Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Hlavně u home přípojek není žádná garance 24/7/365, takže fňukalové vykompenzují tak leda Velké H.... :D
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

Zdravím všechny, tenhle výpadek nás opravdu nepostihl. Naši zákazníci mohli zaznamenat potíže při volání do sítí O2 a T-Mobile způsobené právě tím výpadkem na jejich straně 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Nefunguje mě mobilní internet ani volání. Je nějaký výpadek? Je to až teď v noci. 

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Litomyšl
Odesláno

Praha Letňany funguje vše 

Edit: beru zpět už ani Letňany mám pouze EDGE

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Praha - Spořilov pouze EDGE.

Volání funguje.

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Play box
  • Praha
Odesláno

Byl výpadek okolo půlnoci na pár desítek minut.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

A já si ráno říkal co se děje, že se mi nechce načíst DI.FM rádio a ono EDGE, koukal jsem jak puk 🙂  Letadlo nepomohlo až restart mobilu.

Upraveno uživatelem Sparrow

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno

Informace z Twitteru Vodafone:

Některým uživatelům nemusí správně fungovat mobilní internet přes LTE či 5G. Pokud se vás to týká, stačí provést restart zařízení, tedy ho vypnout a znovu zapnout. Děkujeme vám za spolupráci a omlouváme se za tuto nepříjemnost.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Výpadek začal už okolo 21. hodiny, alespoň dle Facebooku Vodafone

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Ještě v půl dvanácté mi data šli, pak už jsem šel do postele. Ráno jsem musel restartovat telefon a data byla zpět.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.