Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

A v menu Compalu kolonka Uptime ukazuje taky tak?

Mě to píše aktivní od 15.2.2024 ale uptime na modemu mám přes 40 dní.

Upraveno uživatelem Ivo2003

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Nejsem teď doma, podívám se až budu.

Nicméně jsem proaktivně volal na Vodafone linku a technik prý vidí výpadky delší jak 3minuty, což u mě viděl někdy dřív a toho dne skutečně celý panelák přepojovali venku na nové el. rozvody, co kopalo snad PRE nebo kdo.

Ale toho dne a +- času tam nic nevidí. Každopádně zapnul nějaké logování a mám to sledovat, eventuálně se ozvat. 

Zeptal jsem se ho i na to, co eventuálně výměna Compalu za Station 3.1a říkal, že v mém případě úplně nevidí nutnost to měnit. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Tak funčkní je to tak napůl jako před výpadkem, Přehled připojených zařízení mi stále ukazuje 0/10

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Autor

@retrontak jedině že bys nahlásil výpadek ty 🙂

 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Pro ty, kdo nemá set top box to ještě od spuštění Tizenu nezprovoznili. 

Nebo máte namysli něco jiného?

Se set top boxem jsem viděl i kdejaké jiné další zařízení, na kterém byl Vodafone TV. Objevil se Vodafone TV na Tizenu pro Samsung TV, set top box jsem vrátil a od té doby tam žádné zařízení nevidím. Mělo by být řešeno v tiketech 1597642 a 1734535

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
Před hodinou, Technikus napsal:

Nahlédl jsem do detailů o restartu modemu a vidím tohle.

Doma v danou chvíli nikdo nebyl, současně ani nemohla vypadnout elektřina, protože žádné jiné spotřebiče např. v kuchyni neztratily čas a já jsem přes samošku taky nemohl nic restartovat, když tam zařízení v tu dobu nebyla vidět.  

Lze zjistit, co se tou dobou dělalo na Stodůlkách, Velká Ohrada? Nejde např. o vadný samorestartující se router, špatné napájení apod.? 

 

Spoiler

image.png.a2edebc094cea19cd0a1437db2aeb5eb.png

 

Je klidně možné, že se jednalo o tzv. soft restart, kdy se modem třeba přelaďoval na jiné frekvence. Nebo CMTS/Vodafone vyvolal nějakou změnu a došlo tak k soft restartu modemu (ale to se v drtivé většině děje v noci).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Jakmile jsem settopbox vrátil, tak přehled připojených zařízení zmizel, CA moduly mám vlastní.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Tak takhle to funguje už delší dobu, v řádu měsíců. To očividně nebylo ani odstávkou, eventuálně výpadkem samoobsluhy. 

To se řeší pod těmi tikety 1597642 a 1734535, ale stále beze změn. Kdo nemá set top box, nevidí nic. 

před 6 hodinami, Ivo2003 napsal:

A v menu Compalu kolonka Uptime ukazuje taky tak?

Mě to píše aktivní od 15.2.2024 ale uptime na modemu mám přes 40 dní.

edit 23.2.2024 14:54

image.png.7ec907a0ad1a89c7ef3234661a215758.png

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.