Jump to content

Featured Replies

Je to prostě rozbitý. 

Tady mám 0/0, ale dosažen limit. 🤔

image.png.08349a0850c7209417aee1f931a5ad11.png

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Author

hold přidali přes víkend nové tarify pro podnikatele, a rozbili tím samoobsluhu, a ted je to jako incident s individuální délkou řešení 😄 

@Veronika - Vodafoneptám se jako bývalý Vodafoňák na přímo, dokážete zjistit co je tam problém? případně to zaurgovat na CCTS? Protože od doby co jsem odešel pracovat jinam pociťuji , že péče je čím dál menší a chybovost čím dál větší ve firmě Vodafone

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Podobné pocity mám do té doby, co UPC bylo koupeno Vodafonem. Že se v tom VF jen plácá, plácá a podpora je mizernější a mizernější. Nějak z toho nedokáže za ty roky vybruslit.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
  • Author

asi se už něco děje, už se vrátila do samoobsluhy ikona onenumber 😄 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
  • Care Centre

Pěkné odpoledne, problém se zobrazováním registrovaných zařízení k Vodafone TV je v řešení, víme o něm, prosíme tedy o strpení.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
  • Author
  • Solution

@Ondra - Vodafonetady je problém, že se nezobrazují ani modemu u internetu jak k VDSL tak k Kabel internetu

Tak mě se již zařízení k internetu a TV v samoobsluze zobrazilo zpátky 

Edited by kautskym

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Taky potvrzuji funkčnost. 

A nikam jsem nic nehlásil. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Author

Protože to bylo řešení jako celovodafone incident 😊

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Nahlédl jsem do detailů o restartu modemu a vidím tohle.

Doma v danou chvíli nikdo nebyl, současně ani nemohla vypadnout elektřina, protože žádné jiné spotřebiče např. v kuchyni neztratily čas a já jsem přes samošku taky nemohl nic restartovat, když tam zařízení v tu dobu nebyla vidět.  

Lze zjistit, co se tou dobou dělalo na Stodůlkách, Velká Ohrada? Nejde např. o vadný samorestartující se router, špatné napájení apod.? 

image.png.a2edebc094cea19cd0a1437db2aeb5eb.png

Edited by Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Author

mohlo se jedna o aktualizaci, routeru, výpadek proudu, atd. @Technikus

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community