Jump to content

Ukončení služby SMS e-mail k 30. 11. 2022


Guest renda80
Go to solution Solved by sodekcz,

Recommended Posts

Adolf prostě dosud nic nepochopil. Vůbec nic. Nula. Ticho po pěšině.  Totálně uzavřená bublina kutálející se z kopce.

Dle něj když mám mail u 10 různých poskytovatelů vč. zahraničních, musím přemluvit všechny jejich vedení, aby si speciálně u českého Vodafonu kvůli mně zřídili všichni sms bránu a posílali mi přes ni notifikace. A u bank si to mám platit. Dosud jsem si posílal notifikace rovnou na xxxx@vodafonemail.cz.  Mám sice zaplacené neomezené odeslané sms aniž bych jedinou poslal, ale to mne neopravňuje k jejich příjmu z mailu. 

Už jen ten nick Adolfe ... 

Kdeže zlaté Oskarovské časy jsou... tehdy byla filosofie zcela opačná - poskytnout maximum užitečných služeb pro zákazníka. Dnes je všude naopak Cancel Culture.

Adolfe, podle vaší logiky vůbec, ale opravdu vůbec nechápu, proč VF poskytuje i službu kabelové televize, dokonce i kabelový internet, co s tím má co dělat mobilní operátor? Ať si to provozuje ten, kdo to potřebuje, ne? Navíc dokonce účtuje inkasem, proč? Ať si to každý platí sám ručně nebo přes trvalý příkaz. Atd., mohli bychom pokračovat. Ale je to marné, je to marné, je to marné.

  • Kabel 300 Mb/s
  • Basic
  • Klasik
  • modem
  • OV
Link to comment
Share on other sites

Guest renda80
před 48 minutami, Medvěd napsal:

...ale houby natvrdlej! Jenom vy si to, pane, nechcete nechat vysvětlil. 

Jo jasně 👍😄 Já danou službu na rozdíl od vás používám a tedy vím, jak daná služba funguje a k čemu se dá použít a že nemá náhradu. Tyhle ty štěky do prázdna, od lidí co o tom nic neví, jsou „úžasné“. Uvědomte si laskavě, že neexistuje možnost přijímat obecně SMS oznámení, pouhým odesláním e-mailu, které umí provést jakýkoliv skript, tedy bez potřeby mít speciální klientskou aplikaci, která je ale pouze pak jen pro tu konkrétní danu službu, je nenahraditelné.

 

 

před 39 minutami, bnone napsal:

Adolf prostě dosud nic nepochopil. Vůbec nic. Nula. Ticho po pěšině.  Totálně uzavřená bublina kutálející se z kopce.

Dle něj když mám mail u 10 různých poskytovatelů vč. zahraničních, musím přemluvit všechny jejich vedení, aby si speciálně u českého Vodafonu kvůli mně zřídili všichni sms bránu a posílali mi přes ni notifikace. A u bank si to mám platit. Dosud jsem si posílal notifikace rovnou na xxxx@vodafonemail.cz.  Mám sice zaplacené neomezené odeslané sms aniž bych jedinou poslal, ale to mne neopravňuje k jejich příjmu z mailu. 

Už jen ten nick Adolfe ... 

Kdeže zlaté Oskarovské časy jsou... tehdy byla filosofie zcela opačná - poskytnout maximum užitečných služeb pro zákazníka. Dnes je všude naopak Cancel Culture.

Adolfe, podle vaší logiky vůbec, ale opravdu vůbec nechápu, proč VF poskytuje i službu kabelové televize, dokonce i kabelový internet, co s tím má co dělat mobilní operátor? Ať si to provozuje ten, kdo to potřebuje, ne? Navíc dokonce účtuje inkasem, proč? Ať si to každý platí sám ručně nebo přes trvalý příkaz. Atd., mohli bychom pokračovat. Ale je to marné, je to marné, je to marné.

