Guest Martin Hladík Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Dobrý den, dá se nějak služba zprovoznit třeba i za úhradu. Využíval jsem to pro notifikaci důležitých emailů (např. alarmu, fotopasti, řídící jednotky kotle, atd.). Jde o to, že když si stáhnu nějakého emailového klienta, tak ten mi notifikuje všechny došlé emaily, což je neskutečný vopruz. přes ty sms se daly nastavit jen některé adresy nebo předmět emailu, které to notifikovalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bnone Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 před 9 hodinami, Swbear napsal: Znáte a používáte? Máte zkušenost se spánkovou apnoe a jejím monitoringem? Víte vůbec co to obnáší? Pokud nepředáváte data lékaři, jste obviněn z bojkotování léčby. Abych se o případné výluce sám dověděl, mám nastaveny notifikace z emailu, neboť jinak se k datům nedostanu. Pokud je lékař včas neobdrží, nahlásí vás na obecním úřadě s rozšířenou působností a zdravotní pojišťovně. Totéž udělá výrobce. Již jsem kvůli tomu přišel o řidičák a práci. Nechci to opakovat. Prostě mi to Vodafoun pěkně zavařil. Takže taky mám svou zkušenost. Bylo by dobré tuto teoretickou debatu ukončit, proto: Ano, máme to v rodině. Mnoho let. Znám další 2 lidi se stejným problémem, je to dost běžné. Umím přístroj nastavovat, umím stáhnout a prohlížet data stejným sw, který používají lékaři. Umím ty grafy interpretovat. Takže vím přesně, o čem mluvím. Máte zbytečný strach. Data se předávají lékaři dvěma způsoby. Pojišťovna požaduje kontrolu lékařem min. jednou ročně, ale může být častěji. Při té kontrole přinesete celý přístroj nebo jen SD kartu k lékaři a ten si data načte stejně jako to dělám já a vytiskne si statistický souhrn od poslední návštěvy. Druhý způsob je, že se data přenášejí jednou denně ráno na servery Resmed a při té kontrole si lékař data načte odtamtud a nic nosit nemusíte, ale je i tak lepší si kartu vzít sebou, kdyby jim nešel zrovna internet. V našem případě to dělá jen sestra, zkontroluje průměry hodnot za poslední ROK a pokud je to dle ní ok, tak k lékaři se ani nejde, protože je vytížený jinými případy. Započítávají se dny, kdy byl přístroj použit alespoň 4 hodiny, výpadků za celou dobu může být řádově 30%, to ale teď zpaměti nevím přesně. Pokud přístroj nepoužíváte (třeba jen 3 dny v týdnu), tak se vás lékař zeptá, v čem je problém, zhodnotí a upraví léčbu. S žádnými maily to nemá nic společného. Pokud dostáváte nějaké maily, tak asi proto, že jste se dobrovolně zaregistroval do systému MyAir a odtamtud vám chodí statistické maily, ty jsou ale jen pro vaši informaci, ne pro lékaře. Ten ty informace dostane z vaší SD karty či automaticky datovým připojením a přesnější. Přístroj používají milióny lidí na celém světě i bez datového připojení a mailů. Vše je zabezpečeno, není v tom problém. Buďte v klidu, nic vám nehrozí, jen choďte na předepsané kontroly. U nás se ještě nikdy lékař, vlastně jen sestra, nedíval na detailní data, jen na statistiku za rok. Asi jste si špatně vyložil některé informace. Pokud je vám to dosud nejasné či máte strach, obraťte se na svého lékaře nebo jeho sestru, ti vám to zkusí vysvětlit lépe. Tady na to opravdu není správná platforma. Quote Super Super Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul OV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stan Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Tak zatím to funguje, ale bylo by potřeba seznamu dát vědět ať toto pravidlo automaticky nevypíná, ale najít tam nějaký kontakt na podporu je nadlisyký výkon, alespoň do doby než to VF opravdu vypne, pokud se tedy něco u VF nezměnilo a oni to znovu zprovoznili a nebo to nevypnou. Zajímavé je, tuto službu včera bez problémů zapnuli na jiném čísle od VF, po tom co jsem zadal požadavek v samoobsluze, co máme v rodině. