Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

To mas krasne.. zavidim... taky sem to takhle mel a byl maximalne spokojenej-- zel jak se zda od minuleho ctvrtka je to asi jen a jen minulost..skousel sem u souseda co ma taky UPC a ten ma naprosto stejnej problem.. akurat mu to nevadi bo internet pouziva jen na brouzdani nebo stahovani mailu, ale tomu zas vadi ze se mu rozsypa digitalni televize a nenacita epg ..a toho sem si pro zmenu zase nevsiml ja (televizi pouzivam jen jako kulisu - a fakt obraz u digitalu se rozsypa a epg se nenacita..).. Je tu nekde neco zhnileho, ale upc to ocividne nezajima a tak sem skusil fora... a zda se ze bezuspesne..

mno nic..ocividne o mou tisicovku mesicne nemaj zajem.. pockam a pokud se to do konce tejdne nespravi tak skusim treba ten netbox..nebot na to abych se nekde handrkoval a dokazoval ze problem neni na me strane, stravil hodiny poslouchanim plechove huby na jejich "coldline" s predstavou ze budu nekoho ukecavat, aby se laskave nekdo nekdy dostavil. a ja si pak bral den dovolene aby mi technik zavolal ze prijde nekdy jindy /jak na posledy/ na to fakt nemam bunky.

Kazdopadne dik za snahu

Odesláno

spíš se divim, že upc trpíš ten zoufalej upload, když máš možnost netboxu :o

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Ten Netbox taky není takový zázrak, jak se občas předhazuje a výpadky jsou tam na denním pořádku. Takže je hezká symetrická rychlost, ale právě díky nespolehlivosti už spousta lidí přešla k UPC.

Odesláno

netbox snad symetrickou rychlost nemá, ne? :???: jenom u stovky...

nevim, jak sou na tom s výpadkama v brně, ale tady v praze si lidi chrochtaj blahem :lol:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Jak kteří, někdo ano a někdo je nemůže vystát. Skutečně to není tak růžové, jak na první pohled vypadá.

Odesláno

ono to bude nejspíš u všech +/- stejný... ale stejně, když už ta možnost je, radši bych řešil problémy u připojení s rychlejším uploadem :cool:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Pokud někoho zajímá jenom ten upload, tak ano. Jestli ale spíš spolehlivost, tak bych zůstal kde jsem.

Odesláno

S netboxem nemám zkušenost,kdyby záležel můj život na spolehlivosti připojení,tak upc bych nebral-za poslední měsíc by to i kočka měla za sebou a ta má prý sedm ??? životů. :D

Odesláno

To já za těch 12 let skutečné výpadky ze strany UPC sotva 4. Jediný problém mimo toto byl pak s DNS, což ale lze vyřešit alternativou.

Odesláno

Dobrý den,

 

přidávám se také s problémem nestabilního internetu v centru Brna (konkrétně ulice Čápkova). Jak je vidět, nejsem sám.

 

Povaha problému je taková, že připojení každý den vypadává - internet nějakou dobu funguje (např. hodinu nebo dvě) relativně normálně, načež následuje několik (i desítek) minut výrazně snížené rychlosti a zvýšené latence. Někdy se mi ani nenačte stránka dsl.cz/test-mereni-rychlosti, anebo napíše chybu, že vypršel časový limit. Jindy se stránky načítají výrazně pomalu, ale naopak dsl.cz hlásí vysokou rychlost. Syn zase tvrdí, že mu funguje pouze Skype, ale vypadává internet a nemůže se připojit na Steam klienta.

 

Druhou stránkou je, že ačkoliv platíme za FIBER 60, z čehož by člověk usoudil, že by měl mít rychlost 60Mbit/s, reálná rychlost se podle dsl.cz pohybuje pravidelně v rozmezí 8-15Mbit/s, vyjímečně 20Mbit/s, nikdy však 60Mbit/s. Pokud vím, tak internet od UPC je bez agregace.

 

Obecně mohu říct, že dosud jsem nikdy neměl s inernetem takové problémy. Dokonce i u rodiny v Beskydech v malé vesnici, kde je lokální provider wifi internetu v rychlost 1M, je internet stabilnější, než v centru Brna, což považuju za tristní. Dokud jsem nebydlel v centru a měl na periferii Netbox, nikdy jsem nezažil žádný problém, možná jeden ohlášený výpadek za 2 roky.

 

Mí známí tvrdili, že by problém mohl být

 

1) způsoben např. přechodem na IPv6 konektivitu a problém s routovatelností ipv6/ipv4 atd.

2) neaktuální firmware routeru (Cisco)

3) špatné ovladače síťové karty (ale problém je u třech různých pc - dva Win7, jeden Win Xp).

4) někdy jsem si všiml, že wifi síť uplně vypadne (zmizí z nabídky) a pak se objeví - to by mohlo pouzkazovat na HW problém s routerem?

 

Bohužel, do takové míry tomu technicky nerozumím. Co by se s tím tedy dalo dělat?

 

Pokud se to nevyřeší, tak reálně uvažuju o přechodu k jinému poskytovateli, protože už toho mám dost.

 

Díky za případné odpovědi.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.