl někdo počíst víc o tomhle digitálním moru:

https://en.wikipedia.org/wiki/Widevine

Upraveno uživatelem janmichaelvincent

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

A nechtělo by to místo sepisování, chyby odstraňovat. Mě už to může být celkem jedno.  Z Kompletu jsem přešel na Základ a hlavní TV mám XL u T-Mobile. Čtyři neomezené paušály jsem taky převedl k T-Mobile. Tam kde pracuji neměl Vodafone kvalitní datové pokrytí.  A to město má více než patnáct tisíc obyvatel.  Teď vše funguje jak má.  Jen před chvilkou mě volala manželka,  která je zvyklá na Vodafone TV,  že ji to kostickuje. Ach jo. Ještě mám u Vodafone internet za celkem slušnou cenu.  Ten docela funguje jen někdy WiFi má drobné výpadky.  Doufám,  že mě nešáhnou na cenu internetu,  Nordic Telecom tam má optiku za skvělou cenu. 

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Litomyšl
  • po měsících...
Odesláno

Přidám se ke stejné chybě číslem, ale jiný styl chyby provedením.

Hláška vyskočí na pěti po sobě jdoucích dílech seriálu, díly před a pak i díly po, hrajou v pořádku.V setoboxu ta chyba je označená Sav1813.Chápu, že písmena jsou jiná aby se rozdělilo na jakém zařízení to je, ale proč jsou jiná i  čísla nechápu.

Ani to nechci řešit, já jen aby se vidělo jak vodafoun maká na svojich chybách a opravuje to... 

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
  • po měsících...
Odesláno

...plná odpověď to není ani zdaleka. Pravě jsem ten chybový kód dostal zcela náhle. Dokoukal jsem se na jeden film (na notebooku a vše OK). Film skončil, spustil jsem jiný a... Chyba - Médium nelze přehrát.... (WV1862). Stejný prohlížeč (Edge), stejné připojení, stejný (jeden) monitor. Zkusil jsem Firefox - to samé. Je to prostě Vodafonová sračka, kterou zákaznici se snaží vyřešit už dlouhá léta na nějaký ubohý "technoforum", Vodafon ale povýšené mlčí a děla mrtvého brouka.

  • Basic+
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5
  • odry

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.