RichardHorcic Posted October 31 Share Posted October 31 před 5 hodinami, Skippi napsal: občas se prý stává, že se nějaká nahrávka poškodí. Ano, to by se samozřejmě dalo pochopit. Ale když tenhle problém řeší několik lidí a to i několikrát týdně napříč různými programy, tak to zrovna nesvědčí o nějaké občasné náhodě, ale spíš o neschopnosti... 👎 Quote 300 Mb/s Jiná služba Komfort VTV Premium box Bílina Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichardHorcic Posted November 1 Share Posted November 1 Tak schválně, kontrolní otázka: Myslíte, že jsem dneska dokoukal Fotra na tripu až do konce? A - ano B- ne Máte pravdu, B je správně! Problém, na kterém prý "techničtí specialisté" Vodafonu intenzivně pracují už víc jak dva roky a který se pomalu stává standardní součástí této služby. Protože pořady v drtivé většině trvají o několik minut déle, než podle tabulky EPG, přesto Vodafone pořad přesně podle EPG usekne klidně i v půli slova a následující pořad už nedokáže nenavázat, takže si konec můžete domyslet. Proč tohle úplně jednoduché řešení, aby přehrávání neomezeně pokračovalo, u ostatních televizí normálně funguje, ale u Vodafonu je to od samého začátku naprosto neřešitelný oříšek? Podle mě, to snadno řešitelné je, jenže to by musela být ze strany Vodafonu nějaká snaha. Ono to ale spíš vypadá, že jim jsou nějací nespokojení zákazníci úplně šumafuk..... 😕 1 Quote 300 Mb/s Jiná služba Komfort VTV Premium box Bílina Link to comment Share on other sites More sharing options...
pan Novak Posted November 2 Share Posted November 2 V 27. 10. 2023 v 3:57, pan Novak napsal: A jake stanovisko k tomuto vyda/al vodafone -potazmo univerzalni odpovidac ↓↓↓ ... (mysleno treba i zpetne obecne...) -skutecne nejake kroky nebudou? (vanoce za "chvili" takze bude hur pro vicero) V 17. 10. 2023 v 11:18, Martin - Vodafone napsal: https://tam.je/forum/... . Quote - - - CI O-va Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Martin - Vodafone Posted November 2 Help center Share Posted November 2 Dobrý večer, s kolegy aktuálně řešíme ty potíže u zpětného sledování. Pokud se s tím ještě setkáváte se situací, kdy dojde k zaseknutí během zpětného zhlédnutí, napište mi prosím konkrétní příklad - potřebovat budeme kanál, pořad a čas, kdy k tomu zaseknutí dojde, předám to pak dál. Díky za spolupráci 🙂 Quote - Premium 5G Komplet VTV box Chrudim Link to comment Share on other sites More sharing options...
RichardHorcic Posted November 2 Share Posted November 2 @Martin - VodafoneA to řešíte ty vadné bloky v záznamu, kdy se třeba v půlce pořadu začne točit kolečko a nelze pokračovat dál,, nebo zastavení sledovaného pořadu přesně podle času v EPG, ačkoliv ve skutečnosti pořad ještě neskončil a ještě několik minut pokračuje? Myslím že by to zajímalo nejen mě, ale i ostatní. 1 Quote 300 Mb/s Jiná služba Komfort VTV Premium box Bílina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Kindernay Posted November 2 Share Posted November 2 (edited) To, že při zpětném zhlédnutí se přehrávání vypne, mi vadí opravdu strašně moc. Dřív jsem měl přes půl roku zdarma přístup ke SledováníTV a tam tyhle funkce fungovaly na jedničku, celkově po všech stránkách bylo SledováníTV lepší (myslím fukčně, ne programovou nabídku). I mě by zajímalo, jestli to Vodafone má v plánu opravit, protože to, že při zpětném zhlédnutí neběží program dál není žádná drobnost, ale velmi závažný a zásadní nedostatek. Jinak neměl jsem na mysli zaseknutí během přehrávání, to se mi nestává, mám na mysli to, že po skončení pořadu to plynule nepokračuje dál ale ukončí se to. Tohle je něco co Vodafone prostě musí změnit. Edited November 2 by Tommy Kindernay 2 Quote Basic 250 Mb/s - Komplet CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
pan Novak Posted November 3 Share Posted November 3 před 14 hodinami, Martin - Vodafone napsal: Dobrý večer, s kolegy aktuálně řešíme ty potíže u zpětného sledování. Pokud se s tím ještě setkáváte se situací, kdy dojde k zaseknutí během zpětného zhlédnutí, napište mi prosím konkrétní příklad - potřebovat budeme kanál, pořad a čas, kdy k tomu zaseknutí dojde, předám to pak dál. Díky za spolupráci 🙂 Diky za snahu o reakci, ale zde se resi zasadnejsi ↑↑↑ problem... -nejake vyjadreni k tomuto bude? Quote - - - CI O-va Link to comment Share on other sites More sharing options...
retron Posted November 3 Share Posted November 3 Vodafone by si měl vzít příklad, ze Sledovani.TV a její komunikace. Před dvěma dny měli výpadek TV, přiznali to na FB a asi i jinde, uvedli v čem je chyba a kdy asi bude opravena. Dnes navíc uvedli kompenzaci za výpadek (Filmbox do konce měsíce ke všem balíčkům). Takhle nějak si představuji krizovou komunikaci a ne to strkání hlavy do písku, kterou Vodafone předvádí už od migrace z Horizonu. 2 Quote 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.