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 "Vypne" se to tím, že se zmigruje na nové SMS centrum, nikdo to na starém aktivně vypínat asi nebude. Ta migrace snad již postupně probíhá. 1 Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Martin Hladík Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Dobrý den, přidávám se k těm, který službu aktivně používali. Pro ty, co nechápou proč nepoužívám emailového klienta v chytrém mobilu s daty. Za prvé u něj docela trvá, než si nový email stáhne, pak bývá dost problém obecně s notifikacemi různých aplikací na mobilu, ale hlavně, používám to pro různé emailové adresy (můj email, email fotopasti, email kamer, atd.), takže nemůžete mít zapnuté více klientů. A především, já nechci být otravován notifikacemi všech emailů (desítky denně). Přes sms jsem si mohl nastavit jen notifikace důležitých emailů. Takže shrnuto - vypnutí služby nemá reálnou praktickou náhradu. Emailový kiient na mobilu je nespolehlivý, pomalý, nemůžete mít více emailových adres a nemůžete si vybrat, které emaily bude klient notifikovat a které ne. Tohle je od Vodafone hodně nešťatsné a věřím,. že službu zase obnoví. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Swbear Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 před 20 hodinami, Stan napsal: Tak nevím jak vám, ale já jsem teď zkoušel odeslat několikrát email na mail u VF a nic na telefon nepřišlo. Seznam pravidlo na VF sám vypíná, ale mě to stejně nefunguje. Co se týká nějakého email klienta jak tu bylo doporučováno tak já právě nechci takový co bude emaily sám automaticky stahovat do mobilu i když je nechá na serveru, protože to je pro mě dvojí práce mazat emaily v telefonu a pak ještě v PC a Gmail v telefonu stejně nemám i když je tam android. Hledám nějakého email klienta co mě jen upozorní, ale email nestáhne, případně jen zobrazí v mobilu a kdy ho já později stáhnu do PC tak už ho nebude zobrazovat ani v mobilu, případně když budu já chtít tak si ten email můžu stáhnou do mobilu sám, dle vlastního uvážení. U mne takto funguje K9 Mail. Nemusíte mazat v mobilu, stačí stáhnout do PC a v mobilu zmizí samy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Citovat Emailový kiient na mobilu je nespolehlivý, pomalý, nemůžete mít více emailových adres a nemůžete si vybrat, které emaily bude klient notifikovat a které ne. Tohle je od Vodafone hodně nešťatsné a věřím,. že službu zase obnoví. Dovolím si nesouhlasit. V jednom emailovém klientovi v mobilu mám více schránek, můžu si upravit notifikace a u SMTP je notifikace na telefonu pocitově stejně rychle jako sms. Službu sms email by museli znovu vyvíjet na novém sms centru a udržovat. To by neavizovali její ukončení. 1 Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Swbear Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 před 2 hodinami, bnone napsal: Bylo by dobré tuto teoretickou debatu ukončit, proto: Ano, máme to v rodině. Mnoho let. Znám další 2 lidi se stejným problémem, je to dost běžné. Umím přístroj nastavovat, umím stáhnout a prohlížet data stejným sw, který používají lékaři. Umím ty grafy interpretovat. Takže vím přesně, o čem mluvím. Máte zbytečný strach. Data se předávají lékaři dvěma způsoby. Pojišťovna požaduje kontrolu lékařem min. jednou ročně, ale může být častěji. Při té kontrole přinesete celý přístroj nebo jen SD kartu k lékaři a ten si data načte stejně jako to dělám já a vytiskne si statistický souhrn od poslední návštěvy. Druhý způsob je, že se data přenášejí jednou denně ráno na servery Resmed a při té kontrole si lékař data načte odtamtud a nic nosit nemusíte, ale je i tak lepší