Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dnes byl snad nějaký kratší výpadek web mailu. Jinak nefunkčnost @karneval.cz už se nedá ani reklamovat když se více jak před rokem psalo všem na ten mail že tato doména bude zrušena a že se má používat @UPCmail.cz :lol:

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
... tato doména bude zrušena a že se má používat @UPCmail.cz :lol:

Nedorozumnění: Citace z mailu: "Dále bychom Vás rádi upozornili, že původní emailová schránka 12345678@karneval.cz Vám zůstane zatím zachována. O dalších případných změnách Vás budeme včas informovat.".

Všechny tři servery, smtp.upcmail.cz, mail.karneval.cz i pop3.upcmail.cz, směřují na jediný server CHELLO-MAILSYSTEM-CENTRAL-EUROPE (213.46.255.15) a připojení neustále padá. Porucha se nepravidelně objevuje dlouhodobě, od středy trvale a již je vyvěšena na Výpadky služeb UPC: "Nefunkční e-mail. Do schránky upcmail.cz se nedá přihlásit. Na odstranění závady se intenzivně pracuje."

Odesláno

I POP3 měl už ve středu problémy (včera nevím), a dnes pokračují.

Odpověď serveru: -ERR mail storage services unavailable, wait a few minutes and try again.

 

Pro Marek-26:

Adresy schránek mám různé i @karneval.cz i @upcmail.cz, ale adresa POP3 serveru je samozřejmě vždy pop3.upcmail.cz. :)

Odesláno

V hodinách od 20 - 23 hod zaznamenán problém s načítáním stránek - nedočítají se data z webu. (převážně problém u zahraničních webů)

 

Lokalita: Brno, 618 00

Tarif: 30M

 

- zřejmě souvislost s předchozími příspěvkem od PavelP:

 

Ve středu večer se modem dlouho připojoval a dnes se stránky načítají jen velice problematicky. Pošta přes POP a IMAP i IM fungují, zdá se, dobře.

 

Lokalita Brno, Královo Pole.

 

Také se to někomu z vás děje?

Odesláno

Zaznamenal jsem a stále ještě zaznamenávám totéž. Brno, Slatina.

  • po měsících...
Odesláno

Nemate nekdo problem s rychlosti ve vecernich hodinach?

Mne zhruba od sedmi klesa rychlost a po devate je uz internet vazne nepouzitelny - ve hrach lagy, videa a fotky na webech se nacitaji neskutecne dlouho.

Odesláno

U me zadny problem neni.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 3 týdnech...
Odesláno

namáte náhodou někdo problém ze signámem AXN jsem z brna. Mám záseky každé 2 min

  • po 2 týdnech...
Odesláno

tento tyden je kvalita internetu v brne mizerna ... ztraty paketu na urovni rocniho maxima

Odesláno

Krome tohoto me po vecerech trapi vysokej ping.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.