olse Odesláno 14. dubna Sdílet Odesláno 14. dubna Zdravím, nefunguje mi online Vodafone TV v prohlížeči, po dlouhém načítání zobrazí chybu Médium nelze přehrát. Zkuste to prosím znovu. (WV1862). Co tato chyba znamená a z jakého důvodu není popsána lépe a srozumitelněji, abych se vůbec nemusel dotazovat někde na fóru? Citovat - Premium 5G ALLinONE - Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 14. dubna Sdílet Odesláno 14. dubna To už se tady řešilo mockrát a většinou bezvýsledně, ale v jednom příspěvku jsem teď našel že: chyba WV1862 je způsobena, když někdo používá VPN či proxy a buď je tam nesoulad s geolokací či je tam něco bloklého na úrovni firewallu. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trabi Odesláno 15. dubna Sdílet Odesláno 15. dubna Ja teda zADNE vpn, ANI PROXY DOMA NEPOUZIVAM A NEJDE TO TAKY....RESP. NEKDY JDE, NEKDY NEJDE. vETSINOU TO NEJAKY CAS NEJDE PO AKTUALIZACI fIREFOXU, DO TYDNE SE TO ROBEHNE :d Citovat 1000 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Komplet VF Station, CA modul Praha-Nusle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olse Odesláno 16. dubna Autor Sdílet Odesláno 16. dubna Odpoví tedy někdo z Vodafonu? VPN nepoužívám, vše ostatní mám v základním nastavení. Co se geoblokace týče, všechny ostatní služby obdobného typu fungují. Citovat - Premium 5G ALLinONE - Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pan Novak Odesláno 16. dubna Sdílet Odesláno 16. dubna V 14. 4. 2024 v 22:18, tomus napsal: To už se tady řešilo mockrát a většinou bezvýsledně.... >olsle : zde jsi u vodafonu, tedy necekej zadne zazraky na pockani, tu jsou problemy jenz se tahnou mesice... V lepsim pripade si pockej od "kompetentnich" na radu typu: V 20. 9. 2023 v 9:18, Martin - Vodafone napsal: Dobrý den, @romek, jestli to pořád přetrvává a nepomáhá ani přeinstalace aplikace, napište nám ohledně toho prosím přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to 🙂 . Citovat - - - CI O-va Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 16. dubna Centrum péče Sdílet Odesláno 16. dubna Dobrý den, takhle obecně to opravdu neprověříme, to není tím, že bychom zde nebyli kompetentní, ale protože k řešení situace potřebuje přístup ke konkrétní službě v našich systémech. Takže je opravu potřeba se na nás obrátit telefonicky nebo přes formulář na https://tam.je/forum/. 1 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 16. dubna Sdílet Odesláno 16. dubna před 14 hodinami, olse napsal: Odpoví tedy někdo z Vodafonu? VPN nepoužívám, vše ostatní mám v základním nastavení. Co se geoblokace týče, všechny ostatní služby obdobného typu fungují. Zdravím, možná budu zbytečně přímý. Ale máte pocit, že z těch poskytnutých informací se dá, jakkoliv odpovědět? Kromě toho, jestli za sebe každý odpovíme, zda u nás OK nebo stejný problém. Minimálně na screenu vidím nějaký typ blokátoru. V prohlížeči bez doplňků funguje? Jaká přesně verze prohlížeče to je? Jaký firewall a antimalware používáte? Máte povolené Cookies a pokud ne všechny, tak které konkrétně a co je jejich obsahem? Jaké programy, které by mohly ovlivňovat síťový provoz máte? Jaké verze Windows (a to přesně) je na PC? Je tato verze legální? Má aktuální aktualizace? Nejste zapojen do Insider programu Windows? Na jaké síti jste? Jaké zařízení je mezi PC a internetem? Jak je toto zařízení nastaveno? A takhle bych mohl pokračovat. 1 2 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retron Odesláno 16. dubna Sdílet Odesláno 16. dubna a že jsem tak smělý, nemělo by to být opačně? že by třeba měla být ta aplikace/služba funkční?? že by se neměl zákazník pídit, kde je problém??? že, místo nicneříkajích kódů by měla vyběhnout konkrétné hláška, kde je problém a ne aby si ji pak dotyčný googlil někde na fóru případně ve FAQu? tenhle Caltrát nebo jak se to zove je od začátku paskvil, který v podstatě dále skoro ani nevyvíjíte (viz. updaty napříč platformamy) 4 Citovat 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 16. dubna Sdílet Odesláno 16. dubna @retronNo, mělo a nemělo. Nemohou ručit (a proto také neručí) za každou možnost a kombinaci, která může nastat (už vidím ty miliony virtuálních PC, by sežralo více zdrojů jak celá služba 😄 ). Hlášky by asi mohli být lépe popsané, ale jeden problém může generovat více hlášek a naopak. Ne vždy jde na straně serveru na druhé straně identifikovat, co je přesně za problém. Navíc i ten počet informací, které se nyní smí v EU sbírat je mnohem menší než kdysi (za mě dobře). Ale notak, kdybys napsal, že se vyvíjí tempem pomalejším jak lenochod nebo je kvalita stále neuspokojivá... Ale takhle se střílet do vlastní nohy? Ten update napříč platformami je zrovna ta nejviditelnější část. A jen upřesním, já rozhodně nic nevyvíjím. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keramik Odesláno 17. dubna Sdílet Odesláno 17. dubna Dám naprosto jednoduchou triviální otázku. Jak je možné , že VŠEM ostatním poskytovatelům ( a to jsem měl průběžně většinu z nich , tak jak se přelévají sportovní práva ) se nestává aby jejich aplikacepřípadně webové prohlížeče byli spíše generátorem náhodných chyb. Ano mají třeba záseky , nebo horší kvalitu obrazu , ale prostě se do nich přihlásíte a funguje to. 4 Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Klasik V.Station 3.1, 2xCA modul Plzeň - Skvrňany Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.