Přejít na obsah

Nezobrazování STB/routeru v můj vodafone


kautskym
Přejít na řešení Vyřešil kautskym,

Doporučené příspěvky

Nejsem teď doma, podívám se až budu.

Nicméně jsem proaktivně volal na Vodafone linku a technik prý vidí výpadky delší jak 3minuty, což u mě viděl někdy dřív a toho dne skutečně celý panelák přepojovali venku na nové el. rozvody, co kopalo snad PRE nebo kdo.

Ale toho dne a +- času tam nic nevidí. Každopádně zapnul nějaké logování a mám to sledovat, eventuálně se ozvat. 

Zeptal jsem se ho i na to, co eventuálně výměna Compalu za Station 3.1a říkal, že v mém případě úplně nevidí nutnost to měnit. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro ty, kdo nemá set top box to ještě od spuštění Tizenu nezprovoznili. 

Nebo máte namysli něco jiného?

Se set top boxem jsem viděl i kdejaké jiné další zařízení, na kterém byl Vodafone TV. Objevil se Vodafone TV na Tizenu pro Samsung TV, set top box jsem vrátil a od té doby tam žádné zařízení nevidím. Mělo by být řešeno v tiketech 1597642 a 1734535

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Technikus napsal:

Nahlédl jsem do detailů o restartu modemu a vidím tohle.

Doma v danou chvíli nikdo nebyl, současně ani nemohla vypadnout elektřina, protože žádné jiné spotřebiče např. v kuchyni neztratily čas a já jsem přes samošku taky nemohl nic restartovat, když tam zařízení v tu dobu nebyla vidět.  

Lze zjistit, co se tou dobou dělalo na Stodůlkách, Velká Ohrada? Nejde např. o vadný samorestartující se router, špatné napájení apod.? 

 

Spoiler

image.png.a2edebc094cea19cd0a1437db2aeb5eb.png

 

Je klidně možné, že se jednalo o tzv. soft restart, kdy se modem třeba přelaďoval na jiné frekvence. Nebo CMTS/Vodafone vyvolal nějakou změnu a došlo tak k soft restartu modemu (ale to se v drtivé většině děje v noci).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak takhle to funguje už delší dobu, v řádu měsíců. To očividně nebylo ani odstávkou, eventuálně výpadkem samoobsluhy. 

To se řeší pod těmi tikety 1597642 a 1734535, ale stále beze změn. Kdo nemá set top box, nevidí nic. 

před 6 hodinami, Ivo2003 napsal:

A v menu Compalu kolonka Uptime ukazuje taky tak?

Mě to píše aktivní od 15.2.2024 ale uptime na modemu mám přes 40 dní.

edit 23.2.2024 14:54

image.png.7ec907a0ad1a89c7ef3234661a215758.png

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...