February 23, 20241 yr A v menu Compalu kolonka Uptime ukazuje taky tak? Mě to píše aktivní od 15.2.2024 ale uptime na modemu mám přes 40 dní. Edited February 23, 20241 yr by Ivo2003 Start - Základní Compal CH7465 Opava
February 23, 20241 yr Nejsem teď doma, podívám se až budu. Nicméně jsem proaktivně volal na Vodafone linku a technik prý vidí výpadky delší jak 3minuty, což u mě viděl někdy dřív a toho dne skutečně celý panelák přepojovali venku na nové el. rozvody, co kopalo snad PRE nebo kdo. Ale toho dne a +- času tam nic nevidí. Každopádně zapnul nějaké logování a mám to sledovat, eventuálně se ozvat. Zeptal jsem se ho i na to, co eventuálně výměna Compalu za Station 3.1a říkal, že v mém případě úplně nevidí nutnost to měnit. Edited February 23, 20241 yr by Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
February 23, 20241 yr Tak funčkní je to tak napůl jako před výpadkem, Přehled připojených zařízení mi stále ukazuje 0/10 - - - - Praha
February 23, 20241 yr Author @retrontak jedině že bys nahlásil výpadek ty 🙂 Premium+, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
February 23, 20241 yr Pro ty, kdo nemá set top box to ještě od spuštění Tizenu nezprovoznili. Nebo máte namysli něco jiného? Se set top boxem jsem viděl i kdejaké jiné další zařízení, na kterém byl Vodafone TV. Objevil se Vodafone TV na Tizenu pro Samsung TV, set top box jsem vrátil a od té doby tam žádné zařízení nevidím. Mělo by být řešeno v tiketech 1597642 a 1734535 Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
February 23, 20241 yr Před hodinou, Technikus napsal: Nahlédl jsem do detailů o restartu modemu a vidím tohle. Doma v danou chvíli nikdo nebyl, současně ani nemohla vypadnout elektřina, protože žádné jiné spotřebiče např. v kuchyni neztratily čas a já jsem přes samošku taky nemohl nic restartovat, když tam zařízení v tu dobu nebyla vidět. Lze zjistit, co se tou dobou dělalo na Stodůlkách, Velká Ohrada? Nejde např. o vadný samorestartující se router, špatné napájení apod.? Spoiler Je klidně možné, že se jednalo o tzv. soft restart, kdy se modem třeba přelaďoval na jiné frekvence. Nebo CMTS/Vodafone vyvolal nějakou změnu a došlo tak k soft restartu modemu (ale to se v drtivé většině děje v noci). Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
February 23, 20241 yr Jakmile jsem settopbox vrátil, tak přehled připojených zařízení zmizel, CA moduly mám vlastní. - - - - Praha
February 23, 20241 yr Tak takhle to funguje už delší dobu, v řádu měsíců. To očividně nebylo ani odstávkou, eventuálně výpadkem samoobsluhy. To se řeší pod těmi tikety 1597642 a 1734535, ale stále beze změn. Kdo nemá set top box, nevidí nic. před 6 hodinami, Ivo2003 napsal: A v menu Compalu kolonka Uptime ukazuje taky tak? Mě to píše aktivní od 15.2.2024 ale uptime na modemu mám přes 40 dní. edit 23.2.2024 14:54 Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.