To jo, přístup Vodafone k zákazníkům je dlouhodobě na nule. Vmete si jen nic neříkající reklamy v TV, typu "neomezená data , 5G tarify". Tedy žádná konktrétní nabídka pro zákazníka, protože prostě nic zajímavého nenabízí, co by mohli přímo konkrétně uvést v reklamně. Ani již nedávají žádné opravdové dárky (nabídky) k vánocům a tak. Vždy je to podmíněno koupí nového tarifu  a tak. Že by dali data k vánocům, či na léto jen tak, současným zákazníkům, bez změny či zakoupení služeb, to už jsem dlouho nezažil. Z Vodafone je už dlouhodobě hodně komerční operátor. Bohužel není to problém jen českého Vodafone, ale obecně celé nadnárodní VF firmy. Mají problémy s udržením zisku a tak manažeři nařizují šetřit, kde se dá a vstřícné kroky nejsou reflektovány.

Edited by renda80
Link to comment
Share on other sites

Guest renda80
Citovat

@sodekcz

@renda80 v každém případě se VF rozhodl tuto službu svými prostředky dále nepodporovat. To je nutno brát jako fakt. Páka na VF pro zachování služby zřejmě neexistuje.

Ano je to tak, Vodafone má na to právo.

Ale způsob jakým službu Vodafone ruší, je velice neseriózní vůči zákazníkům.

Vodafone ruší placenou službu a tedy by měl v čas a v dostatečné míře předem upozornit na zrušení dané služby. Jako zákazník považuji za seriózní jednání, být informován předem minimálně dva měsíce, daná informace je k dispozici od Vodafone ani né 19 dní před ukončením služby. Jen tak to prostě z ničeho nic najednou řekli. 🤔

Nehledě na to, že uváděné důvody pro zrušení služby, s tím že zákazník má možnost přejít na alternativní řešení, jsou nepřesné a nepravdivé.

Link to comment
Share on other sites

Obrať se na svého poskytovatele emailu, aby ti cokoliv s emailem, vč. nějakých SMS (do a z něho) řešil on a nikoliv VF. A jestli tě tvůj poskytovatel emailu vyfakoval, tak tady brečíš úplně zbytečně, holt to chce najít někoho jiného, kdo má emailové služby přesně dle tvých požadavků a nesázet jenom na free email na Seznamu.

K těm bankám ještě tolik, že každá banka si posílá notifikace sama, takže bráno ve vztahu k emailu, tak když jich mám 10 u různých poskytovatelů, tak si to holt každý z těch poskytovatelů musí řešit sám (on to samozřejmě neřeší ani jeden z nich, protože je to celé totální konina chtít jakési prehistorické SMS, jenž jsou v případě výše uvedeného dobré leda do muzea).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

před 28 minutami, renda80 napsal:

Mají problémy s udržením zisku a tak manažeři nařizují šetřit, kde se dá a vstřícné kroky nejsou reflektovány.

V korporátech se nešetří, v korporátech se vykazují úspory. To je velký rozdíl. Za vykázané úspory pak manažerstvo inkasuje odměny převyšující ty virtuální úspory. A o to tady většinou jde. 😉

 

Jsem z oboru, tak odhaduji, že tato služba stála pár megabajtů ram a disku jako maličký virtuální server, jeden z desítek, možná stovek. Mail server + malý prográmek, který má napojení na sms bránu, žádná databáze, vše v ram. Údržba v podstatě žádná, nejde o kritickou infrastrukturu, nejsou žádné změny, žádné backupy apod.. Možná 2 lidí (zastupitelnost) tak 2% pracovní doby. V podstatě by to zvládlo asi jedno Raspberry Pi za 1500Kč+nabíječka k mobilu+síťový kabel.

 

Příští týden se začnou lidi divit, že jim přestanou chodit sms. 

 

On ten Adolf jede pořád tu svou. Evidentně v chápání dorazil na své limity. A navíc tady opakovaně i přes upozornění administrátora lže.

