Jump to content

Převod na nové tarify Vodafone TV


Go to solution Solved by Martin - Vodafone,

Recommended Posts

Posted (edited)

Tak na retenční resp. ozvat se Vodafone, že platí tolik a tolik a dostala se mu do ruky nabídka od konkurence může zavolat kdykoliv...a zda s tím nelze něco udělat, jinak bye bye 

 

Nevíte někdo, TV má výpovědní dobu?

Nebo lze ukončit ze dne na den? Eventuálně změna na jinou programovou nabídku, to lze až k novému zúčtovacímu období, nebo ihned a bude to poměrnou částí stará vs nová nabídka? 

Edited by Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Posted (edited)

Chci se zeptat jak píšou průběhu května až srpna budou převádět zákazníky jak se to tady psalo.... Ve vyúčtování to znamená všechny do srpna nebo pouze kdo má ty nižší nabídky ten klasik a balíčky tematické..... Pak od září budou ty největší komfort a komplet.,,       jelikož kdyby to bylo pro všechny tak to na 90% nestihnou ani náhodou do konce srpna co bude vyúčtování období 4 května tak musejí mít už info ve vyúčtování téměř tisíce zákazníků,,,, uvidíme kdo tady napíše jestli dostal info jak bude zúčtovací období ,

Edited by petr-000
  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav
před 31 minutami, Ivo Mašek napsal:

Asi ne. Spíše by mě řekl, že mě teda nepřevede, že mě zůstane Komplet, a abych si počkal, až se někdo z Vodafone rozhejbe a někdy, kdoví kdy, mě sdělí, že už nastal ten čas na převedení na nový název balíčku.

 

jsem myslel,že jste vic nad věcí

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Posted (edited)

@petr-000Proč by to nestihli?

Info stačí dle zákona dát vědět 30d před změnou, tedy v průběhu července - podle toho kdo má kdy zúčtovací období a fakturu. 

Si myslím, že migrace nebude snad nijak náročná. Překlopí se u daných zákazníků TV A na TV B eventuálně s jednotlivými balíčky a je hotovo.

Leckdo si změny nebo informace ve faktuře jistě ani nevšimne a pak už to zjistí jen na základě eventuálně rozdílných programů a vyšší placené částky. 

 

No a kdyby se to skutečně nestihlo v termínu, stejně nás ta změna nemine. 

Edited by Technikus
  • Agree 2
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Tak už je květen už zákazníky budou převádět na nové tarify co měli ve vyúčtování informace předchozích měsících ,,,,  teď to bude fofr ,,

V 27. 4. 2024 v 12:31, ludekUPC napsal:

Místo původního Komfortu mám tyto balíčky, v příloze uváděné ceny jsou bez DPH.

Snímek obrazovky 2024-04-27 122749.png

Chci se zeptat tady ty balíčky jste měl rozepsané ve vyúčtování co vám přišlo informace ohledně převodu že  vám to týka 

  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav

To udělali teda velmi chytře hm ve vyúčtování má bejt normální přehled služeb  jak se změna týká i cenami !!!! Například mám TV klasik a balíček SPORT,,,,,, když se změna týká u mé dají mi informací ohledně převodu tak musí být ve vyúčtování přehled služeb celková částka celkova služba  jak budu platit po převodu  to znamená Vodafone základ a  balíček SPORT,,,,, tady ta služba má bejt normálně ihned ve vyúčtování co dávají informací ohledně převodu ,,,,,,,,,, a ne aby tam napsali pouze jenom tarif  a ne další služby třeba balíček SPORT  ,,,, pak skončí výpovědní lhůta  přijde mi zpráva od Vodafone že sem převeden na nové Vodafone TV zapnu telku a chybí mi tam sport programy ,,,,,,, to není moje chyba to je chyba ve Vodafone !!!! Když tam nenapsali celková služba když sem měl balíček SPORT nastaven,,,,,,,  nebudu volat !!!! Na zákaznickou linku nechám to běžet až mi přijde vyúčtování ohledně toho převodu!!!!         

před 2 minutami, mrzic napsal:

Já jsem zkusil call centrum, kolik bych platil, pokud bych přešel na nové tarify. Nabídka byla

základ+sport+family za 520

základ+sport za 300

1Gb/s net mám po slevě za 450 a to by mi nechali stejně.

Call centrum prd rozumí !!! Oni to nedělají převody !!!!! Operátoři Vodafone říkají pouze co mají ve webových stránkách napsané podle toho zařídí !!!!!!!!!  Až bude automatická převod nucena migrace tak bude úplně jiná cena o trošku      ty převody musejí stokrát rozmyslet jak to udělají ty převody aby zákazníky nenaštvali!!!!!      ,,,,,, jelikož dobrovolná a nucena migrace to je teda velký rozdíl !!!

  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav

Potom asi reklamace služeb, balíčků apod. 

 

A že bude zákazníků, kteří vyúčtování vůbec neotvírají, platí třeba přes SIPO či Inkaso a pak si až časem uvědomí že je to nějaká jiná částka, nebo se dokonce platba ani neuskuteční s ohledem na nízký limit pro najednou vyšší platbu. 

  • Agree 1
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...