Help center Veronika - Vodafone Posted February 19, 2024 Help center Share Posted February 19, 2024 @kautskymAno vím, už jste to psal v komunikaci výše 🙂 Jde spíš o ostatní, kteří mají stejné potíže... 1 Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468924 Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted February 19, 2024 Share Posted February 19, 2024 (edited) To postihlo jenom nás, zde debatující lidí? To není plošné? Edited February 19, 2024 by Technikus 1 Quote Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468927 Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted February 19, 2024 Author Share Posted February 19, 2024 pro vodafone není celoplošné nic 😄 @Veronika - Vodafonenešlo by odkázat techniky na techforum? Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468928 Share on other sites More sharing options...
Ivo2003 Posted February 19, 2024 Share Posted February 19, 2024 Otázka je čemu to vadí? Nefungují služby? Že se neukáže nějaký přehled nijak neomezuje funkci. Spíše mě zaráží proč ve zprávách z Vodafone mám několikrát "Objednávka pevného internetu - stornováno", za poslední 3 roky asi 5x. Občas mi volají a nabízí pevný internet, ale datumy nesouhlasí, takže vůbec nevím co to je. (Řeč je o přípojce kde mám jen TV bez pevného internetu) Quote Start - Základní Compal CH7465 Opava Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468934 Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted February 19, 2024 Author Share Posted February 19, 2024 @Ivo2003já mám pod sebou prarodiče, a když je problém tak modem restartuji na dálku, to samé maminku, ikdyž má služby na sebe tak jí pomáhám, protože tomu nastavení atd nerozumí, a když tam zařízení chybí tak jej nemám jak restartovat Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468935 Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted February 19, 2024 Share Posted February 19, 2024 (edited) To neříkej moc nahlas. Vždyť tu kde kdo tvrdí, že má uptime zařízení několik týdnů či měsíců a jede bez sebemenšího problému. Jinak zrovna modem má tlačítko, eventuálně vypojit zařízení ze zásuvky na nějakou chvíli. Prodlužka s tlačítkem je taky možnost. Edited February 19, 2024 by Technikus Quote Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468936 Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted February 19, 2024 Author Share Posted February 19, 2024 (edited) @Technikusjá vím jak to myslíš,proto jsem nahlásil problém, kdyby potřeboal něco pro rodiče řešit Edited February 19, 2024 by kautskym Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468937 Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted February 19, 2024 Share Posted February 19, 2024 To, že to aktuálně v samoobsluze není a nefunguje je samozřejmě chyba. Snad to brzy Vodafone napraví 1 Quote Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468938 Share on other sites More sharing options...
sodekcz Posted February 20, 2024 Share Posted February 20, 2024 (edited) před 10 hodinami, Technikus napsal: To neříkej moc nahlas. Vždyť tu kde kdo tvrdí, že má uptime zařízení několik týdnů či měsíců a jede bez sebemenšího problému. Jinak zrovna modem má tlačítko, eventuálně vypojit zařízení ze zásuvky na nějakou chvíli. Prodlužka s tlačítkem je taky možnost. Mám na sebe napsaný internet u rodičů. Nepamatuji, že bych někdy musel modem na dálku restartovat. Ani doma jsem (naštěstí) tuto funkci nepoužil, i když nějaké restarty proběhly ale vždycky doma, u zařízení. Odhadem do deseti vyžádaných restartů od podzimu 2015 (ještě UPC) bych se vlezl. Edited February 20, 2024 by sodekcz Quote Premium - Základní Vodafone Station KrPole Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468944 Share on other sites More sharing options...
hpfunny Posted February 20, 2024 Share Posted February 20, 2024 No já musel naposledy před 2 roky dálkově restartovat modem z nemocnice manželce, která měla problém s pevnou linkou telefonu. Teď tam ovšem píšou, že při vlastním zařízení se nejedná o technickou chybu. Minulý týden to ještě bylo bez problémů. Quote Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62582-nezobrazov%C3%A1n%C3%AD-stbrouteru-v-m%C5%AFj-vodafone/page/3/#findComment-468963 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.