Přejít na obsah

Převod na nové tarify Vodafone TV


petr-000
Přejít na řešení Vyřešil Martin - Vodafone,

Doporučené příspěvky

To už úplně ztrácí jakoukoliv logiku. 

Stálý zákazník je nucen přejít z jakýchkoliv starých TV tarifů na nové, cena mu je zvýšena, o eventuální předchozí "trvalé" slevy přijde a nový nebo zákazník pouze s jednou službou dostane službu za částku, při které je nutno standardně splnit nějaké podmínky, aby to bylo za takovou částku.. 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odesláno (upraveno)

Já si myslím že zákazníky dostanou informace jen některý ve vyúčtování jelikož převody jsou do konce srpna 2024 nevěřím to mu že zákazníky dostanou 53% slevu každý zákazník co je migrují do nové nabídky to je blbost !!  Podle mě dostanou ty co mají starší služby jako je například Darwin mini ty starší tematické balíčky ,,,,,,,  až to dokončí migrace tak se vypnou v samoobsluze ty balíčky co mu zůstane ten klasik aby nemohli přepínat mezi balíčky jako je Darwin například..... Já to vidím takhle ,,,,,,, tam se píše až do  odvolání 

Upraveno uživatelem petr-000
  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...