si kartu vzít sebou, kdyby jim nešel zrovna internet. V našem případě to dělá jen sestra, zkontroluje průměry hodnot za poslední ROK a pokud je to dle ní ok, tak k lékaři se ani nejde, protože je vytížený jinými případy. Započítávají se dny, kdy byl přístroj použit alespoň 4 hodiny, výpadků za celou dobu může být řádově 30%, to ale teď zpaměti nevím přesně. Pokud přístroj nepoužíváte (třeba jen 3 dny v týdnu), tak se vás lékař zeptá, v čem je problém, zhodnotí a upraví léčbu. S žádnými maily to nemá nic společného. Pokud dostáváte nějaké maily, tak asi proto, že jste se dobrovolně zaregistroval do systému MyAir a odtamtud vám chodí statistické maily, ty jsou ale jen pro vaši informaci, ne pro lékaře. Ten ty informace dostane z vaší SD karty či automaticky datovým připojením a přesnější. Přístroj používají milióny lidí na celém světě i bez datového připojení a mailů. Vše je zabezpečeno, není v tom problém. Buďte v klidu, nic vám nehrozí, jen choďte na předepsané kontroly. U nás se ještě nikdy lékař, vlastně jen sestra, nedíval na detailní data, jen na statistiku za rok. Asi jste si špatně vyložil některé informace. Pokud je vám to dosud nejasné či máte strach, obraťte se na svého lékaře nebo jeho sestru, ti vám to zkusí vysvětlit lépe. Tady na to opravdu není správná platforma. Chápu vaše rozhořčení že zřejmě přispívám kam nemám. Jenže přístroj odeslal informaci, že jsem jej nepoužil pojišťovně a lékaři. Vzápětí došel dotaz, proč jsem jej nepoužil. Poté lékař oznámil úřadu nepoužití přístroje. Úřad mě předvolal k podání vysvětlení a lékařské zprávy. Lékařská zpráva trvá tři měsíce, úřad vám dá čtrnáct dnů. Po překročení lhůty musíte odevzdat řidičák do doby než dodáte patřičné podklady. Zpět jej dostanete za čtyři měsíce až lékař vyplodí zprávu, vy musíte natočit čtrnáct dnů nepřetržitého provozu. Teprve pak vám vrátí řidičák. To je pro řidiče z povolání docela problém, nemyslíte? Už jsem přišel o dvě práce kvůli hlášení lékařům co mi uniklo. Proto jsem měl zřízenu SMS Email notifikaci. Kupříkladu zde notifikaci nastavenu mám a nechodí VŮBEC nic. Takže nikdy nevíte, kdy to budete potřebovat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 @Swbear Lékař o tvém zdravotním stavu nikoho informovat nesmí a už vůbec ne jakýsi úřad obce s rozšířenou působností. Informovat může (resp. dle zákona č. 361/2000 Sb. i musí) nejvýš o tom, že nejsi způsobilý k řízení motorových vozidel. Ale to opravdu není informování o zdravotním stavu, mícháš hrušky s jablky. 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Swbear Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 A to je přesně ono - vzhledem k nepoužití přístroje se stáváte nezpůsobilý. Jak jsem psal dříve - podmínečně smím vykonávat povolání. Než to hlášení dojde dál, zaznamenal jsem to formou SMS Emailu abych to včas podchytil a zjednal nápravu. Takže to není míchání hrušek a jablek. Na druhou stranu lékaři velmi často zveřejňují právě tato data naprosto běžně. Jen se sociálkou se o to soudím roky. A zajímavé je, že jsem jediný ze skupiny apnotiků, kdo takhle dopadl. Nezpůsobilí podmínečně jsou všichni, ale doplatil jsem na to sám protože mám lékaře č****a. Máte tedy návrh jak norifikovat v reálném čase maily bez použití IMAPa tedy jakousi náhradou SMS? před 10 minutami, Adolf.Shitler napsal: @Swbear Lékař o tvém zdravotním stavu nikoho informovat nesmí a už vůbec ne jakýsi úřad obce s rozšířenou působností. Informovat může (resp. dle zákona č. 361/2000 Sb. i musí) nejvýš o tom, že nejsi způsobilý k řízení motorových vozidel. Ale to opravdu není informování o zdravotním stavu, mícháš hrušky s jablky. A moc ke smíchu mi to nepřišlo... 🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.