Přejít na obsah

Přechod z HBO Max na Max


kautskym
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

Dobrý den, hlásím stejné potíže jako Tom, app Max přeinstalována, přihlásím se ke svému účtu (vidím jednotlivé uložené profily) a chce obnovit předplatné, v sekci předplatné píše Nemáte předplatné..... že by nějaká chybka??  🤔 ale kde? ...Vodafone nebo Max ...... 

  • Premium
  • Super, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, od neděle 26.5. mám stejné potíže s HBO MAX. Svůj účet vidím. Mohu ho spravovat, ale nic nemohu spustit. HBO si myslí, že nemám aktivní předplatné a chce ho obnovit. Zkoušel jsem resetovat heslo. Propojovat s operátorem a nic nepomohlo, Problém je jak na PC tak i na TV.

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem dosud nepřešel,  až jsem šel na starou adresu HBO MAX a po kliknutí na tlačítko přechodu na MAX se mě to ani nezeptalo na heslo, vše se rovnou spustilo a můžu se dívat na co chci. Nevím, jestli mě to po pár dnech nevykopne, ale zatím to funguje.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém s Max. Účet v pořádku, ale kdy ž chci sledovat Max, chce po mě předplatné. Propojení s Vodafone jsem zkoušel nejrůznějšími způsoby na různých zařízeních - nic. Buď se číslo plátce tváří jako neplatné nebo hláška, že jsem již registrován a ať se zkusím přihlásit přímo mailem a heslem. V tom případě opět - nemáte předplatné.

  • Premium Fibre
  • Red Maxi
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Hlučín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, jen se přidávám s totožnými problémy od soboty. Předtím to cca 2-3 dny šlo. Přihlásím se a to je tak vše, chce to obnovit předplatné. 
Infolinka Vodafone, že u nich žádný problém není a ať si zavolám na Max. Na infolince Max mi bylo řečeno, že od Vodafone dostali požadavek, že můj účet byl pozastaven a proto mi to nejde, ať se spojím s Vodafone. Tak si mě přehazují jako horkou bramboru. Dnes opět voláno na infolinku Max a bylo mi řečeno, že se to již řeší společně s Vodafone. Takže je to nějaký hromadný kiks.

  • Premium
  • Super
  • Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Kolegové potvrdili, že už se jim to podařilo opravit a nejdéle během víkendu už by měly být všechny účty v pořádku funkční. Kdyby náhodou ne, tak to prověříme individuálně na zákaznické lince 800 77 00 77 nebo případně stačí napsat přes https://tam.je/forum/ 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostal jsem dnes e-mail od podpory Max, že problém byl vyřešen a je to opravdu tak, již to funguje po týdenním výpadku. Ale na jaké straně (Vodafone či MAX) byl problém jsem se nedozvěděl.

  • Premium
  • Super
  • Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...