Adolfe nelži! 

  • Haha 2
  • Kabel 300 Mb/s
  • Basic
  • Klasik
  • modem
  • OV
Link to comment
Share on other sites

Ne, já měl zřízený mail u VF. Dokonce dva - na doméně ......@vodafonemail.cz. Pro příjem i odesílání mailů. To je ta služba, která je rušena. S žádným jiným mail providerem to nemá nic společného. To je ale evidentně nad tvými mentálními možnostmi, protože jsem to tu už psal a jak vidím zbytečně.

A když tak trváš na svém lhaní že jsme s rendou jeden, co kdybychom to dovedli k soudu, tam bys to mohl "prokázat". Já bych si vzal tu nejdražší advokátní kancelář, ne proto, že bych ji potřeboval, ale ty bys ji pak zaplatil jako náklady řízení, teda jeden z mnoha nákladů, věz, že by ses nedoplatil.

My nejsme jeden, my jsme zajedno. Máme podobný pohled na věc. Smiř se s tím.

  • Haha 3
  • Kabel 300 Mb/s
  • Basic
  • Klasik
  • modem
  • OV
Link to comment
Share on other sites

Pojďme tuto zbytečnou diskusi ukončit. 

 

Jedná se o starou službu, kterou využívalo naprosté minimum zákazníků. Udržování jejího provozu stojí peníze, ten odhad uvedený výše je docela vzdálen skutečnosti. A Vodafone bude přecházet na nové sms centrum, takže by se muselo investovat do vývoje funkcionality atd. což bude zřejmě ten hlavní důvod ukončení služby. Vodafone samozřejmě má data, kolik lidí to má aktivováno v samoobsluze a kolik lidí to aktivně využívá a když to bude třeba pár desítek lidí, tak to opravdu není relevantní služba. A ještě to používali lidi na číslech, které měli většinou jen kvůli tomu, tedy zisk z nich minimální.

Dříve to mohlo být super, dnes je to podobné jako vyžadovat znovuzavedení analogu, protože ten někomu může též nabízet nenahraditelnou službu a nemusel by si měnit svůj HW/SW. Pokud chci mít nějaké notifikace či možnost cokoliv na dálku ovládat, je na mě, abych se dle toho zařídil. Tedy měl něco s GMS bránou, emailovým klientem, aplikaci v telefonu atp. Těch možností je spousta. Že ta bonusová služba tu byla bylo fajn, ale nemůžeme mít za zlé Vodafone, že ji chce ukončit. Jestli vám tak moc chybí, můžete si jí zprovoznit sami nebo si najít alternativu. 

 

@bnone Tak se zase uklidníme jo? Ale do té právní kanceláře si zajdi, určitě ti v rámci bezplatné konzultace řeknou, že je to nesmysl. Hlavně se ty smiř s tím, že ta služba končí a brečet nad rozlitým mlékem nemá smysl.

  • Agree 1
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Já to mám vyřešeno, jen se mi nelíbí, když někdo, kdo věci evidentně nerozumí,  ještě k tomu opakovaně lže. Uvítal bych, kdyby s tím lhaním konečně přestal. Jinde by už dostal ban.

A když na to upozorním, dostal jsem od admina naopak já napomenutí.

  • Haha 2
  • Kabel 300 Mb/s
  • Basic
  • Klasik
  • modem
  • OV
Link to comment
Share on other sites

Něco k tématu:

 

"<i>Příchozí SMS zprávy jsou transformovány tak, aby byly přijaty běžnými programy pro práci s e-maily (Outlook, Outlook Expres, Windows Live Mail, Thunderbird apod.) jako běžný e-mail. Obdobně odchozí e-mailové zprávy program zkonvertuje do SMS zprávy a odešle je do připojené brány.</i>

 

https://www.alphatech.cz/sms-mail.html

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...