Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Je to prostě rozbitý. 

Tady mám 0/0, ale dosažen limit. 🤔

image.png.08349a0850c7209417aee1f931a5ad11.png

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

hold přidali přes víkend nové tarify pro podnikatele, a rozbili tím samoobsluhu, a ted je to jako incident s individuální délkou řešení 😄 

@Veronika - Vodafoneptám se jako bývalý Vodafoňák na přímo, dokážete zjistit co je tam problém? případně to zaurgovat na CCTS? Protože od doby co jsem odešel pracovat jinam pociťuji , že péče je čím dál menší a chybovost čím dál větší ve firmě Vodafone

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Podobné pocity mám do té doby, co UPC bylo koupeno Vodafonem. Že se v tom VF jen plácá, plácá a podpora je mizernější a mizernější. Nějak z toho nedokáže za ty roky vybruslit.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Autor

asi se už něco děje, už se vrátila do samoobsluhy ikona onenumber 😄 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

Pěkné odpoledne, problém se zobrazováním registrovaných zařízení k Vodafone TV je v řešení, víme o něm, prosíme tedy o strpení.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor
  • Řešení

@Ondra - Vodafonetady je problém, že se nezobrazují ani modemu u internetu jak k VDSL tak k Kabel internetu

Tak mě se již zařízení k internetu a TV v samoobsluze zobrazilo zpátky 

Upraveno uživatelem kautskym

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Taky potvrzuji funkčnost. 

A nikam jsem nic nehlásil. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Protože to bylo řešení jako celovodafone incident 😊

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Nahlédl jsem do detailů o restartu modemu a vidím tohle.

Doma v danou chvíli nikdo nebyl, současně ani nemohla vypadnout elektřina, protože žádné jiné spotřebiče např. v kuchyni neztratily čas a já jsem přes samošku taky nemohl nic restartovat, když tam zařízení v tu dobu nebyla vidět.  

Lze zjistit, co se tou dobou dělalo na Stodůlkách, Velká Ohrada? Nejde např. o vadný samorestartující se router, špatné napájení apod.? 

image.png.a2edebc094cea19cd0a1437db2aeb5eb.png

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

mohlo se jedna o aktualizaci, routeru, výpadek proudu, atd. @Technikus

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.